Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سه کشتی گیر فارس در اردوی تیم ملی فرنگی نونهالان حاضر می‌شود.

محمد مهدی غلامپوی، محمدرضا توکلیان و بوالفضل نوشاد در وزن‌های ۴۱، ۴۴ و ۶۸ کیلوگرم، استان فارسی‌های دعوت شده به این اردو هستند. اردوی تمل ملی کشتی فرنگی نونهالان از فردا تا هجدهم در گیلان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/ت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۷۸۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرکت تیم کشتی قوچان لاک‌پشتی است

 

 

 

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مهدی علیزاده رئیس هیأت کشتی شهرستان قوچان در مراسم استقبال از امیرعلی شمشیری کشتی‌گیر نونهال قوچانی که در مسابقات کشتی آزاد نونهالان قهرمانی کشور به مقام نایب قهرمانی دست یافت، گفت: حرکت تیم کشتی قوچان رو به جلو اما متأسفانه لاک‌پشتی است؛ با برنامه‌ریزی امیدواریم در سال‌های آینده روند این ورزش بهتر شود.

همچنین مربی تیم کشتی نونهالان خراسان رضوی و پدر این کشتی‌گیر عنوان کرد: در حال حاضر مسئولان و هیأت کشتی در شهرستان قوچان هیچ حمایتی از این قهرمان ورزشی نمی‌کنند.

حسین شمشیری افزود: امیرعلی شمشیری کشتی‌گیر نونهال قوچانی با هزینه شخصی و کمک مالی شخصی پیشکسوت کشتی ناصر امیدوار به مسابقات اعزام شده است.

امیرعلی شمشیری کشتی‌گیر نونهال قوچانی وزن ۵۷ کیلوگرم با کسب رتبه نایب قهرمانی در این دوره از مسابقات طلسم ۲۰ ساله راهیابی نونهالان قوچانی به اردوی تیم ملی را شکست.

رقابت‌های کشتی آزاد نونهالان قهرمانی کشور روزهای ۱۳ و ۱۴ اردیبهشت در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار شد و تیم خراسان رضوی با کسب ۱۴۵ امتیاز در رده سوم جای گرفت.

این مراسم استقبال که به صورت خودجوش و توسط علاقه‌مندان به ورزش کشتی و پیشکسوتان این رشته پهلوانی برنامه‌ریزی شده بود، در غیاب مسئولان ارشد و ریاست اداره تربیت‌بدنی شهرستان قوچان برگزار شد.

دیگر خبرها

  • حضور ۴ نونهال فارس در اردوی تیم ملی بوکس
  • حرکت تیم کشتی قوچان لاک‌پشتی است
  • ورزشکار کیش در رتبه سوم مسابقات کشتی نونهالان کشور
  • استقبال مردم قوچان از نایب قهرمان کشتی آزاد نونهالان کشور
  • دعوت ‌نونهالان‌ خوزستانی به اردوی تیم‌ملی کشتی فرنگی
  • قهرمانی کشتی‌گیر گلستانی در رقابت‌های کشتی فرنگی نونهالان کشور 
  • دعوت از ۲ کشتی گیر استان فارس به اردوی تیم ملی
  • دعوت از ۲ کشتی گیر فارس به اردوی تیم ملی
  • دعوت بانوی فوتبالیست خوزستان به اردوی تیم ملی
  • درخواست مازندران برای اضافه شدن ۳ کشتی‌گیر به اردو