Web Analytics Made Easy - Statcounter

این رقابت ها در شش دور مختلف و در مسافت های ۱۰۰۰ و ۱۲۰۰ متر برگزار شد که در دور نخست اسب بیلیا مقام اول را در گروه اسب‌های ترکمن دو ساله کلاس Maiden  از آن خود کرد و در پی او اسب‌های یاشار ۳ و آلرا به ترتیب دوم و سوم شدند.

رقابت اسب‌های دوخون ۳+ سال کلاس Maiden در دور دوم برگزار شد که حاصل آن قهرمانی اسب گلدن کاپ ۲ بود، اسب گل گون دوم شدو اسب ناز ایلکای به مقام سومی این دور اکتفا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پایان رقابت‌های دور سوم در گروه اسب‌های دوخون دوساله کلاس Maiden اسب شمیم نایس زودتر از سایر رقبای خود از خط پایان گذشت و عنوان قهرمانی را به دست آورد و اسب‌های دنیاگزل و اقیانوس نیز عناوین دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

پرنس آلپ، ویهان بابا و الماس بندر اسب‌هایی بودند که در دور چهارم این مسابقات با پیشی گرفتن از رقبای خود، عناوین برتر را در گروه اسب‌های دوخون دوساله کلاس برنده به دست آوردند و موجبات شادی هواداران خود را فراهم کردند.

مشتاقان ورزش سوارکاری در دور پنجم روز نخست هفته چهارم مسابقات اسبدوانی کورس پاییزه گنبدکاووس شاهد رقابت اسب‌های تروبرد ۳+ سال هندیکاپ کلاس ۵ بودند که با قهرمانی اسب رای خان به پایان رسید و در پی او اسب های سزار و مون راکت به مقام های دوم و سوم رسیدند.

آخرین دور این رقابت‌ها مخصوص اسبل های دوخون ۳+ سال هندیکاپ کلاس ۴ بودکه در آن اسب های من بولت، دان ییلدز و آی نور مهرامی به ترتیب اول تا سوم شدند.

در پایان این مسابقات مبلغ یک میلیارد و ۱۹۰ میلیون ریال به عنوان جایزه به صاحبان اسب های برنده اهدا شد.

طبق برنامه‌ریزی به عمل آمده از سوی مسئولین برگزاری مسابقات اسبدوانی کورس پاییزه گنبدکاووس، این مسابقات به مدت ۲۲ هفته و در روزهای پنجشنبه و جمعه در مجموعه سوارکای گنبدکاووس برگزار می‌شود.

منبع: جماران

کلیدواژه: زلزله قیمت خودرو قیمت دلار روحانی حقوق زنان اقیانوس شادی عنوان قهرمانی مسابقات اسب زلزله قیمت خودرو قیمت دلار روحانی حقوق زنان امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۸۰۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خواهر و برادر کبودراهنگی برگزیده لکوکاپ ایران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان، بیست و یکمین جشنواره ملی خلاقیت‌های علمی پژوهشی لکوکاپ ایران به عنوان بزرگ‌ترین رویداد پژوهش محور خاورمیانه چهاردهم و پانزدهم اردیبهشت به میزبانی دانشگاه شهید بهشتی تهران برگزار شد.

این جشنواره یکی از بزرگ‌ترین رویداد‌های دانش آموزی در خاورمیانه است که هر ساله به میزبانی یکی از دانشگاه‌های معتبر کشور برگزار و هر ساله در ۱۴ رشته و در قالب ۳۰ لیگ مختلف به شکل کارگاهی و مسابقاتی برگزار می‌شود.

دانش آموزان در رشته‌های رباتیک، محاسبات ذهنی، علوم آزمایشگاهی، مهندسی خلاقیت، انتقال سریع محاسبات، پژوهش، سازه‌های ماکارونی، دومینو، الکترونیک، سازه‌های پروازی و تشریح جانوری رقابت می‌کنند.

در این مسابقات که به میزبانی دانشگاه شهید بهشتی تهران در رده‌های سنی ۱۰ تا ۱۷ سال برگزار شد، امیرحسین و نازنین زهرا شهبازی دانش آموزان اهل روستای خلعت آباد شهرستان کبودراهنگ در این رقابت‌ها موفق به کسب رتبه‌های برتر این مسابقات شدند.

امیرحسین شهبازی مقام سوم رشته رباتیک (لوکو روبو) و نازنین زهرا شهبازی مقام چهارم رشته علوم آزمایشگاهی را کسب کردند.

نفرات برتر این مسابقات به رقابت‌های بین المللی مسقط اعزام می‌شوند.

دیگر خبرها

  • معرفی حریفان تنیسور‌ها در جدول اصلی رقابت‌های ۱۰۰۰ امتیازی
  • به دنبال طلای بازی‌های آسیایی هستم/ رکورد ایران را جا به جا کردم
  • هفته هشتم رقابت چابکسواران در کورس سراسری بهاره یزد
  • قهرمانی تنیسور آذربایجان غربی در تور جهانی تنیس J ۳۰
  • رقابت دانش‌آموزی «کیدکد» با حمایت روبیکا برگزار شد
  • خواهر و برادر کبودراهنگی برگزیده لکوکاپ ایران
  • رقابت ۲ هزار و ۱۵۰ دانش‌آموز برای تکنولوژی‌های آینده
  • مسابقات بین المللی کشتی جام تختی در زنجان برگزار می‌شود
  • معرفی نفرات برتر مسابقات کشوری شطرنج در مراغه
  • چهل و چهارمین دوره مسابقات بین المللی کشتی جام تختی در زنجان برگزار می شود