Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از واحد شاهین‌شهر، حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده مردم شهرستان‌های شاهین‌شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی ظهر امروز در جمع دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین‌شهر، افزایش مهارت دانش‌آموختگان برای حضور مؤثر در واحدهای صنعتی را مهم برشمرد و اظهار کرد: دانشگاه با تدوین راهکارها و تدابیر لازم و ایجاد زمینه همکاری با انعقاد تفاهم‌نامه باید شرایط کسب تجربه و مهارت را برای دانشجویان به‌خوبی فراهم کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: نمایندگان مجلس شورای اسلامی آمادگی دارند تا از هسته‌های فناور مرکز رشد دانشگاه برای توسعه فناوری در کشور حمایت کنند.

نماینده مردم شهرستان‌های شاهین‌شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی با بیان ظرفیت‌های مطلوب شهرستان تأکید کرد: دانشجو مؤذن جامعه است و اگر مؤذن به‌موقع اذان نگوید جامعه در خواب غفلت فرو خواهد رفت.

حاجی‌دلیگانی تصریح کرد: دانشجویان باید با بیداری، مطالبه‌گری و تفکر نقادانه در راستای حل مشکلات و معضلات موجود جامعه گام بردارد.

وی توجه به محورهای بیانیه گام دوم انقلاب ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری را ضروری دانست و گفت: یکی از محورهای این بیانیه توجه به مسائل اقتصادی کشور بوده و برای حل مشکلات اقتصادی جامعه تلاش جهادی مورد نیاز است.

نماینده مردم شهرستان‌های شاهین‌شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: دید مسئولان به مسائل اقتصادی باید عدالت محورانه باشد و استادان دانشگاه باید با تبیین بیانیه گام دوم انقلاب و دانشجویان با مطالبه‌گری برای تحقق این مهم کوشا باشند.

حاجی‌دلیگانی درباره وجود منابع غنی در کشور مطرح کرد: در ایران ۷ درصد منابع دنیا وجود دارد که باید به‌درستی توزیع و استفاده شود.در بحث مبارزه با فساد حرکت خوبی در کشوری آغاز شده و دانشجویان باید با مطالبه‌گری در تحقق مبارزه با فساد حرکت کنند.

گفتنی است، حسینعلی حاجی دلیگانی در ادامه این مراسم به سؤالات استادان و دانشجویان دانشگاه در حوزه مسائل اقتصادی، سیاست‌گذاری و اجتماعی پاسخ داد.

انتهای پیام/

188 / 188 نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی حسینعلی حاجی‌دلیگانی دانش‌آموختگان

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی حسینعلی حاجی دلیگانی دانش آموختگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۷۹۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حامیان فلسطین رئیس مجلس نمایندگان آمریکا را هو کردند+ فیلم

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، مایک جانسون، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا به بهانه افزایش «یهودستیزی» در تجمعات و اعتراضات در دانشگاه کلمبیا ابتدا به دیدار تعدادی از دانشجویان یهودی این دانشگاه رفت و پس از آن تلاش کرد در جمع معترضان سخنرانی کند اما در این سخنرانی هو شد.

 

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

 

این در حالیست که گارد مسلح ایالتی تگزاس روز گذشته با لشگرکشی به محوطه دانشگاه تگزاس آستین، به وسیله گاز اشک‌آور، هجوم اسب پلیس، دانشجویان حامی فلسطین و معترض به نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در غزه را سرکوب کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تحقق توسعه پایدار با همدلی و انسجام مجلس و دولت
  • تحقق شعار سال جزو وظایف ارکان نظام اسلامی است
  • حامیان فلسطین رئیس مجلس نمایندگان آمریکا را هو کردند+ فیلم
  • وزارت ارتباطات به زودی از ماهواره‌های جدید رونمایی می‌کند/ گردشگری در ایران رشد کرده است/ بدهی های ایران به بانک توسعه اسلامی صفر شد
  • پس لرزه برگزاری جلسه مجلس و دولت در دفتر قالیباف نه صحن مجلس
  • اعتماد به نیروهای داخلی؛ پیامد مهم اجرای طرح ملی ایران قوی
  • حاجی‌دلیگانی: باید امنیت شغلی و بیمه کارگران تضمین شده باشد
  • دفتر همکاری مشترک دانشگاه صنعتی شریف و اتکا افتتاح شد
  • ترویج فرهنگ کارآفرینی در دانشگاه آزاد با ایجاد محیط‌های حمایتی
  • حاجی دلیگانی: جلسه فوق‌العاده ارزی باید در صحن برگزار شود نه جداگانه