Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد خوزستان: در این رویداد که بزرگترین اجلاس مشترک سرآمدان تولید و صادرات ایران به شمار می رود، در حضور جمع زیادی از مقامات و مدیران شرکت های دولتی و خصوصی از شرکت فولاد خوزستان در سه زمینه کاری تقدیر شد.

بر این اساس، نشان عقاب طلایی مدیریت موفق در تجارت صنعت فولاد و صنایع وابسته به علی محمدی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان تعلق گرفت؛ همچنین استاندارد و جایزه بین المللی (MLL-BEST PRODUCT EXPORT AWARDS 2019) تولید برترین محصول منطبق با شاخص های بازار جهانی صادرات و نشان ملی برترین توان علمی و رقابتی در تولید و کیفیت صنایع فولاد، دو عنوان دیگری بودند که با تلاش کارکنان فولاد خوزستان به کلکسیون افتخارات این شرکت اضافه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در بخش دیگری از این اجلاس، نمایندگان برندهای مختلف صنعت کشور با حضور در کارگاه "آموزش صادرات و توسعه بازارهای هدف" وضعیت بازارهای صادراتی و بهترین راهکارها برای پیشبرد این امر مهم در شرایط سخت کنونی را مورد بررسی قرار دادند. 

گفتنی است، سخنرانی برخی از مقامات و مدیران بخش دولتی و خصوصی و مدیران اتاق های بازرگانی کشورهای روسیه، افغانستان، ترکیه، عمان و هند در ایران پایان بخش اجلاس توسعه صادرات بود.

46

کد خبر 1327946

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: فولاد صنعت فولاد شرکت فولاد فولاد خوزستان استان خوزستان انتخابات مجلس یازدهم باشگاه استقلال لیگ برتر نوزدهم تیم ملی فوتبال ایران مارک ویلموتس ایالات متحده آمریکا ناتو روسیه فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۷۶۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقال مالکیت شرکت هفت تپه به شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی تسریع شود

محمدکعب عمیر نماینده مردم شریف شوش و کرخه در مجلس شورای اسلامی گفت: شرکت هفت‌تپه روز‌های خوشی را سپری می‌کند و این امر نشان می‌دهد که واگذاری این مجموعه بزرگ به شرکت نیشکر هفت تپه به شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی خوزستان کار بسیار خوب و درستی بوده است.

به گفته او فرصت‌های سرمایه گذاری بسیار خوبی در نیشکر هفت تپه وجود دارد که با ایجاد صنایع تبدیلی در این مجموعه بزرگ شاهد ایجاد اشتغال جدید برای جوانان خواهیم بود.

کعب عمیر می‌گوید: شرایطی که در حال حاضر در شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه به وجود آمده نتیجه یک واگذاری درست و کار جهادی و همدلی مسئولان و کارگران است.

نماینده مردم شوش بر تسریع در انتقال مالکیت شرکت نیشکر هفت تپه به توسعه نیشکر و صنایع جانبی تاکید کرد و گفت: انتظار می‌رود دولت هرچه سریع‌تر با واگذاری انتقال مالکیت شرکت نیشکر هفت تپه به صورت نهایی به شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی خوزستان موافقت کند.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • جام حذفی ایران؛ هفت قهرمان به راه خود ادامه می‌دهند
  • موفقیت‌های فولاد اکسین مرهون تلاش‌های کارگران است
  • غیبت ادامه‌دار عراقی‌ها در اردوی مس رفسنجان
  • نقش کلیدی کارگران در رونق اقتصادی
  • ماجرای تصمیم دولت برای تغییر در نرخ پایه رقابت میلگرد
  • انتقال مالکیت شرکت هفت تپه به شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی تسریع شود
  • واحدهای تولید فولاد در هرمزگان ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته‌اند
  • بانک توسعه صادرات درمسیرجهش تولید گام موثر برمی دارد
  • حضور جمعی از کارکنان صنعت فولاد اکسین خوزستان در دیدار کارگران با رهبر انقلاب
  • فرصت طلایی «مشارکت مردم» در توسعه طلای سیاه