Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از حساب کاربری شیخ زکزاکی در توییتر، دادگاه عالی ایالت کادونا در نیجریه در اقدامی دور از انتظار با درخواست استانداری این ایالت برای انتقال شیخ زکزاکی و همسرش به زندان مرکزی کادونا موافقت کرد.

درخواست برای انتقال شیخ زاکزاکی به زندان مرکزی در شرایطی صورت گرفته که رهبر شیعیان نیجریه در حال حاضر ار نظر وضعیت سلامتی در شرایطی ناگوار و نامساعد به سر می‌برد، اما دادگاه عالی هیچ اشاره‌ای به وضعیت سلامتی شیخ زاکزاکی نکرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شیخ زاکزاکی از زمان حوادث مراسم اربعین ۱۳۹۴ که در اثر حمله نیروهای ارتش نیجریه به وقوع پیوست، در زندان به سر می‌برد و آخرین بار در مردادماه به صورت موقت برای سفر درمانی به هند آزاد شد، اما پس از بازگشت به هند و ناتمام ماندن روند درمانش باردیگر به زندان بازگشت.

ادامه زندان و حبس شیخ زاکزاکی در شرایطی است که پیش از این در دسامبر سال ۲۰۱۶ یک دادگاه عالی فدرال حکم به آزادی شیخ و همسرش داد و ادامه اسارت آنان را غیرقانونی اعلام کرده بود.

کد خبر 4789737

منبع: مهر

کلیدواژه: شیخ زاکزاکی نیجریه کادونا ایالات متحده آمریکا عراق رژیم صهیونیستی سوریه ایران فلسطین دونالد ترامپ ناتو روسیه ترکیه لبنان فرانسه افغانستان عربستان سعودی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۷۹۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی مجروح و به بیمارستان منتقل شد+ فیلم

رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش دادند، «ایتمار بن گویر» وزیر امنیت داخلی این رژیم در حین ترک صحنه عملیات ضد صهیونیستی در شهر رمله در یک حادثه رانندگی مجروح شد و به بیمارستان انتقال یافت.

شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی با پخش تصاویری از این تصادف افزود که خودروی حامل بن گویر در اقدامی غیرقانونی از چراغ قرمز عبور کرد و باعث بروز سانحه رانندگی شد که بر اثر آن خودرو حامل وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی واژگون شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • چرا تریپل اچ در درفت امسال یک تگ تیم محبوب را از بین برد؟/اخبار WWE
  • چهره‌های ورزشی که در ایران مسلمان شدند
  • فضای جامعه برای مجرمان خشن و حرفه ای ناامن شود
  • فرار بیش از ۱۰۰ زندانی در نیجریه
  • خط راه‌آهن تهران ـ اهواز منتقل می‌شود
  • ۲ ورزشکار و یک مربی قبل از ژوزه مورایس در ایران مسلمان شدند
  • سپاهانی‌ها خواهان رفتن مورایس و بازگشت سرمربی محبوب
  • سپاهان سرمربی محبوب را می خواهد | انتقال سخت عملی می شود؟
  • وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی مجروح و به بیمارستان منتقل شد+ فیلم
  • اهدای عضو در کرمان، نجات بخش زندگی یک نفر در شیراز شد