Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-05-06@22:50:52 GMT

ناراحتی استراماچونی از استقلالی‌ها

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۷۶۴۲۵

ناراحتی استراماچونی از استقلالی‌ها

ایران اکونومیست-سرمربی تیم فوتبال استقلال همچنان به خاطر برخی موضوعات ناراحت است.

نشست خبری استراماچونی پیش از دیدار با شهر خودرو در حالی دیروز برگزار نشد که طبق اعلام نوری‌فر، مدیر رسانه‌ای استقلال علت تشکیل نشدن این جلسه به دلیل مشکل شخصی مترجمش ربط پیدا کرد.

با این وجود سرمربی تیم فوتبال استقلال در ماه های اخیر به خاطر دریافت نکردن مطالبات خود به طور کامل دلخوری هایی را از مدیران باشگاه داشته که در همین راستا شنیده شد دلیل غیبت اسراماچونی در نشست به خاطر اعتصاب یا ناراحتی این مربی بوده که هنوز این موضوع به تایید نرسیده و رسمیت پیدا نکرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استراماچونی از استقلالی ها چیزی حدود ۷۵ هزار یورو طلب دارد که بخشی از آن را دریافت کرده و ناراحتی هایی از این بابت برای این مرد ایتالیایی رقم خورده است و تا پرداخت نشدن آن همچنان دلخوری ها ادامه دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: استراماچونی استقلالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۷۶۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار: می‌خواهیم قهرمانی پارسال را تکرار کنیم

سرمربی تیم پرسپولیس درنشست خبری بعد از بازی به هواداران نساجی تبریک گفت که جو زیبایی در ورزشگاه درست کردند. 

به گزارش تابناک ورزشی؛ اوسمار ویرا سرمربی پرسپولیس بعد از پیروزی دو بر یک مقابل نساجی در نشست خبری اظهار داشت: شب همگی بخیر! قبل از صحبت در مورد بازی می‌خواهم در مورد سه موضوع حرف بزنم. تشکر می کنم از هواداران تیم مان که تیم را حمایت کردند و به هواداران نساجی هم تبریک می گویم که جو قشنگی در ورزشگاه درست کردند که این باعث می شود فوتبال قشنگ تر دیده شود. 

وی افزود: از کسانی که چندین سال پیش در بازی پرسپولیس و شموشک جان شان را از دست دادند یادی کنم و ما کنارشان هستیم همیشه، از کسانی که در سیل جنوب برزیل جان خود را ازدست دادند تسلیت می گویم آنجا نزدیک محل زندگی من در برزیل است و بخاطر برد خوشحالم اما زیرا بخاطر دوستانم در برزیل ناراحتم و می خواهم از آنها نیز یادی کنم.

وی افزود: امروز بازی بود که می‌توانیم از آن درس بگیریم. در نیمه اول خوب بازی کردیم و فرصت های زیادی برای گلزنی داشتیم اما به خاطر جو ورزشگاه فقط یک گل زدیم . در نیمه دوم به خاطر اخراجی که داشتیم بیشتر دفاعی بازی کردیم، اما به خاطر پتانسیل بازیکنان‌مان توانستیم یک گل بزنیم و بازی را حفظ کنیم و به پیروزی برسیم. 

سرمربی پرسپولیس در مورد جو ورزشگاه قائمشهر گفت: یکی از مربیان ما قبلا در نساجی حضور داشته قبل از بازی نیز در مورد جو ورزشگاه به ماگفته بود و امروز این جو زیبا را دیدم و به هواداران نساجی تبریک می گویم. سال گذشته دراین شهر جام قهرمانی را گرفتیم و تمامی تماشاگران هواداران پرسپولیس بودند اما امروز هواداران نساجی جو فوق العاده خوبی را به وجود آورده بودند.

اوسمار در مورد شیوه تهاجمی تیمش گفت: از سال 2021 که من به اینجا آمدم همیشه تیم ما رو به جلو بود و این شیوه بازی آقا یحیی بود و ما هم آن را ادامه می دهیم تا بهترش کنیم.

سرمربی پرسپولیس در مورد قرارداد خودش گفت: الان بیشترین تمرکز ما روی قهرمانی است و می خواهیم قهرمانی فصل گذشته را تکرارکنیم وتمام تمرکزمان روی این مساله است و باشگاه هم باید قدر بازیکنان را بداند و برای حفظ آنها اقدام کند و جلوتر برویم تا ببینیم چه تصمیمی باید بگیریم واگرقرارداد جدید باشد امضا می کنیم.

دیگر خبرها

  • اوسمار: می‌خواهیم قهرمانی پارسال را تکرار کنیم
  • خالدآبادی دلیل استقلالی‌شدنش را فاش کرد
  • زمان مذاکره تمدید قرارداد استقلالی‌ها مشخص شد
  • خبر خوش برای استقلالی‌ها در آستانه دیدار با ذوب‌آهن
  • زمان مذاکره تمدید قرارداد استقلالی ها مشخص شد
  • آغاز مذاکره برای تمدید قرارداد استقلالی‌ها از هفته آینده
  • از وقتی نکونام رسما اعلام کرد که استقلالی است از او خوشم آمد!
  • استقلالی ها جلوی جنجال رسانه ای خانه این بازیکن را گرفتند!
  • به یک دلیل از جواد نکونام خیلی خوشم آمد
  • لقب جدید استقلالی‌ها به پسر ناصر حجازی