Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-27@16:05:49 GMT

جوان گمشده و معلول ایلامی در افغانستان پیدا شد

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۷۶۵۵۱

به گزارش فارس در ایلام، حامد آس شهروند معلول ایلامی دو هفته پیش سوار بر موتور سیکلت از منزل خارج که در یکی از استان‌های همجوار توسط پلیس شناسایی و دستگیر می‌شود.

بر اساس اعلام خانواده این معلول، وی پس از اینکه مورد تحقیقات پلیس قرار می‌گیرد و هیچ پاسخی به علت ناتوانی در بیان ارائه نمی‌دهد با تصور اشتباه اینکه وی تبعه خارجی است به کشور افغانستان تبعید می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این موضوع از طریق خانواده این معلول در فضای مجازی اعلام و با مراجعه به بهزیستی ایلام و دستگاه‌های اجرایی مرتبط برای پیدا کردن این معلول اقدام شد.

جستجو برای پیدا شدن حامد آس ادامه دارد

در این راستا زهرا همتی، مدیر کل بهزیستی استان ایلام در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام، گفت: نامبرده ۲ هفته پیش سوار بر موتورسیکلت از منزل خارج شده و در خرم‌آباد دستگیر می‌شود.

وی افزود: این جوان 20 سال سن دارد که دارای مشکل شنوایی هم هست، به همین منظور که پلیس گمان می‌کند وی یک تبعه افغانی است او را به افغانستان تبعید می‌کنند.

مدیرکل بهزیستی ایلام تصریح کرد: این مساله روز گذشته از طریق خانواده این معلول در فضای مجازی اعلام و با مراجعه این خانواده صبح امروز این دستگاه برای پیدا کردن این معلول وارد کار شد.

گفتنی است، دادگاه استان لرستان به این دلیل که حامد آس شبیه اتباع افغانی است به اسم «باباخان» وی را به کشور افغانستان منتقل کردند.

انتقال آس به افغانستان تکذیب می‌شود

در ادامه معاون رئیس کل دادگستری لرستان و رئیس ارتباطات دادگستری لرستان در گفت‌وگویی ضمن تکذیب این موضوع گفتند: در دستگاه قضایی لرستان و مرکز استان (خرم آباد) هیچ گونه پرونده‌ای تحت عنوان «حامد آس» یا مشابه اسم وی تشکیل نشده و هیچ یک از همکاران قضایی به اینگونه پرونده‌ای رسیدگی نکرده‌اند.

حامد جوان معلول ایلامی دقایقی پیش پیدا شد 

حامد آس، جوان معلول ایلامی که در یک اشتباه به کشور افغانستان فرستاده شده بود دقایقی قبل با تلاش‌های صورت گرفته در شهر هرات افغانستان پیدا شد.

پدر حامد آس در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام، گفت: دقایقی پیش یک نفر که مامور پیدا کردن او شده بود از هرات افغانستان با بنده تماس گرفت و پیدا شدن جوانم را اطلاع داد.

وی افزود: برادر و برادر زاده‌ام برای پیدا کردن حامد عازم هرات شدند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۷۶۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۳۲ روستای بالای بیست خانوار لرستان به اینترنت پر سرعت دسترسی پیدا کردند

ایسنا/لرستان مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات لرستان گفت: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون ۲۳۲ روستای بالای بیست خانوار استان در قالب احداث سایت جدید و یا ارتقاء تکنولوژی سایت‌های موجود به شبکه ملی اطلاعات متصل شده‌اند و اهالی این مناطق به اینترنت پر سرعت دسترسی پیدا کرده‌اند.

مجتبی صارمی ششم اردیبهشت در جلسه کنترل پروژه اپراتور همراه اول که با حضور مدیر مخابرات منظقه لرستان برگزار شد بر تسریع در اجرای پروژه های ابلاغی استان لرستان از طرف وزارت متبوع تاکید کرد.

وی افزود: این جلسه با هدف بررسی آخرین وضعیت و پیشرفت پروژه های ابلاغی وزارت ارتباطات در قالب طرح توسعه ارتباطات روستایی برگزار شد.

صارمی بیان کرد: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون ۲۳۲ روستای بالای بیست خانوار استان در قالب احداث سایت جدید و یا ارتقاء تکنولوژی سایت‌های موجود به شبکه ملی اطلاعات متصل شده‌اند و اهالی این مناطق به اینترنت پر سرعت دسترسی پیدا کرده‌اند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات لرستان اضافه کرد: تامین پوشش ارتباطی مابقی روستاهای واجد شرایط در این خصوص در دست اقدام است.

در ادامه این جلسه نبی الله شمسی‌فر مدیر مخابرات منطقه لرستان و نمایندگان اپراتور همراه اول برخی مشکلات و موانع موجود در اجرای پروژه های ابلاغی را مطرح کردند که تصمیمات لازم جهت رفع موارد مطرح شده و تسریع در اجرای پروژه‌ها اتخاذ شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • لحظه انتقال جسد جوان غرق شده در میان آب‌های خروشان در ارومیه
  • گلزار شهدا یک فرصت برای کار فرهنگی است
  • فیلم| غرق شدن دو جوان در رودخانه نازلوچای ارومیه
  • کسب نقره قهرمانی آسیا از سوی پرتابگر جوان ایران
  • خرید ۱۷ هزار تن کلزا از کشاورزان ایلامی
  • ۲۳۲ روستای بالای بیست خانوار لرستان به اینترنت پر سرعت دسترسی پیدا کردند
  • شرکت ۱۵ هزار دانش‌آموز ایلامی در مرحله نخست آزمون سراسری
  • ۱۵ هزار دانش‌آموز ایلامی در مرحله اول آزمون سراسری شرکت کردند
  • سرنوشت بچه گمشده محله مولوی تهران چه شد؟
  • ساخت مسکن برای بیش از ۱۴ هزار خانواده دارای ۲ معلول به بالا در کشور