Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام والمسلمین محمد محمدی گلپایگانی روز پنجشنبه در آیین تودیع و معارفه نماینده سابق و جدید ولی فقیه در لرستان اظهار داشت: «از نیروهای امنیتی و اطلاعاتی کشور تشکر می کنم که اجازه نفس کشیدن به نیروهای وابسته به دشمنان را ندادند.»

رییس دفتر مقام معظم رهبری اظهارداشت: «هر روز در شهرها مردم به نفع نظام و در جهت اعتراض به اغتشاشات تظاهرات و جانفشانی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سلام گرم حضرت آقا را به مردم لرستان ابلاغ می‌کنم و در مقابل اگر وکالت بدهید سلام شما را هم به مقام معظم رهبری می رسانم.»

او با بیان اینکه یکی از برنامه های ثابت روزانه رهبری توسل به امام زمان(عج) است افزود: «لرستان دارای شخصیت بالایی است که سال‌ها پرچمدار زمام آیت الله بروجردی بود که حرف اول را ایشان میزد و در رجال بی نظیر بود.»

رئیس دفتر مقام معظم رهبری بیان کرد: «استان لرستان دارای جوانان شجاع است که در این چهل سال بیش از ۶ هزار و ۳۰۰ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است. لرستان چون ستاره‎ای درخشان بر تارک این نظام می‎درخشد و امیدواریم گرفتاری‎های معیشتی از این سرزمین برطرف شود.»

حجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی اضافه کرد: «نسل بشریت از دست جهانخواران در امان نیست به طوری که آنها به مرقد مطهر ائمه اطهار هم رحم نکردند. به اولین نماینده خاص حضرت مهدی(عج) در عراق جسارت کردند و درب ورودی بارگاه ایشان را آتش زده اند.»

رئیس دفتر مقام معظم رهبری یادآور شد: «هرچه فتنه و توطئه در جهان رخ می دهد بدون اغراق می گوییم زیر سر آمریکا است و جرم مسلمانان این است که می‌گوئیم ما خداپرست هستیم. اگر کشور عراق به دست این فتنه گران بیفتد مرقد اهل بیت را با خاک یکسان می کنند.»

حجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی بیان کرد: «در فتنه اخیر اغلب جوانان خبر نداشتند اما خوشبختانه با رأفت اسلامی برخورد شد و اگر رهبر انقلاب لب تر کند مردم لرستان آماده‌اند. سرکار ما با سردمداران است آنهایی که اموال عمومی را آتش زدند و کدام حکومت می‌تواند تحمل کند. در فرانسه چقدر چشمان معترضان را کور کردند و در آمریکا نیز فرقه داوودیه را چندسال پیش در یک سالن زنده زنده آتش زدند.»

او با بیان اینکه برای انتخاب نماینده ولی فقیه در استان افراد مختلف انتخاب و بررسی و سزاوارترین انتخاب می شود یادآور شد: «از حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی به خاطر زحماتشان تشکر میکنم و ایشان در جای دیگری خدمت خواهند کرد. به حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی تبریک می‌گویم ایشان از سادات است و در خانواده مذهبی بوده و سوابق درخشانی در مسئوولیت‌های مختلف دارد.»

او تاکید کرد: «ایشان باید سنگ صبور باشد و حرف مردم را گوش و با عطوفت برخورد کند و انتظار دارم در آینده اظهار رضایت را از مردم لرستان بشنوم.»

۲۷۲۱۵

کد خبر 1327937

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب انتخابات مجلس یازدهم باشگاه استقلال لیگ برتر نوزدهم تیم ملی فوتبال ایران مارک ویلموتس ایالات متحده آمریکا ناتو روسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۷۶۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمام فتنه‌های علیه کشور با حضور مردم خنثی شد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور، گفت: تمام فتنه‌های علیه کشور با حضور مردم خنثی شد و هر آنچه مانع حضور مردم در صحنه‌های انقلاب شود، خیانت است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، حجت‌الاسلام محمدحسین موسی‌پور بعد از ظهر امروز در شورای اداری استان کرمان که با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان و استاندار در سالن شهید مرتضوی استانداری کرمان برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان به‌ویژه شهید سپهبد قاسم سلیمانی و 17 هزار شهید ترور کشور، اظهار داشت: راهبرد حضرت امام خمینی (ره) در مبارزه علیه رژیم منحوس پهلوی راهبرد آگاهی‌بخشی، بصیرت‌دهی و بسیج توده‌های مردمی بوده است.

