Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-27@17:50:13 GMT

جعل مهر و امضای معاون دادستان توسط یک زندانی

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۷۵۶۷۱

صراط:

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز از دستگیری دو جاعل مهر و امضای مقام قضایی و سایر ادارات دولتی و غیردولتی خبر داد و گفت: حسب گزارش حفاظت اطلاعات دادگستری استان البرز، متهم (م. س) با جعل امضا و مهر معاون دادستان به دفعات مختلف به اخذ مرخصی از زندان اقدام کرده بود که در این زمینه پرونده‌ای تشکیل و به شعبه 5 بازپرسی دادسرای ناحیه یک امور جنایی و جرائم خاص استان البرز ارجاع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حاجی رضا شاکرمی افزود: در تحقیقات از متهم مشخص می‌شود جعل مهرهای دستگاه قضایی توسط فرد دیگری با هویت ( الف.ز) صورت می‌گرفته است.

به گزارش فارس دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز تصریح کرد: پس از چند ماه اقدامات فنی متهم مذکور در تهران شناسایی و در زمان دستگیری اسناد و مدارکی از قبیل کارت ملی، گواهینامه، مدرک دانشگاهی، شناسنامه و بیش از 500 فقره مهر مجعول مربوط به ادارات دولتی و غیر دولتی از او کشف می‌شود.

شاکرمی خاطرنشان کرد: متهمان با اقرار به اعمال ارتکابی خود تحت قرار بازداشت موقت هستند و پرونده در مرحله تحقیقات مقدماتی است.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: دادستان زندانی جعل مرخصی صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۷۵۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بکارگیری منشی‌های خانم در این استان ممنوع شد!

استاندار کرمانشاه در جلسه اخیر شورای اداری گفت: «بکار گیری منشی‌های خانم برای مدیران در ادارات و سازمان‌های دولتی ممنوع شد؛ طی دو هفته بایستی در سازمان‌ها و ادارات دولتی این امر به اجرا در آید.»

منبع: چندثانیه

tags # کرمانشاه سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • همه اقدامات باید حرکت به سمت رشد و ارتقای عملکردها باشد
  • دستگیری عامل تیراندازی در فرحزاد
  • حل مشکلات حقوقی بیش از ۳هزار مددجوی البرزی
  • شناسایی و دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • منشی زن در ادارات دولتی ممنوع شد
  • بکارگیری منشی‌های خانم در این استان ممنوع شد!
  • پلمب مرکز غیرمجاز مامایی در اردبیل/متهم به مراجع قضایی معرفی شد
  • پلمب مرکز غیرمحاز مامایی در اردبیل/متهم به مراجع قضایی معرفی شد
  • توقیف ۲۵۰۰ میلیارد تومان اموال قاچاقچیان موادمخدر در گلستان
  • زندانی جرایم غیرعمد با حمایت دادستان اردبیل آزاد شد