Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگارمهر، دیدار دو تیم شهدای ششم بهمن آمل وشهرداری گنبد درچارچوب هفته چهارم این رقابتها عصرپنجشنبه درحالی در سالن ورزشی شهید فلاح آمل برگزار شد که تیم میزبان دو دست از این مسابقه را با پیروزی از میهمان شمالی خود پیشی گرفته بود. دو تیم در دست سوم این مسابقه ودرحالی که در امتیاز ۲۳ بر۲۳ مساوی بودند، داور با اعلام امتیاز ۲۴ به سود تیم شهدای ششم بهمن آمل، اعتراض سرمربی وبازیکنان تیم شهرداری گنبد را به همراه داشت که درنهایت " فرشید عاشوری " سرمربی تیم گنبد، بازیکنان خود را از زمین مسابقه بیرون کشید تا بازی دوتیم در دست سوم با امتیاز ۲۴ بر ۲۳ به سود تیم شهدای ششم بهمن آمل نیمه تمام بماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حالی که کادرفنی وبازیکنان تیم گنبد حاضر به ادامه مسابقه نبودند، داور مسابقه به سمت " محمد هادی محرابی" ناظر این دیدار آمد وبا مشورت، درنهایت نتیجه بازی را به علت حاضر نشدن تیم میهمان، ۳ برصفر به سود تیم شهدای ششم بهمن آمل اعلام کرد. که درهفته نخست با قرعه استراحت مواجه شده بود، درچارچوب هفته دوم این رقابتها بود ودرپایان میهمان مدعی خود را با شکست ۳ برصفر بدرقه کرد. تنها نماینده مازندران در دیدارخانگی هفته گذشته خود برابر تیم مس شهربابک دیدار در سه دست متوالی این تیم را شکست داده بود. تیم شهدای ششم بهمن آمل با جذب بازیکنان ملی پوشی همچون " مرتضی مهرزاد" ، "رمضان صالحی"، " حسین گلستانی"، "مجید لشکری" و چند بازیکن با تجربه وجوان با انگیزه دیگر عزم خود را برای قهرمانی دراین رقابتها جذم کرده است. آملی ها درنخستین سال حضور خود درلیگ برتر والیبال نشسته هدایت تیم شان را نیز به " هادی رضایی" سرمربی تیم ملی والیبال نشسته سپردند. مسابقات امسال لیگ برتر والیبال نشسته باشگاه های کشور با حضور ۷ تیم شهرداری ورامین، شهرداری گنبد، ذوب آهن اصفهان، ماشین سازی تبریز، مس شهربابک، شهدای ششم بهمن آمل وپالایش نفت آبادان به صورت رفت وبرگشت برگزار می شود. تیم بهزیستی مازندران در ۳سال متوالی قهرمانی این رقابتها را درکارنامه داشت، در نیم فصل دوم فصل گذشته از ادامه حضور در این مسابقات انصراف داد. کد خبر 4789760

منبع: مهر

کلیدواژه: والیبال نشسته آمل برنامه مسابقات بوشهر انتخابات مجلس شورای اسلامی ایلام گرگان بسیج قزوین مجلس شورای اسلامی هفته بسیج بیرجند شهرکرد مشهد ویروس آنفلوانزا صفحه اول روزنامه های استان ها یاسوج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۷۹۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی مشکلات ۶ طرح نیمه تمام در جلسه رفع موانع تولید


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، این ۶ طرح در حوزه خدمات رفاهی، گردشگری، خدماتی و صنعتی در مناطق مختلف استان بودند.
ضامن فرمدیرکل سرمایه گذاری استان گفت: در سال گذشته ۵۲ طرح با تلاش کارگروه رفع موانع تولید به چرخه تولید بازگشتند.

دیگر خبرها

  • آرسنال تیم اول لندن؛ توپچی‌ها و کسب سه برد با +5 گل در دربی‌های لندن طی فصل جاری لیگ برتر
  • مس کرمان یک گام تا قهرمانی درلیگ برتر هندبال
  • 14 سال پس از گلزنی آرتتا؛ اولین پیروزی خانگی اورتون مقابل لیورپول
  • پائز نیامده ذوق این بازیکن را کور کرد!
  • اوسمار پاسخ می‌دهد: چرا پرسپولیس دربی را نبرد
  • دربی حساس مرسی‌ ساید؛ ترکیب احتمالی لیورپول برای بازی با اورتون
  • آرسنال - چلسی؛ ترکیب رسمی
  • بررسی مشکلات ۶ طرح نیمه تمام در جلسه رفع موانع تولید
  • کلوپ: بازی با اورتون، آخرین دربی‌ام در مرسی‌ساید است؛ ژوتا دو هفته از ترکیب لیورپول دور است
  • فروش امتیاز تیم والیبال هورسان رامسر