Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، احمد ناصری، مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل با بیان اینکه تا کنون ۱۸ هزارو ۵۶۸ نوآموز در سیستم سناد ثبت نام شده است، گفت: با جذب ۸۸ درصد از نوآموزان، استان اردبیل در این حوزه رتبه ۶ کشوری را به خود اختصاص داده است.

او به ساماندهی و مدیریت انسانی در سالتحصیلی ۹۸-۹۹ اشاره کرد و اظهار داشت: با تدابیری که در استان اندیشیده شد، خوشبختانه در سال تحصیلی جدید ساماندهی نیروی انسانی بدون هیچ حاشیه‌ای انجام شد و در این راستا برای تامین کمبود نیروی انسانی ۳۰۳ نفر بعنوان حق التدریس وارد چرخه آموزش و پرورش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل با تاکید بر تقویت درآمد‌های اختصاصی در مناطق و نواحی گفت: درآمد‌های اختصاصی منبع پایداری است که می‌توان بدان تکیه کرد که بحمدالله استان اردبیل موفق به افزایش این منبع مالی در چند سال اخیرشده است.

ناصری به تعامل اثربخش آموزش و پرورش با حوزه‌های مختلف در مناطق و نواحی اشاره کرد و بیان داشت: در سایه این تعاملات است که آموزش و پرورش در تمامی برنامه‌ها می‌تواند از حداکثر ظرفیت نهاد‌ها استفاده کند.

او از برگزاری اجلاس سراسری نماز در ۲۱ آذرماه به میزبانی استان گلستان خبر داد و گفت: در شهرستان‌های نمین، خلخال، مشگین شهر و بیله سوار نیز اجلاس شهرستانی نماز در حال برگزاری است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل با بیان اینکه پوشش تحصیلی استان در دوره‌های پیش دبستانی، ابتدایی و متوسطه دوره اول بالاتر از میانگین کشوری است، عنوان کرد: بایستی تلاش برای ارتقا پوشش تحصیلی در دوره متوسطه دوم نیز مضاعف شود.

ناصری در ادامه با تاکید بر ایجاد انگیزه در بین معلمان بعنوان اساس روابط انسانی گفت: سعی کنیم در بازدید‌های دوره‌ای نقش مشاوره‌ای داشته باشیم و سطح تحمل خود را بالا ببریم تا روابط انسانی مثبتی برقرار شود.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش و پرورش ثبت نام دانش آموزان اجلاس نماز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۷۶۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره «الف تا» فرصت بکر پرورش ایده‌های خاص مدارس است

وحید خدابنده در وبینار تبیین دومین رویداد بین المللی «الف تا» که با حضور ۲ هزار نفر از آموزگاران استان در شبکه شاد برگزار شد، با تشریح نحوه برگزاری این رویداد بین المللی اظهار کرد: جشنواره «الف تا» بستری مناسب برای نشر و اشاعه ایده‌ها و تجارب خاص مدارس است.

او خاطرنشان کرد: جشنواره «الف تا» بستری مناسب برای همکاران فراهم کرده است تا ایده‌ها و تجارب خاص مدارس خود را نشر و اشاعه دهند، لذا مشارکت حداکثری مدیران، آموزگاران، راهبران و سرگروه‌های آموزشی ابتدایی در این رویداد بین المللی با هدف ایجاد فرصت هم افزایی، هم گرایی و وحدت بخشی در راستای انتقال تجارب تحول آفرین انتظار می‌رود.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان اردبیل با بیان تفاوت دو بخش مدارس پیشتاز تحول و تک تجربه‌ها محور‌های اصلی و فرعی رویداد از جمله مدیریت و رهبری مدرسه، فرآیند‌های یاددهی-یادگیری، تولید محتوای آموزشی، روش تدریس و تولید فناوری‌های نوین آموزشی، برنامه تربیت، محیط تربیت و سلامت و تربیت بدنی اعلام کرد.

خدابنده همچنین برگزاری نشست‌های گفتگو محور معلمانه، نمایشگاه استانی و کشوری، تولید و انتشار محصولات چندرسانه‌ای مؤثر و ایجاد بانک تجربیات را از مهمترین برنامه‌های رویداد «الف تا» برشمرد.

در ادامه رییس اداره تکنولوژی، گروه‌های آموزشی و بررسی محتوای ابتدایی استان گفت: دومین رویداد بین المللی «الف تا» با هدف اجرای مطلوب برنامه طرح شهید همت و به منظور پیوند زدن تجارب ارزنده معلمان با آخرین یافته‌های علمی و پژوهشی معتبر اجرا می‌شود.

سجاد محسن پور تصریح کرد: متقاضیان شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار و مستندات خود را در دو محور طراحی آموزشی و اجرای تدریس و نیز گفتمان آموزشی طبق شرایط تهیه فیلم تدریس تا ۲۰ اردیبهشت ماه در سامانه https://alefta.ir ثبت و بارگذاری کنند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی می‌کنیم سال آینده کمبود نیروی انسانی نداشته باشیم
  • سنجش سلامت بیش از ۱۸ هزار نوآموز استان همدان
  • دانش‌آموزان کردستانی در جشنواره سفیران سلامت درخشیدند
  • جشنواره «الف تا» فرصت بکر پرورش ایده‌های خاص مدارس است
  • ۲۰ هزار دانش آموز لازم التوجه اردبیلی راهی اردو‌های تربیتی می‌شوند
  • انتخاب معلم دزفولی به عنوان معلم نمونه کشوری
  • کسب رتبه برتر کیفیت نان‌های تولیدی استان در اسفند ۱۴۰۲
  • سنجش ۲۴هزار نوآموز در کردستان
  • سنجش کلاس اولی‌ها و پیش‌دبستانی‌ها تا پایان اردیبهشت ادامه دارد
  • تلاش برای بازگرداندن دانش آموزان بازمانده از تحصیل