Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-28@04:19:55 GMT

مردم سالاری دینی دستاورد انقلاب اسلامی است

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۷۷۳۳۴

مردم سالاری دینی دستاورد انقلاب اسلامی است

گروه سیاست و اقتصاد ــ امام جمعه کرج مردم سالاری دینی را دستاورد انقلاب اسلامی دانست و گفت: انشالله امسال نیز مردم با توان کامل پای صندوق‌های رای حاضر می‌شوند و یک بار دیگر وحدت خود را نشان می‌دهند.

به گزارش ایکنا از البرز، آیت‌الله سیدمحمدمهدی حسینی همدانی، امام جمعه کرج، 14 آذرماه در بازدید از سایت ثبت‌نام داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در فرمانداری شهرستان کرج، گفت: به همه متولیان، هیئت نظارت، هیئت اجرایی، فرماندار کرج و رسانه‌های حاضر در این سایت خداقوت می‌گویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه در آستانه برگزاری چهلمین سال انتخابات هستیم و این مهم از حساسیت ویژه‌ای برخوردار است، گفت: دشمنان علیه انقلاب و نظام تبلیغ می‌کنند و جنگ روانی به راه می‌اندازند و مدعی هستند که مردم از انقلاب فاصله گرفته‌اند.
نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با تاکید بر اینکه همه ما وظیفه داریم برای حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای تلاش کنیم، گفت: فضا را باید آرام نگه داریم.
حسینی همدانی با بیان اینکه مردم سالاری دینی دستاورد انقلاب اسلامی است و در نظام اداری کشور پیش از انقلاب سابقه نداشته است، گفت: انشالله امسال نیز مردم با توان کامل پای صندوق‌های رای حاضر می‌شوند و یک بار دیگر انسجام و وحدت خود را نشان خواهند داد.
وی همچنین با اشاره به اینکه انتخابات برای کشور سرنوشت‌ساز است، گفت: گام دوم انقلاب اسلامی با مجلس جدید شروع خواهد شد به همین منظور مجلس جدید به افرادی نیاز دارد که قابلیت‌های فراوان علمی و عملی داشته باشند همچنین اعتقادات راسخی به آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی داشته باشند.
نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با بیان اینکه نماینده باید پایبند به احکام متعالی اسلام باشد، گفت: نیازمند نمایندگان جوان هستیم، نمایندگان باید به شعار «ما می‌توانیم» اعتقاد داشته باشند و نسبت به غرب و استکبار زاویه داشته باشند. همچنین باید نگاهشان به درون باشد تا بتوانند مشکلات پیش روی نظام را با وضع قوانین مترقی و عالی بر اساس مبانی جمهوری اسلامی، برطرف کنند.
حسینی همدانی گفت: یکی از وظایف نمایندگان نظارت بر دستگاه‌ها است که این وظیفه ذاتی مجلس است، اگر این وظیفه به درستی انجام شود شاهد رشد و توسعه کشور خواهیم بود.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن سیاست و اقتصاد حسینی همدانی مردم سالاری دینی انقلاب اسلامی انتخابات قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۷۷۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه همواره در صحنه حضور دارد

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه سپاه همواره در صحنه حضور دارد و با ایمان و اعتقاد در کنار سایر نیروهای مسلح خدمات‌رسانی و فعالیت می‌کند، گفت: سپاه خود بصیر است و بصیرت‌دهی می‌کند و همچنین نهادی مذهبی، دینی و اعتقادی و ترویج دهنده این مسائل است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از زنجان، حجت‌الاسلام حسن بیگدلی، امروز_ شنبه هشتم اردیبهشت- ماه در دیدار با حجت‌الاسلام علی خاتمی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر زنجان به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی، اظهار کرد: تمام اقدامات و عملکرد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در راستای معارف اسلامی و مطابق مسائل دینی و قرآنی است.

وی با بیان اینکه سپاه همواره در صحنه حضور دارد و با ایمان و اعتقاد در کنار سایر نیروهای مسلح خدمات‌رسانی و فعالیت می‌کند، گفت: سپاه خود بصیر است و بصیرت‌دهی می‌کند و همچنین نهادی مذهبی، دینی و اعتقادی و ترویج دهنده این مسائل است.

بیگدلی در ادامه با اشاره به برگزاری جلسات بصیرتی در نهاد نمایندگی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان، ادامه داد: در سال گذشته بیش از ۲۳ هزار جلسه بصیرتی در استان برگزار شد و بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر در مجموع در این جلسات حضور پیدا کردند.

این مسئول با بیان اینکه پیشرفت‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و عزت و قدرتمندی این نهاد بر کسی پوشیده نیست، تصریح کرد: سپاه سازمانی مکتبی بوده و از بازوان اصلی انقلاب است.

وی با بیان اینکه مجموعه عقیدتی سیاسی در سپاه در طول سال، برنامه‌های معرفتی و دینی مختلفی برگزار می‌کند، گفت: ما به این مکتب و نظام می‌بالیم و تحت فرمان ولی امر مسلمین امام خامنه‌ای در این مسیر خدمت می‌کنیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به حدود ۴۰۰ عنوان برنامه پیش‌بینی شده برای هفته عقیدتی و سیاسی در استان گفت: دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، حضور در نماز جمعه و اجتماعات مختلف برای تبیین مباحث عقیدتی و سیاسی، برگزاری همایش حکمت مطهر از جمله این برنامه‌هاست.

وی تصریح کرد: مسابقات قرآن و آثار شهید مطهری، مسابقات ورزشی، زنگ سپاس از مقام معلم، نشست‌های معرفتی و بصیرتی، تولید محتوا بر اساس آثار شهید مطهری و به اشتراک‌گذاری آنها در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی و برگزاری نمایشگاه کتاب نیز از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی است.

کد خبر 748373

دیگر خبرها

  • شوراها به‌عنوان نماد مردم سالاری تقویت شوند
  • استاندار : مردم سالاری جمهوری اسلامی در دنیا بی‌نظیر است
  • استاندار آذربایجان‌شرقی: مردم سالاری نظام جمهوری اسلامی در دنیا بی‌نظیر است
  • شوراها، از مهمترین مظاهر مردمی سازی حکمرانی در نظام مردم سالاری دینی
  • مردم سالاری نظام جمهوری اسلامی در دنیا بی‌نظیر است
  • شوراها از ارکان مردم‌سالاری دینی هستند
  • سپاه همواره در صحنه حضور دارد
  • شورای اسلامی شهر و روستا مصداق مردم سالاری دینی است
  • مأموریت ویژه جامعه قرآنی ارتقای ظرفیت‌های معنوی کشور است
  • نقش ماموستا ملااحمد فخری در مبارزه با گروهک‌های معاند کم نظیر بود