Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-30@11:12:43 GMT

دشمن در پی حضور کمرنگ مردم در انتخابات است

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۷۶۲۲۳

دشمن در پی حضور کمرنگ مردم در انتخابات است

حیدری پور گفت: دشمن در پی حضور کم‌رنگ مردم در انتخابات است و از تلاش خود هیچگاه دست بر نمی دارند و این وظیفه نسل جوان است تا جلوی دسیسه های دشمن را بگیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «محمدامین شاه حیدری‌پور» امروز پنجشنبه (14 آذر) در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار داشت: عبادت به معنای کثرت نماز و روزه نیست بلکه عبادت به این معنا است که کثرت تفکر در امور مختلف برای رضای خداوند داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دبیر اتحادیه انجمن اسلامی مستقل دانشگاه بیرجند با بیان اینکه بیش از 40 سال از پیروزی انقلاب اسلامی می گذرد، افزود: روز به روز بر قدرت نظام جمهوری اسلامی افزوده می شود و از همان روزهای ابتدایی انقلاب شاهد بودیم که دشمنان دست به کار شدند و برای براندازی این نظام اقداماتی را انجام دادند.

 

وی در ادامه بیان کرد: دشمنان در ابتدا به شیوه نظامی متوسل شدند و هشت سال جنگ را بر ملت ایران تحمیل کردند و با عنایت خداوند شاهد بودیم که با دست خالی به لانه های خود بازگشتند و به این نتیجه رسیدند که راه براندازی این نظام راه نظامی نیست.

 

حیدری‌پور با اشاره به اینکه دشمن بعد از ناکامی در جنگ نظامی به سمت جنگ سیاسی و فرهنگی رو آورده است، ادامه داد: فرهنگ اسلام یک فرهنگ غنی و بدون نقص است که راه نفوذ دشمن به کشور را می بندد و چیزی که باعث ترس دشمن از اسلام و مردم ایران شده بحث فرهنگ است.

 

دانشجویان موظف به بیان انتخاب اصلح برای مردم هستند

دبیر اتحادیه انجمن اسلامی مستقل دانشگاه بیرجند با توجه به اینکه دشمن با ضربه زدن به فرهنگ از طریق کم کاری برخی مسئولان بحث نفوذ فرهنگی خود را آغاز کرده است، افزود: این نفوذ دامن گیر سایر عرصه‌ها از جمله اقتصادی، سیاسی و علمی شده است و برای حل این مشکل و نفوذ دشمن باید کار فرهنگی دست و حساب شده ای را انجام دهیم.

 

وی با تاکید بر اینکه دانشجو به عنوان موذن جامعه وظیفه اجرای کارهای فرهنگی را بر عهده دارد، گفت: در اغتشاشات اخیر شاهد بودیم که دانشجویان با بصیرت افزایی و آگاه سازی مردم تا حدی جلوی اغتشاشات را گرفتند و در قضیه FATF شاهد بودیم که دانشجویان سبب به تاخیر افتادن آن شدند.

 

حیدری‌پور با اشاره به مسئله انتخابات اظهار داشت: متاسفانه یک نفوذ فرهنگی در جامعه صورت گرفته است که باعث می شود مردم نتوانند انتخاب درستی داشته باشند و این وظیفه دانشجویان است که با کار فرهنگی شخص اصلح را به مردم بشناسانند و ملاک های شخص اصلح را برای مردم بیان کنند.

 

تلاش دشمن برای مایوس کردن مردم

دبیر اتحادیه انجمن اسلامی مستقل دانشگاه بیرجند با بیان اینکه دشمن در تلاش است تا حضور مردم در انتخابات را کمرنگ جلوه دهد، افزود: دشمن می خواهد مردم را از حضور در انتخابات مایوس کند و از تلاش خود هیچگاه دست بر نمی دارند و این وظیفه نسل جوان است تا جلوی دسیسه های دشمن را بگیرد.

