Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خوزستان رئیس سابق شورای شهر اهواز و داوطلب دوره یازدهم انتخابات مجلس شورای اسلامی با اشاره به وضعیت زیرساختی شهرستان‌های کارون، باوی و حمیدیه، گفت: سه شهرستان در استان خوزستان تشکیل دادیم، در حالی که متاسفانه بسیاری از زیرساخت‌های لازم را برای یک شهرستان استاندارد ندارند.

حجت‌الاسلام و المسلمین سیدرضا فلاحی‌مقدم که امروز پنج‌شنبه برای ثبت‌نام در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ستاد انتخابات فرمانداری اهواز حضور یافته بود، در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: مشکلات زیادی در استان خوزستان و اهواز و شهرهای کارون، باوی و حمیدیه به مردم فشار می‌آورد و سال‌ها است که چرخ توسعه در اهواز به کندی پیش می‌رود و  این موضوع روی روحیه و امیدواری مردم تاثیر بسیار بدی گذاشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: در صورتی که بتوانم به مجلس راه پیدا کنم، تلاش خواهم کرد که امید و اعتماد را به مردم برگردانم و انگیزه اصلی‌ام برای حضور در انتخابات نیز این است که بتوانم با مشارکت و فعالیت شبانه‌روزی قدری از مشکلات و مسائل حوزه انتخابیه خود را کاهش دهم.

رئیس سابق شورای شهر اهواز در پاسخ به این سوال که به نظر شما در حال حاضر مشکل اصلی شهر اهواز چیست؟ گفت: موضوعات مربوط به شهر اهواز شاید کمی با مسائل شهرستان‌های کارون، باوی و حمیدیه متفاوت باشد، البته در برخی موارد، مسائل و مشکلات مشترک نیز دارند؛ رشد نامتوازنی در اهواز، کارون، باوی و حمیدیه اتفاق اتفاده است. بزرگترین و با اولویت‌ترین موضوع شهر اهواز، مربوط به شبکه فاضلاب است، تا آنجایی که رهبر معظم انقلاب نیز در این خصوص دو سه بار به مسئولان اجرایی استان خوزستان توصیه کردند که هر چه سریع‌تر به این مشکل رسیدگی کنند.

وی افزود: همین موضوع فاضلاب علاوه بر اهواز، در شهرستان‌های کارون، باوی و حمیدیه نیز وجود دارد که با گفتگویی که با مردم داشتم، این مهم جزو اولویت‌های آن‌ها است. تقریبا هر چهار شهرستان ما از مشکل فاضلاب رنج می‌برند و من طی چند ماه گذشته با مردم این مناطق بسیار گفتگو داشتم و از نزدیک مشکلات را از زبان خود آن‌ها شنیده‌ام و در حال اولویت‌بندی مشکلات هستیم.

حجت‌الاسلام و المسلمین فلاحی‌مقدم خاطرنشان کرد: مساله آموزش و پرورش نیز بسیار مهم است و اکنون در بین ۳۱ استان کشور، خوزستان رتبه سی‌ام را در اختیار دارد. مسائل بسیار خاصی در آموزش و پرورش ما اتفاق افتاده است که حتما باید برطرف شود.

وی با اشاره به موضوع اشتغال نیز عنوان کرد: استان خوزستان از نظر رتبه بیکاری، جزو دو سه استان اول است. در این زمینه با مشکلات بسیاری مواجه هستیم که باید نسبت به این موضوع، استانداردمان به استان‌های دیگر برسد و وضعیت نابهنجاری نداشته باشیم. رکود و بیکاری دو مساله مشترک برای هر چهار شهرستان اهواز، باوی، کارون و حمیدیه هستند.

داوطلب دوره یازدهم انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: برای یک نماینده بسیار مهم است که نگاهش تنها به اهواز نباشد و حتما به شهرستان‌های کارون، باوی و حمیدیه نیز نگاه ویژه داشته باشد. سه شهرستان در استان خوزستان تشکیل دادیم، در حالی که متاسفانه بسیاری از زیرساخت‌های لازم را برای یک شهرستان استاندارد ندارند. طبیعتا مردم دچار مشکلات بسیاری می‌شوند و نمایندگان باید کمک کنند تا زیرساخت لازم برای این سه شهرستان فراهم شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی انتخابات 98

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۷۹۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعمال ارفاق قانونی برای ۲۱ زندانی واجدشرایط در باوی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، پس از حضور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان باوی در زندان مرکزی و دیدار با زندانیان، با بهره‌مندی ۲۱ نفر از مددجویان واجدشرایط از نهاد‌های ارفاقی موافقت شد.

مصطفی یوسفی با حضور در زندان مرکزی اهواز با ۳۵ نفر از محکومان گفتگو و ضمن بررسی درخواست و پرونده قضایی آنان، پنج نفر از مرخصی، دو نفر از امتیاز پایان حبس و شش نفر از آزادی مشروط بهره‌مند شدند.

همچنین در این رسیدگی، با اشتغال به کار دو نفر و استفاده از پابند الکترونیک شش نفر از محکومان موافقت شد.

یوسفی گفت: در خصوص درخواست سایر ملاقات شوندگان نیز دستورات مقتضی صادر شد.

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان حرفه ای در اهواز
  • سیلاب به زیرساخت‌های آب شهرستان زیرکوه خسارت وارد کرد
  • عملیات اجرای پانسیون پزشکان دالکی شهرستان دشتستان آغاز شد
  • جاری شدن سیل در استان یزد / واژگونی چندین کامیون در جاده‌های استان
  • ورود استاندار تهران به برخی موازی کاری‌ها در پاکدشت
  • ۸ مصدوم در سه حادثه در کارون و اهواز
  • شهرک‌های صنعتی در باوی احداث می‌شوند
  • کمباین وارداتی جدید در کارون رونمایی شد
  • اعمال ارفاق قانونی برای ۲۱ زندانی واجدشرایط در باوی
  • احداث چند شهرک صنعتی در باوی