Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم شرکا پیش از ظهر پنج شنبه در جلسه تودیع و معارفه شرکت توزیع برق خراسان جنوبی از وجود ۳۷۰ هزار مشترک در استان خبر داد و افزود: ۶۰ درصد از مشترکین شهری و ۴۰ درصدی روستایی هستند.

وی با بیان اینکه بیشترین میزان مصرف برق با ۳۰ درصد در بخش کشاورزی است، اظهار کرد: تلفات انرژی الکتریکی در سال گذشته ۷.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۱۹ درصد بوده است.

مدیرعامل سابق شرکت توزیع برق خراسان جنوبی با بیان اینکه ۱۸ هزار کیلومتر شبکه فشار قوی و متوسط در استان داریم، اظهار کرد: مدت زمان خاموشی طی چهار سال گذشته از ۲۰۰ دقیقه به ازای هر مشترک به ۱۰۰ دقیقه رسیده است.

شرکا با اشاره به ظرفیت خراسان جنوبی در استفاده از نیروگاه خورشیدی بیان کرد: طی چهار سال گذشته به ۲۱۶ نیروگاه مبلغی بالغ بر ۳۱ میلیارد تومان پرداخت شده است.

وی از جذب ۸۳ نیرو در شرکت برق در چهار سال گذشته خبر داد و گفت: همچنین طی این مدت بالغ بر ۱۷۰ میلیارد تومان از منابع مختلف هزینه شده است.

شرکا با اشاره به میز خدمت الکترونیک بیان کرد: این میز در راستای کاهش مراجعات مردمی طراحی شد که در این راستا صفر تا صد نیازهای شهروندان از طریق اینترنت رفع می شود.

مدیرعامل سابق شرکت توزیع برق خراسان جنوبی بیان کرد: طرح حذف قبوض کاغذی از تیرماه در استان آغاز شده و قبوض ۹۸.۴ درصد از مشترکین به صورت پیامکی اطلاع رسانی می شود.  

وی با اشاره به دیگر اقدامات انجام شده طی چهار سال گذشته بیان کرد: طی این مدت میانگین نصب کنتور از ۱۴ روز به هفت روز کاهش یافته است.

کد خبر 4789515

منبع: مهر

کلیدواژه: شرکت توزیع برق خراسان جنوبی بیرجند مراسم معارفه بوشهر انتخابات مجلس شورای اسلامی ایلام گرگان بسیج مجلس شورای اسلامی قزوین هفته بسیج بیرجند شهرکرد ویروس آنفلوانزا مشهد صفحه اول روزنامه های استان ها شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۷۶۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزان بارش باران در ۲۴ ساعت گذشته خراسان جنوبی اعلام شد

میزان بارندگی سامانه اخیر در خراسان جنوبی در 24 ساعت گذشته از سوی مدیرکل هواشناسی این استان اعلام شد.

جواد نخعی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خراسان‌جنوبی اظهار کرد: در پی بارش‌های شدید نزولات آسمانی و ناپایداری هوا در شهرهای حاجی‌آباد زیرکوه، در میان، نهبندان، خوسف و طبس هشدار سطح نارنجی صادر شد.

وی گفت: همشهریان و کشاورزان با توجه به طغیان رودخانه‌های فصلی و آب‌گرفتگی معابر و بارش تگرگ از تردد غیر ضروری در جاده‌ها و بستر رودخانه‌ها خودداری و نسبت به محافظت از محصولات باغی، گلخانه‌ای و دام و طیور خود اقدام کنند.

مدیرکل هواشناسی خراسان جنوبی ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته در حاجی‌آباد زیرکوه و برخی مناطق حدود ۵۰ میلی‌متر بارندگی داشتیم که باعث شکسته شدن سد ۱۲ امام و تخلیه روستاهای زیرکوه شد.

وی افزود: تا ظهر امروز شهرهای دیهوک، خضری، محمدشهر سرایان، طبس و قائن بیشترین میزان بارندگی را به خود اختصاص دادند.

کد خبر 747830

دیگر خبرها

  • تولید ۲ هزار و ۶۰۰ متر مربع فرش درخراسان‌شمالی
  • بیشترین خسارت سیل به راه‌های مواصلاتی خراسان جنوبی
  • شاخص شدت انرژی در کشور رو به افزایش است
  • بیشترین خسارت سیل به راههای مواصلاتی خراسان جنوبی
  • پیاز این‌گونه ۱۵۹۸ درصد گران شد/ تغییر ۱۵۴۰ درصدی قیمت گوشت در ۷ سال گذشته
  • افزایش ده درصدی مصرف برق در خراسان رضوی
  • میزان بارش باران در ۲۴ ساعت گذشته خراسان جنوبی اعلام شد
  • افزایش ۵ درصدی میزان مصرف گاز در زنجان
  • بهره مندی ۶۵ درصدی جمعیت خراسان جنوبی از بیمه سلامت
  • افزایش ا ۵ درصدی تولیدات گلخانه های خراسان جنوبی