Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، بهمن مرادنیا در نشست هم اندیشی برای مشارکت حداکثری در انتخابات مجلس شورای اسلامی، انتخابات را آزمون دمکراسی در کشور دانست و اظهار داشت: همه ما در یک کشتی نشسته ایم و افرادی به دنبال کمرنگ نشان دادن انتخابات هستند و رسالت نخبگان و تاثیرگذاران اجتماعی و سیاسی تشویق مردم به مشارکت حداکثری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی انتخابات دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی را از حیث داخلی و خارجی حایز اهمیت توصیف کرد و گفت: نقش جریانات سیاسی و رسانه ها آگاه سازی برای حضور پررنگ و پرشور در انتخابات است.

مرادنیا ادامه داد: اگر انتخابات پرشور و حداکثری در کشور برگزار شود قدرت چانه زنی دولتمردان در برابر دشمنان افزایش خواهد یافت.

استاندار کردستان افزود: دولت آمریکا چون اعتراضات دیماه ۹۶ را دید فکرکرد که مردم به نظام و انقلاب پشت کرده اند و به همین دلیل برجام را نقض کرد.

وی در ادامه برگزاری انتخابات سالم و قانونمند را رسالت دولت برشمرد و تاکید کرد: ما به دور از هرگونه تعلق حزبی و جناحی تنها به دنبال انتخابات پرشور هستیم که اعتماد عموم مردم را در پی داشته باشد.

مرادنیابا تاکید بر اینکه امنیت انتخابات در صدر برنامه ها قرار دارد، خاطرنشان کرد: ما در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی باید ثابت کنیم که از بسیاری از  استان‌های کشور پیشروتر هستیم.

46

کد خبر 1327938

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان کردستان انتخابات مجلس انتخابات مجلس یازدهم انتخابات مجلس یازدهم باشگاه استقلال لیگ برتر نوزدهم تیم ملی فوتبال ایران مارک ویلموتس ایالات متحده آمریکا ناتو روسیه فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۷۶۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر کشور: ایران، محیای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، احمد وحیدی پنجشنبه ششم اردیبهشت در حاشیه سفر خود به مشهد، افزود: همه مقدمات برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲۲ حوزه هدف، آماده شده است.   وی ادامه داد: این مرحله از انتخابات مجلس شورای اسلامی در هشت حوزه به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد.   دومین دور انتخابات برای شکل گیری دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.   وزیر کشور در سفری یک روزه و با هدف شرکت در همایش مناطق آزاد و بازدید از کارخانه‌های احیا شده در خراسان رضوی، به مشهد سفر کرده است.

دیگر خبرها

  • وزیر کشور: ایران، محیای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس
  • وزیر کشور: ایران، محیای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • کشور آماده برگزاری دور دوم انتخابات مجلس است
  • وزیر کشور: کشور آماده برگزاری دور دوم انتخابات مجلس است
  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس
  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس
  • کشور مهیای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس است
  • کشور محیای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس است
  • تلاش های اصحاب رسانه در برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری قابل تقدیر است
  • انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در ۱۵ استان برگزار می‌شود