Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-06@10:46:32 GMT

مرادمند: داور آخر بازی نگذاشت بازی کنیم

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۸۰۰۵۹

به گزارش ایلنا، محمد حسین مرادمند درباره بازی مقابل استقلال گفت: بازی خوبی بود. خیلی بد شروع کردیم. ما و استقلال پیروزی می‌خواستیم اما ما در این بازی کم‌شانس بودیم و به استقلال برای این پیروزی تبریک می‌گویم.

او درباره عملکرد داوری گفت: داور آخر بازی فقط سوت می‌زد و نمی‌گذاشت بازی کنیم اما در کل عملکرد داوری خوب بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این باخت‌ها خیلی اذیت‌مان می‌کند. نمی‌دانیم کجای جدول هستیم و باید قدر خودمان را بدانیم. باید بیشتر تمرکز داشته باشیم که بدانیم کجای جدول هستیم.

مرادمند درباره حاشیه‌های تیم ملی و مارک ویلمتوس هم گفت: من نمی‌توانم زیاد در این رابطه نظر بدهم اما اگر ما مربی بیاوریم که در ایران بتواند به فوتبال کمک کند به سود فوتبال ماست در غیر این صورت باید کار دیگری انجام داد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: استقلال تهران محمدحسین مرادمند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۸۰۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب داور بازی به دور از شبهه و حاشیه باشد

سرمربی تیم استقلال خوزستان در کنفرانس‌خبری پیش از بازی تیم‌های فوتبال سپاهان و استقلال خوزستان در چارچوب دیدار هفته بیست‌وششم لیگ برتر گفت: از نظر من داوری‌ها نباید به گونه‌ای باشد که پیش از بازی اعتراضی وجود داشته باشد چرا که داور این دیدار شمالی است و ممکن است در بازی هفته آینده تیم ما مقابل نساجی حضور داشته باشد.

سیروس پورموسوی  با بیان اینکه بازی سختی مقابل سپاهان داریم، افزود: ما در آخر جدول هستیم، بازیکن محروم و مصدومی نداریم و همه در بازی فردا حاضر هستند، بازیکنان ما همیشه در مقابل تیم‌های بزرگ سربلند بیرون آمدند و امیدوارم در این هم بتوانیم عملکرد خوبی را از خود به نمایش بگذاریم.

او ادامه داد: با توجه به حضور سپاهان در شهر خودش و دلگرمی هواداران؛ این تیم جزو تیم‌های قدرتمند است، از باشگاه بزرگ سپاهان بابت مهمان‌نوازی، در اختیار گذاشتن فضای تمرینی و هماهنگی برای کنفرانس‌خبری تشکر می‌کنم چرا که بسیاری از تیم‌ها ما را به کنفرانس‌خبری دعوت نمی‌کردند.

 باشگاه استقلال خوزستان با ارسال نامه‌ای به رییس سازمان لیگ فوتبال ایران، درخواست کرد که داور دیدار تیم فوتبال این باشگاه مقابل سپاهان اصفهان تغییر کند.

کمیته داوران فدراسیون فوتبال، حسن اکرمی را به‌عنوان داور دیدار سپاهان - استقلال خوزستان انتخاب کرده که این مساله مورد اعتراض آبی‌های اهوازی قرار گرفته است.

در چارچوب هفته بیست‌وششم لیگ برتر سپاهان و استقلال خوزستان از ساعت ۱۸:۱۰ روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت  ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف هم خواهند رفت.


باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • انتخاب داور بازی به دور از شبهه و حاشیه باشد
  • داور چهارم دیدار استقلال تغییر کرد
  • درخواست رسمی استقلال خوزستان برای تغییر داور بازی با سپاهان
  • استقلال خوزستان خواهان تغییر داور بازی سپاهان
  • اعتراض استقلال خوزستان به انتخاب داور بازی سپاهان
  • دلیل درخواست استقلال خوزستان برای تغییر داور بازی با سپاهان مشخص شد+سند
  • درخواست استقلال خوزستان برای تغییر داور بازی با سپاهان
  • نکونام: می دانیم کجای کار هستیم و چه می خواهیم
  • نکونام: می‌دانیم کجای کار هستیم و چه چیزی می‌خواهیم
  • مرادمند زمین و هوای استقلال را بست!