وی با بیان اینکه امام خمینی (ره) قدرت نرم را جلوه داد و این ابزار را برای مبارزه با رژیمی که توسط همه قدرت‌ها حمایت می‌شد به کار گرفت، گفت: امام راحل هیچوقت به مبارزه مسلحانه اعتقادی نداشت و گفتمان انقلاب مبنی بر حضور مردم در صحنه‌های مختلف باعث پیروزی و تثبیت و ماندگاری انقلاب اسلامی شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) در سال 59 نهادی را برای همین کار تشکیل دادند، افزود: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به فرمان حضرت امام خمینی (ره) با حضور چهره‌های مهم و برجسته نظام از جمله آیت‌الله شهید بهشتی و آیت‌الله شهید مطهری تشکیل شد.

وی با بیان اینکه وظیفه شورای هماهنگی تبلیغات ا‌سلامی پنج ماموریت است که در مصوبه هیئت دولت آمده و به تصویب مجلس شورای اسلامی رسیده است، ادامه داد: از وظایف شورا، ساماندهی و نظارت بر برنامه‌های سیاسی، ملی، انقلابی و مردمی است.

موسی‌پور با اشاره به اینکه تمام فتنه‌های علیه کشور با حضور مردم خنثی شده است، گفت: فتنه پیچیده سال 1401 با حضور مردم در هم کوبیده شد و مردم بودند که با نظام همراهی کرده و از آن حمایت کردند.

وی با بیان اینکه میلیون‌ها نفر مردم در قالب اجتماعات، تظاهرات و راهپیمایی‌ها به میدان آمدند و این اغتشاشات را محکوم کردند، افزود: دشمن احساس می‌کرد نظام اسلامی پشتوانه مردمی خود را از دست داده است اما مردم دشمن را ناامید کردند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور با اشاره به اینکه مردم ما در راهپیمایی اخیر روز قدس هم حماسه آفریدند، اظهار داشت: امسال در 2 هزار و 976 نقطه در ایران راهپیمایی روز قدس برگزار شد و با افزایش حدود 70 درصدی حضور مردم روبه‌رو بودیم.

وی با بیان اینکه هر آنچه که باعث حضور مردم در صحنه‌های انقلاب شود، عبادت است و هر آنچه که مانع شود، خیانت بزرگی است گفت: دشمن تمام تلاش خود را به کار گرفته تا با دروغ، فریب و سیاه‌نمایی و بزرگ‌نمایی کردن مشکلات سرمایه اجتماعی نظام را که مردم هستند، بگیرد.

موسی‌پور با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری امسال در انتخاب شعار سال نیز بر حضور مردم تاکید داشتند و فرمودند جهش تولید با مشارکت مردم، افزود: باید اقتصاد مریض نفتی و دولتی را درمان کرد و این درمان جز با مشارکت مردم ممکن نیست.

وی با بیان اینکه سرمایه‌های راکد زیادی در بین مردم است که اگر وارد چرخه تولید شود یک انقلاب اقتصادی در کشور ایجاد خواهد شد، ادامه داد: امسال وظیفه همه مسئولان است که اطمینان‌سازی کنند تا مردم وارد عرصه اقتصادی و تولید شوند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور با اشاره به اینکه یکی از مشکلات در حوزه اقتصادی بحث اتلاف انرژی است و می‌توان با صرفه‌جویی کمبودها را جبران کرد، گفت: باید جامعه را آگاهی داد، چرا که بهره‌وری در اقتصاد کشور اهمیت زیادی دارد که باید به آن اهمیت داد.

انتهای پیام/511/

دیگر خبرها

  • فساد و مفسد در دولت سیزدهم تحمل نخواهد شد
  • کدام برخورد گشت ارشاد با زنان تذکر رهبری را در پی داشت؟
  • جزییات تذکر رهبری درباره گشت ارشاد
  • جزئیات تذکر رهبری درباره گشت ارشاد
  • تذکر رهبری درباره گشت ارشاد چه بود؟
  • توانمندسازی تسهیل‌گران اقتصاد مقاومتی در لرستان + فیلم
  • چرا رهبری درباره گشت ارشاد و طرح نور تذکر داده بودند؟
  • روایت رهبر انقلاب از توصیه‌‌ها به ایشان برای پذیرش خواسته‌های آمریکا
  • پرونده قضائی «هشت مهر» در اولویت رسیدگی قرار می‌گیرد
  • تمام فتنه‌های علیه کشور با حضور مردم خنثی شد