Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@12:38:39 GMT

بیمه حوادث منازل مسکونی استان سمنان امری واجب است

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۷۷۷۷۳

بیمه حوادث منازل مسکونی استان سمنان امری واجب است

به گزارش خبرنگار مهر، منوچهر فخری بعدازظهر پنج‌شنبه در نشست با مدیرعامل بیمه برکت ‌منطقه سمنان و گلستان به میزبانی دفتر خود بابیان اینکه متاسفانه استفاده از صنعت بیمه برای مقوله ساختمان در جامعه مورد غفلت قرارگرفته است، ابراز داشت: تحقق این مهم نیازمند کار فرهنگی و ریشه ای در بین جامعه هدف از ‌جمله حوزه روستایی و شهری خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان اینکه منازل دارای بیمه در حوادث قهری و بلایایی طبیعی زودتر از سیار واحدها می‌توانند سرپا شوند و این دغدغه و نگرانی خانواده‌ها را کاهش خواهد داد، افزود: این مهم می‌طلبد تا در کمترین زمان ممکن، تمامی منازل روستایی استان سمنان تحت پوشش بیمه حوادث قرار گیرند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان بابیان اینکه بیمه اطمینان بخشی به افراد برای زمان حوادث است، افزود: استفاده از بیمه حوادث و بهره مندی از مزایایی آن در حوزه ساختمان در زمان بروز حوادث طبیعی و غیر مترقبه از موارد ضروری که باید در بین مردم ترویج یابد.

فخری اجرای این مهم را در تمام استان سمنان امری ضروری و الزامی خواند و اضافه کرد: مسئولان امر و فرمانداری‌ها باید به صورت ویژه به این مقوله توجه داشته باشند و قبل از وقوع بحران چاره‌اندیشی را انجام دهند تا با مشکلات کمتری در زمان حوادث مواجه باشند.

کد خبر 4789635

منبع: مهر

کلیدواژه: منوچهر فخری استانداری سمنان بیمه بوشهر انتخابات مجلس شورای اسلامی ایلام گرگان بسیج قزوین مجلس شورای اسلامی هفته بسیج بیرجند شهرکرد ویروس آنفلوانزا مشهد صفحه اول روزنامه های استان ها استانداری سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۷۷۷۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۷ مصدوم در حوادث رانندگی جاده های استان سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ واژگونی کامیون در کیلومتر ۵۵ محور دامغان - سمنان یک مصدوم، واژگونی کامیون در کیلومتر ۱ محور گرمسار به آرادان یک مصدوم، تصادف پژو ۲۰۷ با پژو RD در کیلومتر ۷۴ محور دامغان - سمنان ۴ مصدوم، واژگونی نیسان در کیلومتر ۵۰ محور فولادمحله - دامغان  یک مصدوم، واژگونی نیسان در کیلومتر ۶۹ محور سرخه - آرادان یک مصدوم، واژگونی موتورسیکلت در میدام امام علی ایوانکی  ۲ مصدوم، واژگونی نیسان در کیلومتر ۶۰ محور دامغان - سمنان  ۲ مصدوم، واژگونی پژو ۴۰۵ در کیلومتر ۱۵ محور میامی به شاهرود  ۴ مصدوم، واژگونی سمند در کیلومتر ۶۳ محور میامی به سبزوار یک مصدوم، انحراف از جاده سمند و برخورد با تپه در کیلومتر ۱۶ محور آرادان به سرخه۳ مصدوم، واژگونی پراید در کیلومتر ۴ محور ایوانکی - آبسرد ۳ مصدوم، واژگونی موتور سیکلت در کیلومتر ۸ محور فولاد محله به دامغان ۲ مصدوم  و واژگونی پراید در محور گرمسار به ایوانکی؛ کیلومتر ۱۱ فرعی بنکوه ۲ مصدوم بر جای گذاشت .

دیگر خبرها

  • شرکت‌های تعاونی استان سمنان به حوزه کشت کم آب‌بر ورود می‌کنند
  • سمنان پیشرو در نهضت ملی مسکن/ ۱۹ هزار واحد مسکونی در دست ساخت است
  • پیگیری برای پرداخت غرامت به خسارت دیدگان بخش مسکونی سیل در استان
  • آغاز تخفیفات بهاره بیمه نوین
  • ۱۹ کارگر در استان سمنان جان خود را از دست دادند
  • نبود کمیته‌های حفاظت فنی و بازرسان عامل ازدیاد حوادث کار
  • گردباد در نبراسکای آمریکا منازل مسکونی را ویران کرد
  • وقوع ۱۳ حادثه رانندگی در استان سمنان/ واژگونی خودرو صدر حوادث است
  • ۲۷ مصدوم در حوادث رانندگی جاده های استان سمنان
  • ۲۷ مصدوم در حوادث رانندگی سمنان