Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-28@22:48:45 GMT

روز شلوغ ماموران امنیتی در آزادی/ رحمتی تشویق شد

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۷۸۲۵۰

ساعت24-در فاصله نیم ساعت مانده به آغاز دیدار استقلال و پدیده تقریبا نیمی از ظرفیت ورزشگاه آزادی پر شده است.

تیم‌های فوتبال استقلال و پدیده امروز (پنج‌شنبه) در چارچوب هفته سیزدهم لیگ برتر به مصاف هم می‌روند.

در فاصله کم‌تر از نیم ساعت مانده به آغاز این دیدار حدود ۳۰ هزار نفر در ورزشگاه آزادی حضور دارند که هر لحظه به تعداد آن‌ها اضافه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماموران برقراری امنیت امروز با جدیت ویژه‌ای مشغول کار هستند و حساسیت زیادی به برقراری امنیت دیدار استقلال و شهرخودرو دارند به طوری که حتی از آوردن خودکار توسط برخی خبرنگاران به داخل ورزشگاه هم جلوگیری شد.

سید مهدی رحمتی، کاپیتان فصل گذشته استقلال که امسال برای شهرخودرو بازی می‌کند به شدت از سوی هواداران استقلال تشویق شدند. هم‌چنین روح‌الله باقری، بازیکن فصل گذشته استقلال هم مورد تشویق هواداران قرار گرفت.

در آن طرف میدان شیخ دیاباته به شدت از سوی هواداران استقلال تشویق شد و این بازیکن هم به سمت هواداران رفت تا پاسخ تشویق‌های‌شان را بدهد. شیخ دیاباته ممکن بود دیدار امروز را به خاطر مصدومیت از دست بدهد اما استقلالی‌ها او را به بازی رساندند و این بازیکن از ابتدا در ترکیب استقلال حضور دارد.

هم‌چنین سید حسین حسینی، وریا غفوری و مهدی قائدی هم مورد تشویق قرار گرفتند.

منبع: ساعت24

کلیدواژه: اخبار استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۷۸۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آشتی‌کنان در کرمان ناقص ماند!

به گزارش "ورزش سه"، مس کرمان که در هفته های گذشته لیگ یک نتایج خوبی گرفته و هوادارانش را راضی کرده، روز گذشته در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی از چادرملو اردکان پذیرایی کرد. مسی‌ها در این دیدار گل اول را زدند و تا آخرین ثانیه‌های بازی در 90 دقیقه یک بر صفر پیش بودند، اما در چهارمین دقیقه از وقت‌های اضافی گل تساوی را دریافت کردند تا بازی به وقت‌های اضافی و ضربات پنالتی برود.

تقابل دو تیم لیگ یکی جام حذفی در ضربات پنالتی به سود چادرملو اردکان خاتمه یافت تا حسرتی بزرگ برای مس کرمان و هوادارانش باقی بماند.

نکته قابل توجه این بازی استقبال خوب هواداران کرمانی بود؛ هواداران مس که چند وقتی بود با تعداد زیاد به ورزشگاه نمی‌رفتند، عصر جمعه بسیاری از سکوهای ورزشگاه باهنر کرمان را پر کردند و امیدوار بودند تا تیم شان جواز حضور در جمع 8 تیم برتر حذفی را به دست بیاورد، اما در آخرین ثانیه‌های نیمه اول با دریافت گل تساوی حسرت خوردند و در نهایت هم با شکست در ضربات پنالتی افسوسی بزرگ را تجربه کنند.

هواداران مس در نهایت با آه و افسوس ناشی از شکست در ضربات پنالتی ورزشگاه را ترک کردند و امیدوار هستند تا تیم شان در هفته های پایانی دسته اول بتواند نتایج مطلوبی بگیرد و اگرچه شانسی برای بازگشت به لیگ برتر ندارند، اما با رتبه ای خوب فصل را تمام کند.

دیگر خبرها

  • وحید شمسایی: هواداران ورزشگاه را پر می کنند و نباید فرصت قهرمانی را از دست بدهیم!
  • آشتی‌کنان در کرمان ناقص ماند!
  • پرسپولیسی ها ما را مسخره کردند | مشکل بازیکن استقلال بود که بی دلیل در زمین ایستاده بود
  • سوپر گل پاک‌پرور همه را شوکه کرد
  • (ویدئو) کسی جیمی‌جامپ بازی پرسپولیس را بغل نکرد و دستگیر شد!
  • مهدی شیری: هواداران مقابل استقلال ورزشگاه را پر کنند
  • رجائیان: در جایگاه CIP پرسپولیس را تشویق می‌کردند!
  • رجاییان: عده‌ای در جایگاه ویژه پرسپولیس را تشویق کردند/ بردن استقلال و پرسپولیس خیلی کیف دارد+فیلم
  • ساعت بازی پرسپولیس - آلومینیوم در جام حذفی (امروز جمعه 7 اردیبهشت)
  • ساعت بازی فوتبال پرسپولیس - آلومینیوم در جام حذفی