Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@19:02:27 GMT

همه چیز درباره گالری‌گردی آخر هفته در مشهد

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۷۵۷۷۲

همه چیز درباره گالری‌گردی آخر هفته در مشهد

ایسنا/خراسان رضوی  با نزدیک شدن به پایان هفته، گالری‌گردی به عنوان بخشی از برنامه‌ریزی برای علاقه‌مندان به فرهنگ و هنر در مشهد رنگ و بوی ویژه‌ای می‌یابد.

 «صدای رنگ»، «زمین»، «دست‌های کوچک رنگی» و «بامیان»، چهار نمایشگاه نقاشی است که در پایان این هفته به ترتیب در نگارخانه‌های حامی، آسمان، عسل و روند مشهد برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پایان این هفته همچنین نمایشگاه عکس contact sheet در نگارخانه جهان اسلام کار خود را آغاز می‌کند. در ادامه به جزئیات برگزاری این نمایشگاه‌ها می‌پردازیم.

«صدای رنگ»

«صدای رنگ»، نمایشگاه گروهی نقاشی با گالری‌گردانی ساناز شهرکی است که از دوازدهم آذرماه در نگارخانه حامی مشهد آغاز شده و تا پانزدهم این ماه، از ساعت 17 تا 21  ادامه خواهد داشت.

در این نمایشگاه آثار هنرمندانی چون مهری عزتی مقدم، لیلا حاج سیدجوادی، زهرا موسوی، سیده زهرا جوادزاده، ساناز شهرکی، محبوبه دولت‌آبادی، وحیده واحدی، سمانه علیزاده، مهناز مهمان‌دوست، مریم رحمتی و... به نمایش گذاشته خواهد شد. نگارخانه حامی در بلوار وکیل‌آباد، بلوار لادن 7، پلاک 8 واقع شده است.

«زمین»

«زمین»؛ عنوان نمایشگاه آثار نقاشی گروه 14 است که از روز پنجشنبه، 14 آذرماه در نگارخانه آسمان مشهد آغاز به کار خواهد کرد و تا نوزدهم این ماه از ساعت 18 تا 21 پذیرای بازدیدکنندگان و علاقه‌مندان است.

مانی رضوی‌نژاد، مژگان بهرام‌فر، ملیحه فاطمی، مریم رجایی، سمیه کریمیان، ملیحه جم‌نژاد و شهلا آگاه هنرمندانی هستند که در این نمایشگاه، به ارائه آثار خود خواهند پرداخت. نگارخانه آسمان در بلوار وکیل‌آباد، نبش وکیل‌آباد 38، حد فاصل هتل پارس و خیابان سرو واقع شده است.

«دست‌های کوچک رنگی»

«دست‌های کوچک رنگی»؛ نمایشگاه نقاشی کودکان و زیر نظر آزاده برادران است که از روز جمعه، 15 آذر در نگارخانه عسل مشهد، از ساعت 17 تا 20 آغاز به کار خواهد کرد و تا روز چهارشنبه، بیستم این ماه منتظر حضور علاقه‌مندان است.

آثار ارغوان اسماعیلی، آرتین تیموری، پرنیان جهان‌فر، علی جهان‌فر، ترنم عطار، آترین فتاحی، نیکا فیاض و سام مشکی در این نمایشگاه به نمایش گذاشته خواهد شد. نگارخانه عسل در فلسطین 12، شماره 28 واقع شده است.

«بامیان»

«بامیان»؛ دیگر نمایشگاه آثار نقاشی است که از روز ۱۵ آذرماه در نگارخانه روند افتتاح خواهد شد و تا بیستم این ماه از ساعت 17 تا 21 پذیرای علاقه‌مندان است.

در این نمایشگاه انفرادی نقاشی، آثار هانیه قربان‌زاده به نمایش گذاشته خواهد شد. نگارخانه روند در بلوار خیام، بلوار ارشاد، ارشاد ۶، خیابان هجرت، بین هجرت ۶ و ۸، شماره ۷۲ واقع شده است.

