Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-07@04:26:27 GMT

پیروزی استقلال با شلیک «شیخ»

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۷۹۵۰۰

پیروزی استقلال با شلیک «شیخ»

تیم فوتبال استقلال در هفته سیزدهم رقابت های لیگ برتر برابر یکی از رقیبان اصلی‌اش برای قهرمانی به برتری رسید تا به صدر جدول رده بندی صعود کند.

به گزارش مهر، دیدار تیم های فوتبال استقلال و شهرخودرو در هفته سیزدهم رقابت های لیگ برتر از ساعت ۱۵ امروز پنجشنبه به قضاوت اشکان خورشیدی در ورزشگاه آزادی و در حضور نزدیک به ۵۰ هزار تماشاگر برگزار شد که این دیدار با برتری یک بر صفر آبی ها به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شیخ دیاباته(۶۱) برای شاگردان استراماچونی گل زد.

در نیمه اول با وجود اینکه هر دو تیم موقعیت های خوبی برای رسیدن به گل داشتند اما شانس های استقلال بیشتر بود که در دو نوبت مهدی قائدی و شیخ دیاباته می توانستند دروازه حریف را باز کنند اما در زدن ضربات آخر کم دقت بودند.

شاگردان استراماچونی که در هفته های اخیر نمایش خوب و قابل تقدیری داشته اند در نیمه دوم هم با میل هجومی بالا وارد زمین شدند و موقعیت هایی را برای باز کردن دروازه شاگردان گل محمدی فراهم کردند. با این حال شهرخودرو از دفاعی منسجم و کم اشتباه برخوردار بود و اجازه نداد آبی ها موقعیت خطرناک زیادی ایجاد کنند.

در دقیقه ۶۱ این دیدار اما مدافعان شهرخودرو در یکی از معدود اشتباهاتی که مرتکب شدند توپی که قائدی با ضربه سر درون محوطه جریمه برای شیخ دیاباته ارسال کرده بود را نتوانستند دفاع کنند تا توپ روی پای این مهاجم تنومند سوار شود و شلیک محکم وی دروازه رحمتی را باز کند.

در ادامه شهر خودرو کمی جلو کشید تا بتواند گل خورده را جبران کند اما با وجود حملاتی که انجام نداد نتوانست دروازه حسینی را به طور جدی تهدید کند.

استقلال با این پیروزی 25 امتیازی شد و موقتا به صدر جدول رده بندی صعود کرد و شهرخودرو 22 امتیازی باقی ماند. استقلال تا قبل از پایان بازی سپاهان برابر نساجی صدرنشین است و در صورت پیروز نشدن این تیم صدرنشین خواهد ماند.

منبع: فرارو

کلیدواژه: آنفلوآنزا بسته حمایتی دولت علی اصغر پیوندی لیلا واثقی ورزش فوتبال استقلال شیخ دیاباته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۷۹۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ذوب‌آهن به‌دنبال بهبود آمار تقابل با استقلال

تیم فوتبال ذوب آهن در حالی امروز به مصاف استقلال می‌رود که در ۹ سال اخیر تنها یک بار موفق به شکست استقلال در ورزشگاه آزادی شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های ذوب‌آهنو استقلال تاکنون ۴۵ بار در تاریخ لیگ برتر به مصاف هم رفته‌اند که سهم ذوب‌آهن ۱۲ پیروزی و استقلال ۱۷ پیروزی بوده است، ضمن اینکه ۱۶ بازی دو تیم با نتیجه تساوی به پایان رسیده است.

در این ۴۵ رویارویی دو تیم ۹۶ گل به ثمر رسیده که سهم استقلال ۵۳ گل و سهم ذوب‌آهن ۴۳ گل بوده است.

دو تیم ۲۲ بار در چارچوب رقابت‌های لیگ‌برتر در تهران و به میزبانی استقلال به مصاف یکدیگر رفته‌اند که ۱۱ دیدار با پیروزی استقلال و پنج دیدار با پیروزی ذوب‌آهنبه پایان رسیده است، ضمن اینکه شش دیدار نیز با نتیجه تساوی به پایان رسیده است. همچنین در ۹ سال اخیر ذوب‌آهنیک بار آن هم در لیگ بیستم موفق به شکست استقلال در ورزشگاه آزادی شده است.

گفتنی است بهترین پیروزی‌های دو تیم برابر یکدیگر با نتیجه سه بر صفر رقم خورده است که ذوب‌آهن یک بار و استقلال سه بار موفق به ثبت این نتیجه شده‌اند.

آمار رویارویی‌های ذوب‌آهنو استقلال

کد خبر 751041

دیگر خبرها

  • قول می دهم این پرسپولیس قهرمان می شود/ این استقلال شکل قهرمانی نیست
  • انفجار آزادی در دقیقه ۹۴؛ صدر جدول آبی ماند
  • بعد از پیروزی استقلال چه گذشت؟/ کری هواداران برای تیم‌های رقیب
  • احیای استقلال بعد از دو سکته ناقص/ خارجی‌ها صدر را آبی نگه داشتند
  • فرار 60 متری و شلیک به قلب استقلال!
  • پیروزی پرسپولیس در نیمه اول دیدار با نساجی/ یک برزیلی علیه سرخ‌ها
  • ذوب‌آهن به‌دنبال بهبود آمار تقابل با استقلال
  • چلسی ۵-۰ وستهم: پیروزی در دومین دربی لندن ظرف سه روز
  • سیتی با پوکر هالند به قهرمانی نزدیک شد
  • پیروزی توپچی‌ها در خانه؛ آرسنال جام را می‌خواهد!