Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خوزستان معاون فرهنگی سابق شهرداری اهواز و داوطلب دوره یازدهم انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: مردم با توجه به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی توسط رهبر معظم انقلاب، فضا را برای ورود جوانان به عرصه تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری کشور مهیا می‌بینند.

احمد سراج که امروز پنج‌شنبه برای ثبت‌نام در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ستاد انتخابات فرمانداری اهواز حضور یافته بود، در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: خدا را شکر نظام اسلامی در ۴۰ ساله انقلاب، همواره بر مبنای مردم‌سالاری دینی، بحث انتخابات و مراجعه به آرای مردم برای امور کشور را مدنظر داشته است اما نکته قابل توجه این است که اولین انتخاب در گام دوم انقلاب، همین انتخابات ۹۸ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، وی بیان کرد: اولین انتخاب در گام دوم انقلاب شاید به نوعی نقطه عطف در مراحل پیشرفت و توسعه کشور نیز باشد زیرا شرایط برای ورود به عرصه تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری کشور برای جوانان نسل سوم و چهارم انقلاب بسیار مهیا شده است و مردم با توجه به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی توسط رهبر معظم انقلاب، فضا را برای ورود جوانان به عرصه تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری کشور مهیا می‌بینند.

معاون فرهنگی سابق شهرداری اهواز گفت: مردم در این شرایط به نوعی از دولت، مجلس و مجلسی‌هایی که طی این مدت آمدند، ناراضی‌اند و همواره انتظارشان این است که پس از انتخاب‌شان، به نوعی مبارزه با فساد، مطالبه‌گری جدی مطالبات مردم و رفع تبعیض که از مشکلات منطقه ما است، به صورت جدی دنبال شود که این مهم نیز نیازمند شهامت، جسارت، تدبیر و عدم وام‌داری افرادی است که وارد این عرصه می‌شوند.

وی ادامه داد: این افراد نباید وام‌دار اشخاص، جناح‌ها و گروه‌های خاص باشند و باید وام‌دار خود مردم باشند. بنابراین فکر می‌کنم در این انتخابات، مردم به نوعی رأی خود را به صندوق خواهند انداخت که خروجی آن افرادی باشند که مطالبات جدی و حرف مردم را با شجاعت و درایت دنبال ‌کنند. امیدواریم خداوند این شرایط را در انتخابات دوم اسفندماه سال جاری فراهم کند.

سراج درباره جریان سیاسی‌اش نیز گفت: من خودم را منتسب به هیچ جناح و گروهی نمی‌دانم. هر چند که در فضای رسانه‌ای و سیاسی، وقتی افکارم را ارائه می‌دهم، خود به خود فضای عمومی و سیاسی جامعه، من را نزدیک به جریان اصول‌گرا یا وارد این جریان می‌دانند اما به تعبیر مقام معظم رهبری، من خودم را انقلابی و فردی در مسیر منویات رهبر معظم انقلاب می‌دانم.

وی عنوان کرد: اعتقادم این است که اکنون مردم فراتر از نگاه‌های سیاسی به افرادی رجوع خواهند کرد که نگاه‌شان انقلابی و جهادی است و به دنبال حل مشکلات مردم و مطالبات جدی آن‌ها هستند. من خودم را از فضای افرادی که خود را منتسب به جناح‌های سیاسی می‌دانند و بعد از انتخابات نیز به دنبال منافع گروهی و جناحی خود هستند، دور نگه داشته‌ام و امیدوارم پس از انتخابات در صورت موفقیت، خودم را همچنان وام‌دار مردم دلسوز و آحاد مومنین بدانم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی انتخابات 98 انتخابات مجلس یازدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۷۸۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام لیست شورای ائتلاف و جبهه پایداری در دور دوم انتخابات

اسامی نامزدهای لیست نهایی جبهه انقلاب که مورد حمایت مشترک جبهه پایداری انقلاب اسلامی و شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اعلام شد. - اخبار سیاسی -

به گزارش حوزه احزاب خبرگزاری تسنیم، مجید متقی‌فر سخنگوی جبهه پایداری انقلاب اسلامی با اشاره به اهمیت حضور مردم در مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، گفت: حضور غرور انگیز ملت حماسه ساز ایران اسلامی در انتخابات یازدهم اسفندماه سال گذشته، با وجود مشکلات اقتصادی و کمبودها، برگ زرین دیگری از دفتر رشادت و وفاداری به انقلاب اسلامی بود که ان‌شاءالله در 21 اردیبهشت ماه و در مرحله دوم انتخابات با حضور پرشور مردم تکمیل خواهد شد.

