Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-03@21:18:28 GMT

تایید صلاحیت داوطلبان از شنبه آغاز می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۷۶۶۴۴

تایید صلاحیت داوطلبان از شنبه آغاز می‌شود

فرماندار اهواز گفت: تا فردا آخرین مهلت تشکیل هیئت اجرایی مرکز حوزه انتخابیه اهواز است و از روز شنبه رسیدگی به صلاحیت داوطلبان طی ۱۰ روز و طبق قوانین مربوطه آغاز می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، جمال عالمی‌نیسی فرماندار اهواز پیش از ظهر امروز در حاشیه بازدید از روند ثبت‌نام داوطلبان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ثبت‌نام داوطلبان به خوبی در حال انجام و همچنان ظرفیت بسیار بالایی موجود است در همین راستا انتظار ما مراجعه داوطلبان در این روزها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تا روز گذشته ثبت‌نام حدود ۹۰ نفر انجام شد و در حال حاضر آمار مراجعه‌کنندگان نسبت به روزهای قبل افزایش پیدا کرده است.

فرماندار اهواز عنوان گفت: تفکیک جنسیتی داوطلبان شامل ۱۰ درصد خانم‌ها و ۹۰ درصد آقایان است و انتظار ما این است که داوطلبان از این فرصت بیشتر استفاده کنند.

وی افزود: تا فردا آخرین مهلت تشکیل هیئت اجرایی مرکز حوزه انتخابیه اهواز است و از روز شنبه رسیدگی به صلاحیت داوطلبان طی ۱۰ روز و طبق قوانین مربوطه آغاز می‌شود.

عالمی نیسی بیان کرد: تا به امروز هیچ مشکلی در تطبیق مدارک حوزه ثبت‌نامی مرکز اهواز وجود نداشته و با توجه به اشراف هیئت نظارت مشکلی در جهت تکمیل ثبت‌نام پیش نیامده است.

وی افزود: همچنین داوطلبان می‌توانند جهت سهولت روند، ثبت‌نام اولیه خود را از طریق برنامه کاربردی که اعلام شد، انجام داده سپس برای تکمیل ثبت‌نام به فرمانداری مراجعه کنند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: اهواز تایید صلاحیت داوطلبان صلاحیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۷۶۶۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختلال در سامانه بیمه سلامت بیماران را کلافه کرد

اختلال و قطعی در سامانه بیمه سلامت موجب شده تا روند خدمات رسانی به بیماران دچار مشکل شود و همین موضوع موجب گلایه مندی بیماران شده است. یکی از شهروندان تهرانی که برای انجام سونوگرافی به درمانگاهی در محله تهرانپارس مراجعه کرده است با قطعی سامانه مواجه شد، به گفته ایشان حدود یک هفته این مشکل همچنان ادامه دارد.

شهروند خبرنگار ما با ارسال پیام از مسئولان درخواست رسیدگی کرد.

متن پیام شهروند خبرنگار
باسلام وقت بخیر، الان یک هفته هست که به درمانگاه در تهرانپارس برای انجام سونوگرافی مراجعه می‌کنیم، اما پذیرش اعلام می‌کند که سایت بیمه خدمات درمانی (بیمه سلامت) قطع است. خواهش میکنم رسیدگی کنید.

منبع: داود موسی - تهران

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • عملیات ترمیم سیل بند کرخه آغاز شد
  • گارداسیل اولین واکسن مورد تایید به‌منظور پیش‌گیری از بروز سرطان دهانۀ رحم است
  • تلاش برای حل فروکش تنش آبی و ایجاد پایداری شبکه توزیع آب در شهرستان چهارباغ
  • آغاز تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس در استان تهران
  • آغاز تبلیغات داوطلبان دور دوم انتخابات مجلس از بامداد امروز
  • تبلیغات داوطلبان دور دوم انتخابات مجلس در گنبد آغاز شد
  • پیگیری ایجاد بیمارستان ویژه چشم در اهواز
  • آغاز تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس در استان تهران
  • اختلال در سامانه بیمه سلامت بیماران را کلافه کرد
  • حوزه علمیه خواهران الزهراء (ع) بندرعباس طلبه می‌پذیرد