Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، آندره‌آ استراماچونی بعد از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل شهرخودرو اظهار کرد: می‌دانستیم که بازی سختی پیش روی ماست. شهر خودرو تیمی است که سال گذشته برابر استقلال شکست نخورد و تیمی است که رو در رو بازی می کند و این سبکی که ما دوست داریم. در ۱۵-۲۰ دقیقه اول آنها برای ما مشکل ساز شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به ۲ یا ۳ بازیکن به ما حمله می کردند. با ریگی و دانشگر صحبت کردم و آن قسمت را پوشش دادیم و در ۷۰ دقیقه ادامه مسابقه استقلال بازی را در اختیار داشت و آن‌ها نتوانستند به سمت دروازه ما ضربه بزنند. به بازیکنانم تبریک می‌گویم زیرا عملکرد خوبی داشتند.

سرمربی استقلال درباره کلین شیت سید حسینی تعویض نشدن دانشگر با وجود مصدومیت، بیان کرد: استقلال بازی را به خوبی مدیریت کرد زیرا اجازه ندادیم آن‌ها فوتبال خود را ارائه کنند. ما بازیکنان بازیساز آن‌ها را در تمام زمین تحت فشار قرار دادیم و در نیمه اول قائدی سه موقعیت خوب گلزنی از دست داد. در اواخر بازی به دانشگر ضربه خورد. او به نیمکت نزدیک بود و به من گفت که تنها درد دارم و می توانم ادامه دهم پس دلیلی نداشت که تعویض انجام دهیم.

استراماچونی در پاسخ به سوالی درباره غیبتش در نشست خبری پیش از این دیدار، اظهار کرد: من دوست داشتم صحبت کنم. ولی به من گفتند که تاخیر کرده‌ایم و نشست لغو شد.

وی درباره تلاش تیمش برای حفظ نتیجه در اواخر بازی هم گفت: این موضوع اتفاقی است که روی آن کار می‌کنیم. من باید در تیم ذهنیت برد را تقویت کنم اما بعضی اوقات در اواخر مسابقه، ترس‌های غیر قابل کنترل وارد بازیکنان می‌شود. من روی این موضوع کار می‌کنم. تیم هایی که به بردن عادت داشتند، در دقایق پایانی بهتر مدیریت می کنند. ما می‌توانیم این موضوع را با بالا بردن ذهنیت خود بهبود ببخشیم. من تلاش می‌کنم به بازیکنانم این ذهنیت را بدهم که باید همیشه حمله کنیم و ۲ مهاجم در زمین داریم. امروز نیز سه تعویض ما بازیکنان هجومی بودند تا بتوانم این ذهنیت را به بازیکنان ادامه بدهم که باید نمایش خود را ادامه دهیم.

سرمربی استقلال در پاسخ به این سوال که آیا فکرش را می‌کرد تیمش روزی صدرنشین شود، بیان کرد: از تمام بازیکنانم تشکر می‌کنم زیرا از روز اول من را کامل همراهی کردند. با شروع بدی که داشتیم، اعتماد به نفس تیم می‌توانست کاهش پیدا کند. تشکر خاص من در این مسابقه از بازیکنان است و اگر این را در نظر بگیریم که ما ۷ امتیاز را در وقت‌های اضافه از دست دادیم، بعضی وقت‌ها شایسته باخت و بعضی وقت ها بد شانس بودیم. اگر امتیازات وقت‌های اضافه را از دست نمی‌دادیم، الان شرایط بهتری داشتیم. می‌خواهم از دیاباته نیز تشکر ویژه‌ای داشته باشم. خیلی از بازیکنان در این شرایط بازی نمی‌کردند اما او گفت می خواهم به هر قیمتی به میدان بروم. اکنون نیز درد داشت و حتی با درد بازی کرد. از دکتر ستوده، مهرشاد رهبر دو پزشک تیم هستند که از آنها تشکر می کنم. شاید شما آن‌ها را نبینید اما آن‌ها خیلی سخت برای استقلال تلاش می کنند.

