Web Analytics Made Easy - Statcounter

پرفروش ترین بازی های پلی استیشن در آمریکا مشخص شدند.

طرفداری - روز گذشته بود که شاهد مراسم Playsation Awards 2019 بودیم. مراسمی که در آن از پرفروش ترین بازی های کنسول پلی استیشن تقدیر می شود.

تیم تحقیق و آنالیز NPD در جدیدترین پست توییتری خود آمار جالبی از پرفروش ترین بازی های پلی استیشن در آمریکا منتشر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی GTA V به عنوان پرفروش ترین بازی تاریخ پلی استیشن در آمریکا انتخاب شده است. این اتفاق قابل پیش بینی نیز بود. با توجه به آنکه این بازی در اکثر هفته ها جزء پرفروش ترین بازی های هفته بود، می توانستیم حدس بزنیم این شاهکار راک استار در صدر قرار داشته باشد. تا به امروز بیش از 115 میلیون نسخه از این بازی به فروش رفته است.

بازی Marvel's Spider Man نیز پرفروش ترین بازی انحصاری پلی استیشن در آمریکا لقب گرفت. با اینکه 18 ماه از انتشار این بازی می گذرد، اما با استقبال فوق العاده مردم مواجه شد و فروش بسیار خوبی را داشته است.

در میان وسایل جانبی پلی استیشن، کنترلر پلی استیشن 4 با رنگ مشکی بیشترین فروش را در میان کنترلر ها داشته است و هدست طلایی رنگ بی سیم PS4 نیز در بین هدست ها بیشترین فروش را داشته است.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۷۸۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک؛ جام حذفی ایران

زی‌سان: دو تیم پرسپولیس و آلومینیوم اراک از سری رقابت‌های یک هشتم نهایی جام حذفی ایران روز جمعه ۷ اردیبهشت ماه در اراک به مصاف هم خواهند رفت. این بازی ساعت ۱۸:۱۵ دقیقه به وقت ایران برگزار خواهد شد. دو تیم آخرین بار بهمن ماه ۱۴۰۲ از سری رقابت‌های لیگ برتر به مصاف هم رفتند که آلومینیوم اراک بازی را در نهایت با نتیجه یک بر صفر به سود خود به پایان رساند.

tags # پرسپولیس سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • فقط ۱۰ ثانیه فرصت دارید تا کاکتوس پنهان را پیدا کنید+ پاسخ
  • تاریخ و ساعت بازی استقلال و تراکتور
  • تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک؛ جام حذفی ایران
  • تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان
  • زایمان با تاریخ رُند، بازی با جان نوزاد؟! + فیلم
  • یک گلدان در این تصویر گم شده، آن را بیابید!
  • آل پاچینو در مستندترین جن‌گیری تاریخ آمریکا + جزئیات
  • جهانپور: قلیان اکسیژن دیگر سرگرمی نیست بلکه مخدر است + فیلم
  • قلیان اکسیژن پرتگاهی جدید برای جوانان/ جهانپور: قلیان اکسیژن دیگر سرگرمی نیست بلکه مخدر است + فیلم
  • در تاریخ ماندگار شد / آرسنال چلسی را با 5 گل به توپ بست +فیلم