Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - پس از طی مرحله داوری، 67 فیلم و ایده جهت گزینش نهایی توسط هیأت داوران جشنواره فیلم 180 ثانیه‌ای بانک‌پاسارگاد، انتخاب شدند.
به گزارش خبرگزاری آریا، از بین 420 اثر که شایسته‌ی حضور در مرحله داوری سومین جشنواره فیلم 180 ثانیه ای بانک پاسارگاد شناخته شده بودند، در نهایت 67 اثر اعم از فیلم و ایده جهت داوری نهایی برگزیده شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر اساس این خبر، سومین جشنواره فیلم 180 ثانیه‌ای بانک پاسارگاد، با محورهای مسئولیت‌های اجتماعی شامل "تکریم خانواده، حفظ منابع‌‌طبیعی و محیط‌ زیست، اهدای عضو و همدلی و همبستگی ملی در مواجهه با بلایای طبیعی" و همچنین حمایت از تولید ملی در بستر اقتصاد مقاومتی برگزار شد. این دوره از جشنواره که با هدف شناسایی استعدادها و جلب افکار عمومی به محورهای تعیین شده برپا شد، مورد استقبال علاقمندان قرار گرفت و پس از طی مراحل مختلف داوری، 67 اثر به مرحله‌ی نهایی داوری راه یافت.
گفتنی است به زودی اسامی راه‌یافتگان به بخش داوری نهایی و همچنین تاریخ برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره، از طریق سایت بانک‌پاسارگاد به نشانی www.bpi.ir و سایت جشنواره به نشانی www.pasargadfilmfest.ir اعلام خواهد شد.



-->

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۷۹۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مرحله دوم رها سازی آب از سد سیلوه پیرانشهر به دریاچه ارومیه

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ مدیرعامل شرکت آب منطقه ای آذربایجان‌غربی با اشاره به آغاز مرحله دوم رها سازی آب از سد سیلوه پیرانشهر به سمت دریاچه گفت: این مرحله از رهاسازی در مرحله نخست از سد سیلوه از طریق مانور دریچه تخلیه تحتانی سد به سمت رودخانه لاوین بوده و در ادامه پشت سد مخزنی کانی سیب رها سازی می شود.

مجید رستگاری افزود: در مرحله نخست ۱۲ مترمکعب بر ثانیه و در مرحله دوم پنج متر مکعب بر ثانیه از طریق تونل انحرافی و سامانه انتقال آب جلدیان به سمت سد چپرآباد و از آنجا به سمت دریاچه ارومیه روانه شد.

رستگاری اظهار کرد: در مجموع ۱۷ متر مکعب آب در ثانیه در حال طی مسیر از طریق سامانه های انتقال آب به سمت حوضه دریاچه ارومیه است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای آذربایجان‌غربی اضافه کرد: در مرحله پیشین رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه در سال آبی جاری، ۱۲ میلیون متر مکعب آب از سد سیلوه رهاسازی شده بود.

دیگر خبرها

  • فرنگی کاران راه یافته به مرحله نیمه نهایی مشخص شدند
  • آغاز مرحله دوم رها سازی آب از سد سیلوه به دریاچه ارومیه
  • آغاز مرحله دوم رها سازی آب از سد سیلوه پیرانشهر به دریاچه ارومیه
  • مرحله دوم رها سازی آب از سد سیلوه به دریاچه ارومیه
  • حریف ایران در نیمه نهایی مشخص شد
  • حریف ایران در مرحله نیمه‌نهایی مشخص شد/ شانس مجدد برای افغانستان
  • زمان پایان لیگ تنیس روی میز مشخص شد
  • اسامی داوران مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اعلام شد
  • اعلام اسامی داوران مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی
  • راهیابی ۲ اثر نمایشی از قم به همایش سراسری بچه‌های مسجد