Web Analytics Made Easy - Statcounter

در این طرح ملی که با هدف ترویج فرهنگ منابع طبیعی، توسعه جنگل‌ها و ترویج فرهنگ جنگل‌کاری برگزار شد ۱۴ میلیون اصله نهال به نیت چهارده معصوم(ع) در کل کشور غرس می‌شود.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان در حاشیه اجرای این طرح در پارک آبخیز گاوازنگ زنجان به خبرنگار ایرنا گفت: ۴۳ هزار و ۵۰۰ اصله نهال در ۲۹۰ هکتار از مناطق جنگلی این استان غرس می‌شود که بیشتر آن‌ها گونه اُرس، بنه و زالزالک است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خلیل آقاجانلو اظهار داشت: عملیات اجرایی ۱۹۰ هکتار امروز به اتمام می‌رسد و ۱۰۰ هکتار نیز در ادامه و پس از تخصیص اعتبار در اسرع وقت به اجرا درمی‌آید.

وی خاطرنشان کرد: این برنامه با مشارکت دستگاه‌های عضو نهضت سبز، همیاران طبیعت و سازمان‌های مردم‌نهاد اجرا می‌شود.

آقاجانلو در خصوص سایر طرح‌های توسعه و غنی‌سازی جنگل در استان زنجان در سال ۹۸ گفت: طرح‌های توسعه جنگل با نهال گونه اُرس و زالزالک به مساحت ۵۰ هکتار در منطقه بیدان چای شهرستان زنجان و مساحت ۱۱۰ هکتار در منطقه جمال‌آباد شهرستان طارم از برنامه‌های طرح توسعه جنگل در سال جاری است.

وی افزود: طرح غنی‌سازی جنگل با نهال گونه اُرس به مساحت ۳۰ هکتار در منطقه جمال‌آباد شهرستان طارم نیز برنامه دیگر این اداره کل در سال جاری است.

آقاجانلو گفت: مردم در صورت مشاهده شخم و تخریب مراتع، آتش‌سوزی، قاچاق محصولات جنگلی و مرتعی، بوته‌کَنی از مراتع و شیوع آفات وبیماری و سایر تخلفات می‌توانند به شماره تلفن ۱۵۰۴ (مرکز امداد جنگل و مرتع) اطلاع دهند.

برچسب‌ها کاشت نهال اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان جنگل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کاشت نهال جنگل کاشت نهال جنگل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۷۵۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت واحد‌های مسکونی نهضت ملی مسکن شهر بخ


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، دهقان نیری با همراهی احمدیان، معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، دهقان طزرجانی، بخشدار گاریزات و تعدادی از اعضای شورای مسکن شهرستان از پروژه نهضت ملی مسکن در شهر بخ بازدید کرد و از نزدیک در جریان پیشرفت این طرح قرار گرفت. 


دهقان نیری بر پیگیری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان تفت برای شروع ساخت و ساز واحد‌های مسکونی در این سایت توسط متقاضیان تاکید کرد. 


تسریع در روند اجرای طرح تامین برق سایت نهضت ملی مسکن موضوع دیگری بود که فرماندار تفت به آن اشاره کرد. 


تسطیح مسیر‌های انتقال خط لوله آب در این سایت دیگر موضوعی بود که فرماندار تفت آن را از پیمانکار اجرای پروژه تامین آب سایت نهضت ملی مسکن شهر بخ را خواستار شد.

دیگر خبرها

  • کاشت ۲۰۰ اصله نهال در گلپایگان
  • اختصاص عمده کشت نهال در کشور به خوزستان
  • پویش کاشت یکهزار و ۵۰۰  اصله نهال زالزالک در پیرانشهر
  • توسعه مزارع تولید چوب در کرمانشاه
  • پویش کاشت ۱۵۰۰ اصله نهال زالزالک در پیرانشهر
  • استاندار: عمده کشت نهال در کشور به خوزستان اختصاص یافت
  • عمده کشت نهال در کشور به خوزستان اختصاص یافت
  • آغاز مبارزه بیولوژیکی با آفت برگ خوار بلوط
  • آغاز ساخت واحد‌های مسکونی نهضت ملی مسکن شهر بخ
  • آغاز ساخت ۱۹ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در استان بوشهر