Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-27@17:20:06 GMT

حاشیه‌های دیدار استقلال و شهرخودرو +عکس

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۷۷۳۵۰

هواداران استقلال به محض ورود اتوبوس بازیکنان آبی‌پوش پایتخت به تشویق سرمربی و کاپیتان این تیم پرداختند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ دیدار حساس استقلال و شهر خودرو از ساعت 15 در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد. این در شرایطی است که هواداران زیادی برای دیدن این بازی به ورزشگاه آمدند و دقایقی پیش از ساعت 13:15 دقیقه درهای ورزشگاه برای هواداران باز شد تا بتوانند این دیدار را از روی سکوها مشاهده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

* جمعیت زیادی مقابل بلیت‌فروشی مستقر هستند تا با کارت ملی بتوانند وارد ورزشگاه شوند. 

* ترافیک کمی در محوطه ورزشگاه آزادی حکمفرماست و بیشتر پارکینگ‌های ورزشگاه آزادی تکمیل شده است. اما ترافیک سنگینی در بیرون ورزشگاه وجود دارد. 

* بعضی از هواداران آبی‌پوش پایتخت، منتظر ورود اتوبوس بازیکنان استقلال هستند تا با تشویق و انرژی مثبت، بازیکنان را راهی دیدار حساس کنند. 

* نیروهای انتظامی به دنبال خلوت کردن محوطه ورزشگاه هستند و تذکرات لازم را بابت اینکه هوادارانی که بلیت ندارند داده شده است تا طرفداران با در دست داشتن بلیت به ورزشگاه بیایند. 

* لحظه ورود اتوبوس تیم استقلال به ورزشگاه، هواداران به وجد آمدند و به تشویق سرمربی تیم استقلال و ووریا غفوری پرداختند. 

* فرهاد حمیداوی مالک باشگاه شهر خودرو به همراه مجتبی سرآسیایی مدیر این تیم پشت درهای بسته مانده‌اند و در انتظار هماهنگی برای ورود به ورزشگاه آزادی هستند. 

* هواداران تیم فوتبال شهر خودرو که با 4 دستگاه اتوبوس خود را به استادیوم آزادی رسانده‌اند هنوز مجوز نشستن روی سکوها را پیدا نکرده و مشغول هماهنگی برای حضور در جایگاه پرسپولیسی‌ها که در ضلع جنوبی ورزشگاه مستقر می‌شوند هستند. 

* تماشاگران تیم استقلال در طبقه دوم ورزشگاه آزادی نیز مستقر شده و تقریباً در طبقه اول روی اکثر سکوها مستقر شده‌اند. این در حالی است که فاصله‌ای برای نشستن تماشاگران شهر خودرو و استقلال ایجاد شده است. 

* سباستین لتو و مارکو دو نفر از دستیاران استراماچونی زودتر از سایرین در زمین چمن حضور پیدا کرده و امور تمرینی این تیم را مهیا کرده‌اند، لتو در مسابقه امروز محروم است.

منبع: مشرق

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۷۷۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نکونام بازیکن حاشیه‌ساز استقلال را تنبیه نکرد!

سفر جلال الدین ماشاریپوف ستاره ازبکستانی استقلال به دبی سر و صدای زیادی به راه انداخت چون نه جواد نکونام و نه کادر مدیریتی باشگاه استقلال در جریان این مسافرت نبودند و پاسپورت جلال‌الدین در اختیار خودش بود و شخصاً برای سفر به امارات اقدام کرد.

چند روز قبل، این شایعه مطرح شد که جواد نکونام با بازیکن ازبکستانی استقلال برخورد کرده و احتمال دارد او را چند جلسه از حضور در تمرینات محروم کند اما فعلاً چنین اتفاقی رخ نداده است چون ماشاریپوف به ایران بازگشته و سر تمرین استقلال نیز حضور پیدا کرده است.

حالا باید ببینیم نکونام از وجود این ستاره در بازی فوق العاده حساس مقابل تراکتوربه عنوان مهره اصلی استفاده خواهد کرد یا تدابیر تاکتیکی تیمش را به گونه‌ای مشخص می‌کند که او نیمکت نشین شود؟

 

منبع:خبرورزشی 

 

دیگر خبرها

  • آشتی‌کنان در کرمان ناقص ماند!
  • ۲ تدبیری که مانع «قبض روح» فوتبال می‌شود
  • پرسپولیسی ها ما را مسخره کردند | مشکل بازیکن استقلال بود که بی دلیل در زمین ایستاده بود
  • هجوم هواداران اراکی به رختکن (عکس)
  • مهدی شیری: هواداران مقابل استقلال ورزشگاه را پر کنند
  • پورحمیدی: می‌بریم اما حالم بد است!
  • رجاییان: عده‌ای در جایگاه ویژه پرسپولیس را تشویق کردند/ بردن استقلال و پرسپولیس خیلی کیف دارد+فیلم
  • نکونام بازیکن حاشیه‌ساز استقلال را تنبیه نکرد!
  • با واگذاری سرخابی‌ها راه آسیا باز شد/ به عنوان هوادار در خدمت تیم هستم
  • دیدار وزرای دفاع ایران و چین در حاشیه اجلاس شانگهای