 

وی در پایان گلایه کرد: متاسفانه در جامعه شاهد آزار و اذیت جوانان ارزشی و مذهبی هستیم و این قشر را به جای هدایت مورد اذیت قرار می دهند و سنگ جلوی پای آن ها می اندازند و این موضوع باعث ناامیدی جوانان نمی شود و همواره به راه خود ادامه خواهند داد.

پایان پیام/573

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد مجلس شورای اسلامی مسجد انتخابات خبرگزاری شبستان استان بوشهر کانون های مساجد حضور کم رنگ دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی دانشجویان انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۷۶۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخابات به نظام مشروعیت می‌بخشد

ابوالقاسم رئوفیان دبیرکل حزب اسلامی ایران زمین و عضو هیأت‌عالی شورای وحدت نیرو‌های انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره اهمیت حضور مردم در انتخابات دور دوم مجلس اظهار کرد: احزاب و تشکل‌های سیاسی نسبت به ترغیب و تشویق مردم نسبت به شرکت مردم در انتخابات دور دوم مجلس نقش کلیدی دارند.

او افزود: شرایط اقتضا می‌کند که رسانه ملی و گروه‌های تاثیر گذار از هیچ تلاشی برای تشویق مردم به شرکت در انتخابات فروگذار نکنند و تلاش بیشتری در این حوزه انحام دهند.

رئوفیان متذکر شد: اصلی که به هر نظام سیاسی مشروعیت مردمی می‌بخشد مشارکت مردمی در انتخابات است که رهبر فرزانه انقلاب اسلامی هم بیش از هر کلید واژه‌ای، به ویژه در انتخابات ۱۱ اسفند ۱۴۰۲، از این کلیدواژه استفاده کردند تا اینکه مشارکت مردم نسبت به پیش‌بینی‌ها و نظرسنجی‌های رسمی افزایش پیدا کرد.

عضو هیأت‌عالی شورای وحدت نیرو‌های انقلاب اسلامی گفت: مردم از شرایط موجود و عملکرد دولت و مجلس ناراضی‌اند و خواهان تحول هستند.

او متذکر شد: مجلس باید نسبت به ایجاد تحول در جامعه تلاش کند که لازمه تحقق این امر شکل گیری کمیسیون‌های تخصصی مبتنی بر معیار‌های تحول آفرین است. همچنین هیات رئیسه مجلس باید بتواند منشا تغییرات مثبت باشد و لازمه آن انتخاب اعضای با کفایت برای هیات رئیسه است.

رئوفیان درباره اولویت‌های مجلس دوازدهم گفت: نمایندگان مجلس باید به اولویت‌های مردم از جمله کاهش نرخ بیکاری و کنترل نوسان ارز بپردازند، چرا که این موارد مشکلات عدیده‌ای را برای کشور رقم زده است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی احزاب و تشکل‌ها

دیگر خبرها

  • صیانت از آرای مردم گنبدکاووس با ۷۰۰ ناظر آموزش‌ دیده
  • عملیات وعده صادق شمشیر زهرآگین بر قلب دشمن نشست
  • سپاه و ارتش بازوان قدرتمند نظام جمهوری اسلامی اند 
  • لیست حزب باهنر در انتخابات دور دوم مجلس؛ از حسین نجابت و جراره تا پورمحمدی، نظام الدین موسوی و ...
  • انتخابات به نظام مشروعیت می‌بخشد
  • قرعه کشی برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی حوزه بیرجند، درمیان و خوسف  در صدا و سیمای خراسان جنوبی
  • حضور نماینده خانم از تهران در مجلس اهمیت زیادی دارد
  • ضرورت همدلی بین شوراها برای رفع مشکلات مردم
  • اقدامات خوب رسانه و هوشیاری مانع از تحقق اهداف دشمن می‌شود
  • تاثیر مثبت انتخاب فرد اصلح در دور دوم انتخابات بر آبادانی شهرستان