Web Analytics Made Easy - Statcounter

این رقابت ها در شش دور مختلف و در مسافت های ۱۰۰۰ و ۱۲۰۰ متر برگزار شد که در دور نخست اسب بیلیا مقام اول را در گروه اسب‌های ترکمن دو ساله کلاس Maiden  از آن خود کرد و در پی او اسب‌های یاشار ۳ و آلرا به ترتیب دوم و سوم شدند.

رقابت اسب‌های دوخون ۳+ سال کلاس Maiden در دور دوم برگزار شد که حاصل آن قهرمانی اسب گلدن کاپ ۲ بود، اسب گل گون دوم شدو اسب ناز ایلکای به مقام سومی این دور اکتفا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پایان رقابت‌های دور سوم در گروه اسب‌های دوخون دوساله کلاس Maiden اسب شمیم نایس زودتر از سایر رقبای خود از خط پایان گذشت و عنوان قهرمانی را به دست آورد و اسب‌های دنیاگزل و اقیانوس نیز عناوین دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

پرنس آلپ، ویهان بابا و الماس بندر اسب‌هایی بودند که در دور چهارم این مسابقات با پیشی گرفتن از رقبای خود، عناوین برتر را در گروه اسب‌های دوخون دوساله کلاس برنده به دست آوردند و موجبات شادی هواداران خود را فراهم کردند.

مشتاقان ورزش سوارکاری در دور پنجم روز نخست هفته چهارم مسابقات اسبدوانی کورس پاییزه گنبدکاووس شاهد رقابت اسب‌های تروبرد ۳+ سال هندیکاپ کلاس ۵ بودند که با قهرمانی اسب رای خان به پایان رسید و در پی او اسب های سزار و مون راکت به مقام های دوم و سوم رسیدند.

آخرین دور این رقابت‌ها مخصوص اسبل های دوخون ۳+ سال هندیکاپ کلاس ۴ بودکه در آن اسب های من بولت، دان ییلدز و آی نور مهرامی به ترتیب اول تا سوم شدند.

در پایان این مسابقات مبلغ یک میلیارد و ۱۹۰ میلیون ریال به عنوان جایزه به صاحبان اسب های برنده اهدا شد.

طبق برنامه‌ریزی به عمل آمده از سوی مسئولین برگزاری مسابقات اسبدوانی کورس پاییزه گنبدکاووس، این مسابقات به مدت ۲۲ هفته و در روزهای پنجشنبه و جمعه در مجموعه سوارکای گنبدکاووس برگزار می‌شود.

برچسب‌ها گنبدکاووس سوارکاری ورزش گلستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گنبدکاووس سوارکاری ورزش گلستان گنبدکاووس سوارکاری ورزش گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۷۹۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی ها نباید رایگان باشد

 دومین جلسه کارگروه نظارت و صیانت در مسابقات هفته‌های پایانی لیگ برتر و دسته یک با حضور رئیس و مسئولان فدراسیون و سازمان لیگ فوتبال برگزار شد.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مهدی محمد نبی، نایب رئیس فدراسیون فوتبال درباره برگزاری دومین جلسه کارگروه نظارت و صیانت در مسابقات هفته‌های پایانی لیگ برتر و دسته یک فوتبال گفت: این جلسه با حضور رئیس، نواب رئیس ، دبیرکل، ارکان قضایی، روسای دپارتمان‌های  روابط عمومی، داوران و فناوری اطلاعات به همراه رئیس، دبیر و مسئولان مسابقات سازمان لیگ فوتبال برگزار و موارد مختلفی درباره رقابت‌های لیگ فوتبال در هفته‌های پایانی به بحث و بررسی گذاشته شد.

وی افزود: مقرر شد نمایندگان ارکان قضایی در جلسه هماهنگی قبل از هر مسابقه در هفته‌های پایانی حضور یافته و موضوعات مرتبط را مطرح و تایید کنند. همچنین قرار شد حضور تماشاگران متعاقب با آیین‌نامه بلیت فروشی مسابقات برگزار شود و هیچ باشگاهی نباید رایگان بودن رقابت‌ها را اعلام کند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • برگزاری‌ مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد
  • معرفی برترین‌های روز دوم هفته سوم مسابقات سوارکاری گنبدکاووس
  • معیار انتخاب و اعزام ورزشکاران برای مسابقات کشوری پرس‌سینه
  • مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد برگزار می‌شود
  • رقابت ۲۸۵ دانش‌آموز مدارس سمپاد در مسابقات ورزشی کردستان
  • لیورپول با این کاپیتان به جایی نمی‌رسد
  • رقابت قرآنی دانش آموزان شمال فارس در سرچهان
  • لیورپول با این وضع جایی در کورس قهرمانی ندارد
  • نبی: هیچ باشگاهی نباید رایگان بودن رقابت‌ها را اعلام کند
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی ها نباید رایگان باشد