وی با بیان اینکه جبهه پایداری انقلاب اسلامی بر مبنای ادای تکلیف و انجام وظیفه، تلاش نمود تا با لحاظ نمودن شاخص‌های گفتمان انقلاب اسلامی در خصوص انتخابات و ویژگی‌های یک نماینده اصلح در مجلس شورای اسلامی نسبت به معرفی نامزدهای اصلح به مردم شریف اقدام نماید.

سخنگوی جبهه پایداری افزود: جبهه پایداری انقلاب اسلامی مفتخر است با درک صحیح از دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب که در خطبه نماز عید سعید فطر در فروردین ماه سال جاری نیز به صورت علنی بر آن تأکید کردند و توفیق ملت ایران را در توحید کلمه دانستند و همه فعالان سیاسی_اجتماعی را توصیه به عدم ایجاد دودستگی‌های جعلی کردند، در مسیر حفظ وحدت میان نیروهای انقلاب با اعتقاد کامل گام بردارد و در همین راستا در مرحله دوم از انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز لیست نهایی جبهه انقلاب از سوی جبهه پایداری انقلاب اسلامی و شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس جمع بندی و مورد توافق قرار گرفت.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری انقلاب اسلامی با اشاره به منشور فکری و سیره عملی بنیانگذار راحل نظام مقدس جمهوری اسلامی و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، افزود: آنچه از منظومه فکری امامین انقلاب بر می‌آید، این است که در انتخاب و گزینش نامزدهای انتخابات برای معرفی به مردم، ملاک‌ها و شاخص‌ها مهم است و صرف وابستگی به حزب و گروه و یا قبیله سیاسی نمی‌تواند ملاک عمل قرار گیرد.

متقی‌فر در پایان اسامی نامزدهای لیست نهایی جبهه انقلاب که مورد حمایت مشترک جبهه پایداری انقلاب اسلامی و شورای ائتلاف نیروهای انقلاب هستند را به این شرح اعلام کرد:

1- علیرضا سلیمی

2- غلامحسین رضوانی

3- محمد سراج

4- زهره سادات لاجوردی

5- زهره طبیب‌زاده

6- فاطمه قاسم پور

7- مجتبی زارعی

8- حسین صمصامی

9- حسین نجابت

10- محمدحسین حسین‌زاده بحرینی

11- علی اصغر پورمحمدی

12- حسن خجسته باقرزاده

13- مهدی شریفیان

14- مهدی عسگری

15- عبدالحسین روح الامینی

16- سعید آجرلو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شوراها عرصه ظهور حضور مردم در حکمرانی هستند
  • سردار شکارچی: مسئولان و فعالان رسانه‌ای کشور باید آرایش تهاجمی بگیرند
  • اعلام لیست شورای ائتلاف و جبهه پایداری در دور دوم انتخابات
  • درخواست جدید سردار شکارچی از مسئولان
  • مسئولان و فعالان رسانه‌ای کشور باید آرایش تهاجمی بگیرند
  • ضرورت آرایش‌جنگی رسانه‌ها دربرابر رسانه‌های نظام سلطه
  • ضرورت آرایش جنگی رسانه‌های کشور در برابر رسانه‌های نظام سلطه
  • به اسم آزادی به کام برهنگی!
  • راه مبارزه با ناامیدی جهاد تبیین در عرصه‌های مختلف است
  • مسئله مردم نرخ رشد نقدینگی نیست، مردم تورم را می‌بینند