Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز پنجشنبه پایگاه خبری پلیس، این مطلب را سردار محمد شرفی با حضور در ستاد فرماندهی پلیس راه آهن کشور و ارزیابی عملکرد این پلیس عنوان کرد و گفت: با اتخاذ مواضع حکیمانه مقام معظم رهبری امام خامنه ای (مدظله العالی)، تدابیر هیات رئیسه نیروی انتظامی و تلاش شبانه روزی تمامی فرماندهان و مجاهدان انتظامی در نقاط مختلف کشور آشوبگران و متعرضان در حوادث اخیر از دستیابی به مقاصد شوم خود بازماندند و درس دیگری از شکست ناپذیری نیروهای انتظامی آموختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: یگان‌های تابعه پلیس پیشگیری در سراسر کشور ماموریت بسیار سنگینی در وقایع اخیر از نظر حفظ نظم و امنیت مراکز و منابع حساس و حیاتی بر عهده داشتند.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا از کارکنان پلیس راه آهن کشور در برقراری نظم و امنیت حوزه استحفاظی به ویژه عملکرد مطلوب و قابل قبول در برقراری نظم و امنیت مراسم اربعین حسینی (ع) و همچنین حوادث اخیر قدردانی و ابراز رضایت کرد.

پلیس راه آهن آماده‌تر از همیشه در خدمت مردم 

سرهنگ حشمت اله ملکی فرمانده پلیس راه آهن کشور در جریان این بازدید با ارائه گزارشی از آمادگی و هوشیاری همیشگی کارکنان پلیس راه آهن در خدمتگزاری به مردم و کشور خبر داد.

وی افزود: با توجه به افزایش قیمت بنزین که اعتراضات مردمی را به همراه داشت و منجر به برهم زدن نظم عمومی توسط تعدادی از آشوبگران شد، پلیس راه آهن با آماده باش صددرصدی کارکنان و با اشراف اطلاعاتی، رصد و پایش اعتراضات پیش آمده، انجام طرح های بازدارنده و تشدید اقدامات کنترلی، تعامل با سایر یگان های انتظامی، بسیج، حراست شرکت راه آهن و سازمان ها امدادی همچنین با پیش بینی و تأمین ضرورت های پشتیبانی مأموریتی در سراسر خطوط ریلی کشور موفق به جلوگیری از هرگونه تعرض به سرمایه های ملی، امنیت مسافران و تاخیر نداشتن حرکت قطارها شد./

برچسب‌ها محمد شرفی سهمیه بندی بنزین پلیس راه آهن اغتشاشات

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سهمیه بندی بنزین پلیس راه آهن اغتشاشات سهمیه بندی بنزین پلیس راه آهن اغتشاشات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۷۷۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرد مهاجم با سلاح سرد در ملارد با اقدام بموقع پلیس زمین‌گیر شد

به گزارش صدای ایران از ایرنا از خبر روز شنبه خبرگزاری پلیس، سرهنگ" نورمحمدی" با اشاره به جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی تماس شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در ساعت ۶ و ۵۰ دقیقه عصر روز گذشته و اعلام خبر درگیری و قدرت نمایی چند نفر اراذل در پارکی جنب پاساژ گل‌ها در ملارد و اظهار نارضایتی شهروندان از مزاحمت و ایجاد رعب و وحشت از سوی آنها، ماموران انتظامی یگان امداد شهرستان ملارد در محل حضور پیدا کرده و به افراد اراذل درگیر اخطار ترک محل را دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان ملارد افزود: یکی از اراذل بنام حاضر در صحنه درگیری با چاقو به سمت ماموران انتظامی حمله ور می‌شود که ماموران انتظامی باهدف دفاع مشروع با صدور اخطار و رعایت قانون بکارگیری سلاح و شلیک، اراذل مهاجم را زمین گیر می‌کنند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: فرد مهاجم و برهم زننده امنیت پارک از ناحیه ساق پای چپ مجروح شده و جهت درمان به مرکز درمانی در ملارد منتقل می‌شود.

سرهنگ نورمحمدی خاطرنشان کرد: متهم پس از اقدام درمانی، با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی خواهد شد و افرادی که بخواهند نظم و امنیت جامعه را خدشه دار کنند با برخورد مقتدرانه و قانونی پلیس مواجه خواهند شد.

شهرستان ملادر در غرب استان تهران قرار دارد.

دیگر خبرها

  • ۴۷ هزار آمپول قاچاق در تبریز کشف شد
  • ۹۳ فقره انواع سرقت در گلستان کشف شد
  • دشمن به دنبال ایجاد ناامنی و موج سواری است/ ان‌شاءالله شاهد انتخابات میان دوره‌ای با شکوه باشیم
  • رئیس‌جمهور: دشمن به‌دنبال ایجاد ناامنی و موج‌سواری است / ان‌شاءالله شاهد انتخابات میان‌دوره‌ای با شکوه باشیم
  • رئیس جمهور در نشست مشترک هیأت دولت با استانداران: دشمن به دنبال ایجاد ناامنی و موج سواری است
  • اعتراف ربایندگان «یسنا» | اقدام مجرمین بعد از ربودن یسنا
  • رژیم اسراییل ریشه ناامنی و دشمن مشترک ما است
  • فرد مهاجم با سلاح سرد در ملارد با اقدام بموقع پلیس زمین‌گیر شد
  • دستگیری قاچاقچی با ۲ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک و حشیش در تفت
  • چین: روابط با افغانستان را گسترش می‌دهیم