Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پایگاه خبری هیل،‌ ملانیا ترامپ،‌ همسر رئیس‌جمهوری آمریکا در پیامی توییتری نوشت: «پاملا کارلان، شما باید از خوش‌خدمتی علنی و به وضوح مغرضانه و به شدت خشمناک خودتان و استفاده از یک کودک برای انجام این کار شرمنده شوید.»

کارلان، استاد دانشکده حقوق استنفورد و شاهد تخصصی که توسط کمیته قضایی مجلس نمایندگان مجلس آمریکا فراخوانده شده بود، چهارشنبه حین انتقاد از رفتار دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا نام "بارون" را ذکر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بارون، کوچکترین پسر رئیس‌جمهوری آمریکا و تنها فرزند او از ملانیا ترامپ است.

این شاهد در جلسه مذکور گفت: «پادشاهان نمی‌توانند مرتکب اشتباهی شوند زیرا کلمه پادشاه قانون است، اما برخلاف آنچه رئیس‌جمهور ترامپ می‌گوید، ماده دوم (قانون اساسی) به او قدرت انجام هر کاری که می‌خواهد، نمی‌دهد. قانون اساسی می‌گوید که هیچ عنوانی از اشراف نمی‌تواند وجود داشته باشد، بنابراین اگر رئیس‌جمهوری نام فرزندش را "بارون" نامگذاری می‌کند، این امر او را تبدیل به یک بارون نمی‌کند.»

بارون، از القاب اشرافی غرب اروپاست و به کسانی گفته می‌شد که زمین و املاک خود را مستقیماً از پادشاه دریافت می‌کردند. این لقب بیشتر در کشورهای آلمانی‌زبان و امپراتوری اتریش و مجار مرسوم بوده‌ است. هم‌اکنون این لقب در مجلس اعیان بریتانیا هم به کار می‌رود.

اظهارات پاملا کارلان با واکنش‌های تندی از درون کاخ سفید مواجه شد. کایلی مک‌انانی، دبیر مطبوعاتی تبلیغات انتخاباتی ترامپ در بیانیه‌ای گفت: «فقط در ذهن لیبرال‌های فریب‌خورده این مسئله خنده‌دار است که پای یک کودک ۱۳ ساله را به مزخرف استیضاح بکشند. پاملا کارلان فکر کرد که باهوش است و دیگران را می‌خنداند، اما در عوض برای همه آمریکایی‌ها این نکته را تقویت کرد که وقتی صحبت از نفرت دموکرات‌ها نسبت به همه چیزهای مربوط به ترامپ باشد، آن‌ها هیچ محدودیتی ندارند.» استفانی گریشام، دبیر مطبوعاتی کاخ سفید هم این حرکت را "بی‌نزاکتی" توصیف کرد.

توییت ملانیا ترامپ در زمانی ارسال شد که او به همراه همسرش از نشست رهبران ناتو در لندن به آمریکا بازمی‌گشت.

310311

کد خبر 1327986

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: ملانیا ترامپ دونالد ترامپ ایالات متحده آمریکا استیضاح باشگاه استقلال انتخابات مجلس یازدهم لیگ برتر نوزدهم تیم ملی فوتبال ایران مارک ویلموتس ایالات متحده آمریکا ناتو فدراسیون فوتبال روسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۷۷۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت مردی که با زنجیر به مسافران اتوبوس حمله کرد

ماموران پلیس پایتخت فردی را با زنجیر به مسافران یک اتوبوس در تهران حمله‌ کرده بود، بازداشت کردند.

به گزارش ایسنا، فروردین ماه امسال ویدیویی از کتک زدن مردم با زنجیر در اتوبوس در فضای مجازی منتشر شد و درپی آن نیز تیمی ویژه از ماموران پلیس رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قرار دادند و در جریان تحقیقات اولیه مشخص شد که متهم در یک دستگاه اتوبوس درون شهری در محدوده خیابان دماوند مرتکب این اقدام مجرمانه شده است.

در جریان تحقیقات ماموران عامل این اقدام مورد شناسایی قرار گرفت و پس از آن هماهنگی با مقام قضایی انجام و متهم مربوطه در عملیاتی پلیسی دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد.

برای این فرد پرونده‌ای تشکیل شده و تحقیقات در این خصوص همچنان ادامه دارد.

پلیس تهران اعلام کرده که جزئیات بیشتر از این پرونده را به زودی اعلام خواهد کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیشی گرفتن ترامپ از بایدن در نظرسنجی‌ها
  • کنایه بایدن به ترامپ: با یک بچه ۶ ساله رقابت می‌کنم
  • بازداشت مردی که با زنجیر به مسافران اتوبوس حمله کرد
  • بایدن: قصد دارم با ترامپ مناظره کنم
  • وزیر علوم، تحقیقات و فناوری وارد فرودگاه یاسوج شد
  • بلومبرگ: تیم اقتصادی ترامپ به دنبال مقابله با کشورهایی است که دلارزدایی می‌کنند
  • (ویدئو) ثبت اولین شهادت علیه ترامپ در پرونده «حق السکوت»
  • ثبت اولین شهادت علیه ترامپ در پرونده حق السکوت به بازیگر جنجالی
  • ثبت اولین شهادت علیه ترامپ در پرونده حق السکوت برای فیلم‌های مستهجن !
  • ببینید | ثبت اولین شهادت علیه ترامپ در پرونده حق السکوت