Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@16:45:56 GMT

نبی‌زاده: نتوانستیم از فرصت‌هایمان استفاده کنیم

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۷۹۷۴۱

نبی‌زاده: نتوانستیم از فرصت‌هایمان استفاده کنیم

هافبک جوان شهرخودرویی ها پس از پایان بازی در میکسدزون به سوال خبرنگاران پاسخ داد.

به گزارش "ورزش سه"، علی نبی زاده، هافبک جوان مشهدی ها پس از پایان بازی در پاسخ به سوالی که درباره موقعیت های متعدد استقلالی ها پرسیده شده بود گفت: به هر حال آنها هم کار تاکتیکی خود را داشتند. آنها یک توپ خطرناک خود را گل کردند و در عوض ما هم موقعیت های خوبی داشتیم که متاسفانه نتوانستیم از آنها استفاده کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهر خودرو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: شهر خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۷۹۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایرالکو با میانگین سنی 26 مقابل پرسپولیس

به گزارش ورزش سه آلومینیوم اراک که در فصول اخیر در نقش گربه سیاه پرسپولیس خودی نشان داده و البته فوتبال خوبی هم بازی می کند با تلفیقی از بازیکنان باتجربه و جوان خود در جام حذفی مقابل پرسپولیس قرار گرفته است.

با توجه به ترکیب یازده نفره ایرالکو شامل احمد گوهری، احسان قهاری، مهدی لیموچی، امین جهان کهن، مهران موسوی، یونس اکبرپور، بهروز نوروزی فرد، عارف حاجی عیدی، محمدامین کاظمیان، میلاد بدرقه و محمد مهدی لطفی مینگین سنی این تیم 26 سال است. 

در صورت حضور بازیکنان باتجربه ای مثل مرتضی تبریزی، اسماعیل شریفات ، امیر نوری یا علیرضا نقی زاده در ترکیب اصلی میانگن سنی  این تیم بالاتر می رفت اما دو نفر اول مصدوم و دو نفر بعدی نیمکت نشین هستند.

البته غیر از بازیکنان جوان متعدد در ترکیب اصلی ایرالکو مهره های جوان زیادی هم روی نیمکت این تیم دیده می‌‍شوند.

حسین نوروزی و علی وطن دوست تنها 21 سال سن دارند،ابوالفضل قتبری 20 ساله است و محمد خلیفه دروازه‌‍بان ذخیره و بهرام گودرزی هم تنها 19 سال سن دارند تا تیم مجتبی حسینی هم با پنج بازیکن زیر 23 سال به مصاف حریف نامدارش رود.

شروین بزرگ،رضا جبیره،علیرضا نقی زاده و امیر نوری چهار بازیکن بزرگسال نیمکت ایرالکو هستند.

دیگر خبرها

  • ایرالکو با میانگین سنی 26 مقابل پرسپولیس
  • فقط ۱۰ ثانیه فرصت دارید تا کاکتوس پنهان را پیدا کنید+ پاسخ
  • آخرین فرصت عربستانی‌ها به محمد صلاح
  • پاسخ کوبنده مدیر تراکتور به یک برنامه تلویزیونی
  • الاهلی به دنبال هافبک جوان اتلتیکومادرید
  • کلوپ از هواداران لیورپول عذرخواهی کرد
  • جبران فرصت‌های سوخته در رفسنجان
  • بازگشت ستاره جوان سپاهان در جام‌حذفی
  • بازگشت ستاره جوان سپاهان در جام‌حذفی (عکس)
  • با درخواست آنچلوتی: بازگشت مدافع جوان به رئال