Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرودگاه گناباد یکی از پروژه‌های قدیمی این شهرستان بوده که مسئولان در تلاش برای بهره‌برداری سریع‌تر از آن هستند. ۱۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۶ استانها خراسان رضوی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گناباد، فرودگاه گناباد جزو پروژه‌های عمرانی قدیمی شهرستان گناباد است که مدت‌هاست از کلنگ‌زنی آن می‌گذرد اما هنوز افتتاح نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبرگزاری تسنیم خراسان رضوی در سلسله گزارش‌هایی به بررسی وضعیت این فرودگاه و آخرین اقدامات صورت گرفته در این زمینه پرداخت و خبرهای خوبی نیز این اواخر از فرودگاه و بهره‌برداری از آن به گوش رسید.

همچنین حمید بنایی؛ نماینده مردم گناباد در مجلس شورای اسلامی در آخرین مصاحبه صورت گرفته در این حوزه ابراز امیدواری کرده بود که نخستین پرواز فرودگاه تا پایان سال صورت بگیرد.

افزایش پروازها در فرودگاه بین‌المللی بیرجند عملیاتی شد   آیا فرودگاه گناباد تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد؟ + فیلم   ظرفیت مغفول مانده فرودگاه زنجان؛ از پروازهای داخلی استقبال نمی‌شود

محمود امانی بنی؛ مدیرکل فرودگاه‌های خراسان رضوی در حاشیه بازدید از فرودگاه گناباد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: فرودگاه گناباد یکی از پروژه‌های قدیمی این شهرستان بوده که سعی داریم به سرعت آن را تکمیل کنیم.

وی ادامه داد: این فرودگاه مجوزهای لازم را دارد و در حال حاضر باند آن تقریبا آماده شده و ساختمان پایانه آن نیز در حال تکمیل شدن است.

مدیرکل فرودگاه‌های خراسان رضوی ضمن تقدیر از خیرین شهرستان گناباد در زمینه اقدامات صورت گرفته جهت جاده دسترسی به این فرودگاه تصریح کرد: تمامی هزینه انشعابات برق،گاز و آب فرودگاه گناباد پیش بینی شده و آماده تخصیص است و هرچه سریع‌تر باید مسئولین شهرستان اقدام کنند.

امانی بنی درباره احداث فنس و زمان پرواز در این فرودگاه اظهار داشت: انشاء الله تا 22 بهمن پرواز آزمایشی را در فرودگاه گناباد خواهیم داشت.

انتهای پیام/282/ ع

R41347/P1494/S6,1188/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۷۷۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرواز مشهد به تهران هواپیمایی چابهار با تاخیر ۵۰۰ دقیقه ای انجام شد

حسن جعفری گفت: این پرواز به شماره ۸۷۵۹ قرار بود ساعت ۲۱ و ۳۵ دقیقه دیشب انجام شود که به دلیل نقص فنی هواپیما با تاخیر ۵۰۰ دقیقه ای مواجه شد.

وی اضافه کرد: پذیرایی از مسافران در ۲ نوبت انجام شد و مسوولان شرکت هواپیمایی هماهنگی لازم برای انتقال مسافران به سی آی پی را انجام دادند اما مسافران در سالن حضور داشتند و به سالن سی آی پی نرفتند.

مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه های خراسان رضوی ادامه داد: پس از رفع نقص، این پرواز در ساعت پنج و ۵۵ دقیقه صبح امروز انجام شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • ۳۵ میلیارد ریال تسهیلات مکانیزاسیون جذب ششتمد خراسان رضوی شد
  • علت فرود اضطراری پرواز استانبول-تهران در ارومیه
  • اجتناب از اقدامات جزیره‌ای در زیرمجموعه‌های وزارتخانه راه
  • برگزاری شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان خراسان‌رضوی
  • آفت ملخ در تاغزارهای چند شهرستان خراسان رضوی طغیان کرد
  • تاخیر ۵۰۰دقیقه‌ای پرواز مشهد به تهران
  • بزرگترین سایت طرح نهضت ملی مسکن خراسان رضوی در گناباد است
  • نقص فنی هواپیمای مشهد به تهران و پرواز با ۵۰۰ دقیقه تاخیر
  • پرواز مشهد به تهران هواپیمایی چابهار با تاخیر ۵۰۰ دقیقه ای انجام شد
  • واگذاری ۱۱۰۰ قطعه زمین نهضت ملی مسکن به متقاضیان گنابادی