نمایشگاه عکس contact sheet

این نمایشگاه عکس نیز مجموعه‌ای از آثار مهدی زابل عباسی و مرجان تقی‌پور است که از پنجشنبه چهاردهم تا روز 19 آذرماه در دو نوبت صبح، از ساعت 10 تا 13 و عصر، از ساعت 16 تا 19 در نگارخانه جهان اسلام، پذیرای بازدیدکنندگان است.

نگارخانه جهان اسلام مشهد در پارک ملت، مجتمع فرهنگی و هنری امام رضا(ع) واقع شده است.

«درنگ»

علاوه بر نمایشگاه‌هایی که در پایان هفته برگزار می‌شود، نمایشگاه گروهی عکس با عنوان «درنگ»؛ زیر نظر استاد گیلانی‌فر نیز از روز یکشنبه، 16 آذرماه در نگارخانه فردوسی آغاز به کار خواهد کرد. این نمایشگاه تا 20 آذرماه در دو نوبت صبح، از ساعت 10 الی 12 و عصر، 17 الی 20 آماده بازدید علاقه‌مندان است.

این نمایشگاه گروهی عکس در دو بخش آزاد و موضوعی، متشکل از هیات داوران حمید گیلانی‌فر، امین ابراهیمی، حمید سلطان‌آبادیان، هما نجاریان و فاطمه محمودی بختیاری برگزار خواهد شد.

سمیه آقازاده، مجید اخلاقی، زهره سادات ایافت، شیما جریر احمدی، مریم حسین‌زاده، ریحانه سادات حسینی، علی خضرایی، حانیه دوراندیش، مریم رضایی، زهرا ضیایی، فاطمه عارف خانی، حسین عباسی، فرزان فرزادی، نگار فرهادی‌نیا و احمد محسنی‌نیا در این نمایشگاه به ارائه آثار خود می‌پردازند.

فاطمه محمودی بختیاری، میترا محمودی، محمدکاظم مزرعی یزدی، مجتبی موسی‌زاده، سمیرا ندافی، مینا نزاکتی، فریده نظری، فهیمه فرخی، عاطفه وطن‌خواه و امیرمحمد یاوری، دیگر هنرمندان دارای اثر در این نمایشگاه هستند.

نگارخانه فردوسی مشهد در سه‌راه ادبیات، جهاد دانشگاهی واقع شده است.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری مشهد پیشنهادهایی برای گالری گردی نگارخانه های مشهد نگارخانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۷۵۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت زندگی محمد دبیر سیاقی در نمایشگاه کتاب عرضه می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، کتاب «محمد دبیر سیاقی: احوال و آثار» نوشته مهدی مظفری ساوجی توسط انتشارات سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران در سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران عرضه می‌شود.

این‌کتاب از مجموعه سرگذشت‌نامه‌ها و یادنامه‌هاست که تلاش می‌کند تصویری از زندگی و فعالیت های علمی محمد دبیرسیاقی به عنوان پژوهشگر، لغت شناس و مصحصص متون کهن ارایه کند.

«محمد دبیر سیاقی: احوال و آثار» با ۱۶۶ صفحه و قیمت ۱۳۰ هزار تومان عرضه می‌شود.

کد خبر 6098314 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • روایت زندگی محمد دبیر سیاقی در نمایشگاه کتاب عرضه می‌شود
  • نمایشگاه کاریکاتور "فرهنگ شهروندی" در اردبیل
  • گشایش نمایشگاه نقاشی در نگارخانه حوزه هنری
  • برپایی نمایشگاه آثار هنرجویان شهرضایی
  • خودنمایی سیاه قلمهای بانوان کردستانی در گالری سوره سنندج
  • خودنمایی ‌سیاه قلم‌های بانوان کردستانی در گالری سوره سنندج
  • ابلاغ سرفصل‌های دوره توانمندسازی بهره‌برداران بوم گردی
  • خودنمایی «سیاه قلم‌های بانوان» کردستانی در گالری سوره سنندج
  • هنر نمایی دانش آموزان در نمایشگاه آثار دستی و تجسمی
  • ناشران خارجی به نمایشگاه آمدند