256 43

کد خبر 1328057

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: آندره استراماچونی باشگاه استقلال باشگاه استقلال انتخابات مجلس یازدهم ایالات متحده آمریکا لیگ برتر نوزدهم تیم ملی فوتبال ایران مارک ویلموتس استان آذربایجان شرقی ناتو باشگاه شهر خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۷۹۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نکونام: بازیکنان پرسپولیس را کنار تیم ما بگذارید بعد قضاوت کنید

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: این پیروزی جذاب را به تماشاگران عزیز استقلال تقدیم می‌کنم که به معنای واقعی کلمه یار دوازدهم ما بودند و از همه بازیکنانم هم تشکر می‌کنم که با قلب‌شان بازی کردند.

به گزارش مشرق، جواد نکونام، سرمربی تیم فوتبال استقلال در نشست مطبوعاتی پس از بازی با ذوب‌آهن اصفهان که با برتری ۲ بر یک تیمش به پایان رسید، اظهار داشت: به خوبی می‌دانستیم حریف سرسختی را به نام ذوب‌آهن اصفهان پیش رو داریم و اگر برابر این تیم غفلت کنیم کارمان بسیار سخت خواهد شد.

وی افزود: روی یک توپ ساده تمرکز نداشتیم و دروازه‌مان باز شد. این گل روی غفلت تیم ما بود. بازی سخت شد اما زود شکل تیم را درست کردیم. در نیمه دوم شرایط را تغییر دادیم و فرصت‌های بسیار زیادی را برای گلزنی روی دروازه ذوب‌آهن خلق کردیم. سه گل زدیم که یک گل آفساید اعلام شد.

سرمربی استقلال اضافه کرد: این پیروزی جذاب را به تماشاگران عزیز استقلال تقدیم می‌کنم که به معنای واقعی کلمه یار دوازدهم استقلال بودند.

نکونام درباره قضاوت این بازی گفت: کوپال ناظمی در بازی‌هایی که برای تیم من سوت زده، سه اشتباه تاثیرگذار داشته است اما امروز به‌رغم اینکه بازی سریع بود بدون نقص سوت زد.

وی درباره اینکه پرسپولیس قبل از بازی با استقلال نساجی مازندران را شکست داد و آیا این موضوع روی عملکرد تیمش تاثیر نداشت، گفت: من قبل از بازی به بازیکنان گفتم که تمرکزمان روی خودمان است. بازیکنان و نفراتی که تیم رقیب در اختیار دارد را کنار تیم ما بگذارید بعد قضاوت کنید. بعد از بازی بازیکنان ما نای راه رفتن نداشتند.

سرمربی استقلال درباره درخشش ۲ بازیکن خارجی این تیم و بازیکنانی که مد نظرش بودند نیز گفت: من تلاش کردم تیم خوب و قوی داشته باشم و بازیکنانی را رصد کردم که به درد تیم می‌خورند. دو بازیکن کلیدی را تا پایان فصل ندارم. سیلوا و آرمین تازه از مصدومیت رها شده‌اند و نتوانستیم از آنها استفاده کنیم. تلاش کردیم که به‌خاطر هواداران بازیکنان و تیم قوی داشته باشیم.

نکونام درباره تغییرات مدیریتی پس از واگذاری استقلال نیز افزود: درباره آینده مدیریتی باشگاه حرفی ندارم. فعلا تمرکزمان روی بازی با فولاد است و به مسایل دیگر فکر نمی‌کنیم.

تیم استقلال با پیروزی در این دیدار، ۵۷ امتیازی شد و به صدرنشینی در لیگ برتر ادامه داد.

دیگر خبرها

  • نکونام: می‌دانستیم بازی سختی پیش رو داریم
  • نکونام: بازیکنان پرسپولیس را کنار تیم ما بگذارید بعد قضاوت کنید
  • کامیابی‌نیا: چشمی باید ۳ بار اخراج می‌شد!
  • نکونام: بهترین بوده‌ایم، بهترین هستیم و باید بهترین باشیم
  • نکونام:می دانستیم بازی سختی داریم/ قضاوت داور بی نقص بود
  • بعد از پیروزی استقلال چه گذشت؟/ کری هواداران برای تیم‌های رقیب
  • کارت بازی تمام بازیکنان استقلال رسید
  • پورموسوی: انتخاب داور شمالی برای بازی با سپاهان درست نبود؛ ذهنیت‌ها قبل از بازی نباید ایجاد شود
  • پورموسوی:داور بازی با سپاهان شمالی است؛ شاید ذهنیت ایجاد شود
  • خط و نشان تارتار برای بازیکنان بی انگیزه ملوان!