Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/زنجان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: دشمن تحمل دانشمندان کشور را ندارد و به شهادت رساندن دانشمندان عمق کینه آن‌ها را آشکارتر می‌کند.

امیرسرتیپ امیر حاتمی، ظهر امروز در نهمین یادواره شهید شهریاری در زنجان، با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص اینکه "زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست"، اظهار کرد: تصورم از این جمله حکیمانه آن است که اگر در جامعه‌ای فرهنگ شهادت زنده نگه داشته شود، آن جامعه به استقلال، عزت و سربلندی پایدار می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه دشمن برای طراحی توطئه‌های خود به پیشینیه فرهنگی آن کشور نگاه می‌کند، یادآور شد: بررسی پرونده کشوری که مردم آن تا پای جان ایستادگی کرده‌اند، حتما دشمن را در تصمیم‌گیری برای عملیات علیه آن کشور دچار تردید می‌کند.

حاتمی، مکتب اباعبدالله الحسین (ع) را مکتب شهادت در راستای زنده نگه داشتن سیره شهیدان دانست و گفت: به هر مقطعی از انقلاب که نگاه می‌کنیم، متوجه می‌شویم خون شهیدان موجب نجات کشور و حفظ عظمت و عزت انقلاب اسلامی شده است.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، به نقش شهدا در حفظ امنیت کشور اشاره کرد و گفت: ۱۷ هزار نفر در حوادث تروریستی علیه کشور شهید شده‌اند و امروز دشمن از یک طرف همه امکانات اقتصادی ما را محدود می‌کند و از سویی دیگر می‌خواهد به هر بهانه‌ای امنیتمان را بگیرد؛ اما مردم فهیم و انقلابی ما اجازه چنین جسارتی را به دشمن نمی‌دهند.

وی، شهید شهریاری را دانشمندی متعهد و اخلاق‌مدار در راستای پیشرفت کشور خواند و گفت: فرق شهید شهریاری با شهدای دیگر این است که شهدای دوران دفاع مقدس رودرو با دشمن مقابله کردند، در حالی‌که شهدای هسته‌ای در جبهه‌ای شهید شدند که به ذهن متبادر نمی‌شود که در آنجا باید شهید بدهیم.

این مسئول با اشاره به اینکه دشمن دانشمندان هسته‌ای کشور را تحمل نکرد، افزود: ملت ما به خوبی به عمق و کینه دشمن پی برده است که وقتی یک دانشمند را تحمل نمی‌کنند، نمی‌توانند طرفدار ملت ایران باشند؛

حاتمی با اشاره به حوادث اخیر و آگاهی ملت در برابر اغتشاشگران یادآور شد: بصیرت مردم، در حوادث اخیر با پیشگامی زنجانی‌ها در حمایت از نظام، خود را نشان داد.

انتهای پیام  

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شهید شهریاری وزير دفاع ترور دانشمندان هسته ای استانی سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۷۶۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک خبرنگار دیگر در غزه شهید شد/ شهادت ۱۴۱ خبرنگار از آغاز جنگ

«محمد بسام الجمل» خبرنگار خبرگزاری «فلسطین الان» امروز در بمباران خانه‌اش در شهر رفح (جنوب غزه) به شهادت رسید. در این حمله ۶ نفر شهید و تعدادی هم زخمی شدند.

الجمل که در حمله شب گذشته جنگنده‌های صهیونیستی به خانه‌اش در محله «الجنینه» در شرق رفح زخمی شده بود، امروز بر اثر شدت جراحات وارده به شهادت رسید.

با شهادت این خبرنگار، شهدای رسانه در غزه از آغاز جنگ به ۱۴۱ نفر افزایش یافت.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • برگزاری برنامه های تبیینی اندیشه شهید مطهری در هفته معلم
  • امروز بازدارندگی و قدرت تهاجمی نیروهای مسلح برای همگان آشکار است
  • برخورد با متجاوزین به بیت‌المال باید بازدارنده باشد | امروز یکی از مسائل مهم کشور، عفاف و حجاب است
  • گرامیداشت شهید جاویدالاثر احمد قلی قائدی در بن
  • یکی از مسائل مهم کشور، عفاف و حجاب است/ نظرات شهید مطهری راهگشا است
  • یکی از مسائل مهم کشور و مردم ما، مقوله عفاف و حجاب است/ نظرات شهید مطهری راهگشا است
  • امت اسلام در کنار همدیگر به یک دشمن واحد توجه کنند
  • خداوند در حادثه طبس، نصرت خود را آشکار کرد
  • یک خبرنگار دیگر در غزه شهید شد/ شهادت ۱۴۱ خبرنگار از آغاز جنگ
  • یادواره خانگی شهید جابر صمدی در چهار برج