Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

 

رئیس کمیته شهرسازی گفت: "در این دو سال تلاشهای زیادی انجام شده چراکه این شهر ۲۰۰ سال سابقه دارد و با مساحت ۷۰۰ کیلومتر مربع،
سراهای محله، معابر، ساختمانهای اداری و... با شمار بالایی دارد. و لازمه زیستن در شهر تردد در آن است که نیازمند شهری سالم و مناسب سازی شده برای همه اقشار است."

به گفته عضو هیات رئیسه شورای شهر، ستاد مناسب سازی که ابتدا به عنوان زیرمجموعه معاونت شهرسازی راه اندازی شد، حالا روی پای خود ایستاده و ما هر زمان که می خواهیم به توانمندسازی فکر کنیم باید بدانیم اولین گام فراهم کردن فرصت مشارکت اجتماعی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نژادبهرام گفت: نمی توان در خانه نشست و توانمند شد هر چند کاری هم در خانه انجام گیرد.
افراد باید در شهر تردد کنند و سر کار بروند و محصولات و تولیدات خود را عرضه و از ایستگاههای مترو و اتوبوس استفاده کنند.
او خطاب به معلولان، توضیح داد که "حضور بیشتر در شهر حق شماست و اگر ما ادعای مدیریت شهری داریم باید برای احقاق این حق بکوشیم."

به گفته نژادبهرام، منطقه ۵ یکی از مناطق پیش فعال و بیش فعال در حوزه مناسب سازی بود و ما تشکر می کنیم که می خواهیم معابر و ساختمانهای مناسب شده در محدوده هایی باشند که در مسیر مناسب سازی شده ی با نقشه در محدوده هایی مشخص شده انجام گیرد.
او تاکید کرد که "منطقه ۵ بستری خواهد شد که الگوی مناسب سازی شهر تهران باشد."

نژادبهرام در پایان علاوه بر اشاره به امضای تفاهم نامه با شرکت اسنپ به منظور ارائه تخفیف ۲۰ درصدی به معلولان، به نرم افزار موبایلی اشاره کرد که سازمان فاوا(فناوری اطلاعات و ارتباطات) ایجاد کرده تا معلولین را در استفاده از ایستگاههای اتوبوس، مترو و بوستانهای مناسب سازی شده را راهنمایی کند.

در این جلسه همچنین فریدون حیدری، شهردار منطقه، توضیح داد: "مناسب سازی با توجه به این پروژه خاصی بود که در اعتبارات شورای شهر قرار گرفت و تمامی مناطق بسیج شدند تا توجه به این مناسب سازی فضاهای شهری برای معلولین را در اولویت قرار دهند."

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۷۹۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاهد تحول در خدمت‌رسانی در کمیته امداد امام‌خمینی(ره) بودیم

به گزارش جام جم آنلاین همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد در جشن توانمندسازی ۴ هزار و ۵۹۸ خانوار تحت حمایت کمیته‌امداد حضرت امام‌خمینی(ره) استان، اظهار داشت: در کمیته امداد امام‌خمینی(ره) هر روز شاهد تحول بسیار خوب در عرصه‌ خدمت‌رسانی به مستضعفین بودیم.

استاندار همدان با بیان اینکه کمیته امداد امام‌خمینی(ره) از ابتدای تأسیس منشأ اثر در حمایت از قشر کم‌برخوردار بوده است، افزود: اشتغال‌زایی و توانمندسازی افراد تحت پوشش کمیته امداد با روش‌های علمی و نوین باعث افتخار است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با همت و تلاش‌های کميته امداد امام‌خمینی(ره) افراد بسیاری تحصیلات خود را به سطح عالی رسانده و توانسته‌اند جایگاه اجتماعی و شغلی بسیار خوبی کسب کنند.

دیگر خبرها

  • فاصله زیاد تهران تا مناسب سازی شهر برای معلولان
  • شاهد تحول در خدمت‌رسانی در کمیته امداد امام‌خمینی(ره) بودیم
  • اجرای طرح انضباط شهری مشاغل سیار در ۱۲ منطقه تهران
  • امضای تفاهم نامه همکاری میان معاونت قرآن و عترت و نهضت سواد آموزی
  • تفاهم نامه میان معاونت قرآن و عترت و نهضت سواد آموزی منعقد شد
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه صنعتی شریف و شرکت ایرانول
  • انعقاد تفاهم نامه سرمایه گذاری خارجی به ارزش ۸ میلیون دلار در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی​
  • انعقاد تفاهم‌نامه هشت میلیون دلاری در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام (ره)
  • کلاهبرداری با ارسال لینک جعلی ورود به نرم‌افزار کالابرگ
  • پویش مشهد مهربان مشارکتی مردمی برای احیای زندگی آسیب‌دیدگان