Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-26@16:10:37 GMT

(عکس) ثبت‌نام داماد روحانی در انتخابات مجلس

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۷۶۱۰۰

(عکس) ثبت‌نام داماد روحانی در انتخابات مجلس

  پنجمین روز ثبت نام از داوطلبان یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از ساعت ۸ صبح در مرکز حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو در محل فرمانداری تبریز آغاز شده و حضور چهره‌های شاخص امروز پررنگ‌تر است.
داماد رییس جمهور هم وارد گود انتخابات شد کامبیرمهدی زاده متولد ۶۴، کارشناسی ارشد زمین شناسی و دانشجوی دکتری است که ساعت ۹:۴۵ به همراه همسر و جمعی از همراهانش وارد فرمانداری تبریز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او متولد شهرستان اهر آذربایجان شرقی و ساکن تهران است که از حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو قصد کاندیداتوری دارد.

مهدی‌زاده فرساد در پاسخ به سوالی مبنی بر این‌که آیا به پشتوانه داماد رییس جمهور بودن کاندیدا می‌شوید؟ گفت: خود رییس جمهور محترم نیز به پشتوانه مردم پیروز شدند و بنده نیز به پشتوانه مردم و جوانان در انتخابات شرکت می‌کنم. جوانان خط شکن و آنتی فساد هستند، به همین جهت وارد این میدان شده‌ام.

وی تاکید کرد: قبل از اینکه داماد شخصیت خاصی باشم، فرزند آذربایجان هستم و افتخار می‌کنم.

وی در پاسخ به این‌که عملکرد نمایندگان فعلی را چگونه ارزیابی می‌کنید، گفت: عملکرد نمایندگان را مردم باید قضاوت کنند. به مجلسی کارآمد نیاز داریم که طرح و لایحه بدهد و با برنامه‌ریزی راهبردی به سمت جوانگرایی حرکت کند.

این داوطلب شرکت در انتخابات در مورد هزبنه‌های تبلیغاتی‌اش خاطرنشان کرد: هنوز زمان تبلیغات شروع نشده که هزینه‌ای هم لحاظ شود، انشاءالله بعد از شروع تبلیغات اعلام خواهم کرد.  
وی در پاسخ به این‌که آیا رییس جمهوری از کاندیدا شدن دامادش مطلع است؟ گفت: بله، به عنوان یک فرزند از پدر کسب اجازه کرده و در انتخابات شرکت کرده ام.

وی افزود: بنده با پتانسیل و قابلیت‌های خود وارد این عرصه شدم تا در خدمت جامعه باشم، آذربایجان شرقی نیز استانی جوان است. در تاریخ مبارزات آذربایجان نیز جوانان بسیار و شیرزنانی، چون زینب پاشا در این خطه پیشتازی کرده‌اند، اکنون در این استان نقش جوانان و شیرزنان کمرنگ شده و برای اعتلای این قشر پابر عرصه گذاشته ام.

مهدی‌زاده با بیان این‌که جوانان پل پیروزی هستند، تاکید کرد: هر کجا جوانان و بانوان حضور داشته‌اند، فساد از بین رفته است. فساد جایی ایجاد می‌شود که مدیر ۷۰ ساله لم داده و بدون برنامه ریزی پیش برود.

منبع: فرارو

کلیدواژه: آنفلوآنزا بسته حمایتی دولت علی اصغر پیوندی لیلا واثقی انتخابات مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۷۶۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی رییس جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان پلدشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، با حضور معاون   بهداشت  دانشگاه علوم پزشکی  استان آذربایجان غربی  و فرماندار پلدشت رییس جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان پلدشت معرفی شد .

در این مراسم دکتر شهاب بینا بعنوان رییس جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان پلدشت معرفی . و از زحمات دکتر حسینی رییس سابق قدردانی شد .

دیگر خبرها

  • جوانان و نوجوانان هدف ترویج معضل بی هویتی قرار داده شده اند
  • وزیر راه و شهرسازی وارد تبریز شد
  • سفر وزیر راه و شهرسازی به تبریز
  • کنایه رییس دفتر رئیس جمهور سابق به آمارهای رییسی (فیلم)
  • معرفی رییس جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان پلدشت
  • دور دوم انتخابات مجلس در تبریز الکترونیکی برگزار می‌شود
  • رییس جمهور وارد تهران شد
  • دادستان انتظامی قضات کشور وارد کرمان شد
  • آن‌سوی تاریخ نصف‌جهان به روایت میراث ناملموس
  • منتجب‌نیا: اصولگرایان نمی‌توانند در مجلس با هم کار بیایند