Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-26@17:19:43 GMT

درخواست عجیب سوارز ؛ درخواست ستاره رئال !

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۸۰۰۷۴

درخواست عجیب سوارز ؛ درخواست ستاره رئال !

لوییس سوارز، مهاجم اروگوئه ای بارسلونا خواهان انتقال فده والورده به نوکمپ بوده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

فدریکو والورده ، هافبک جوان و اروگوئه ای رئال مادرید یکی از پدیده های لالیگا در فصل جاری بوده و نمایش او به قدری چشمگیر بوده که بسیاری معتقدند رئال مادرید دیگر نیازی به جذب بازیکن گرانقیمتی مانند پل پوگبا ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما امروز ال چیرینگیتو مدعی شد لوییس سوارز، هموطن فده والورده در گذشته به مدیران بارسلونا گفته بود این بازیکن را جذب کنند، اما در نهایت این اتفاق رخ نداده است. لوییس سوارز اذعان داشت که بازیکن بااستعداد در پنارول بازی می کند و بارسلونا باید این بازیکن را جذب کند، اما مدیران این تیم اهمیتی به پیشنهاد مهاجم باتجربه خود ندادند و در ادامه شرایط به شکلی رقم خورد که فده والورده حالا تبدیل به یکی از بازیکنان ثابت تیمش شده است.

البته فدریکو والورده اولین بازیکن بااستعداد رئال مادرید در سال های اخیر نیست که بارسلونا شانس جذبش را از دست داده است. چند سال قبل بارسا می توانست مارکو آسنسیو، ستاره جوان و فعلی رئال مادرید را با قیمتی ارزان جذب کند، اما در آن مقطع نیز آنها از تصمیم خود صرف نظر کردند تا آسنسیو نیز همانند فده والورده راهی رئال مادرید بشود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: بارسلونا لوییس سوارز فدریکو والورده بارسلونا فدریکو والورده لوییس سوارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۸۰۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری 2-1 بارسلونا مقابل رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو با گل دقایق پایانی زیبای ژاوی (2004/4/25) / فیلم

25 آوریل 2004، دو تیم رئال مادرید و بارسلونا در سانتیاگو برنابئو به مصاف هم رفتند. تیم کارلوس کی روش با گل سانتیاگو سولاری در دقیقه 54 از رقیب سنتی پیش افتاد اما شاگردان فرانک رایکارد 4 دقیقه بعد با گل پاتریک کلایورت کار را به تساوی کشاندند. در نهایت روی پاس تماشایی رونالدینیو، ژاوی با این ضربه دقیق دروازه ایکر کاسیاس را در دقیقه 86 باز کرد تا بارسلونا با برتری 2-1 مادرید را ترک کند.

دانلود (2.5MB)

دیگر خبرها

  • ستاره رئال امضای هم‌تیمی‌هایش را جعل می‌کند!
  • توماس توخل: درخواست هواداران؟ برایم خوشایند است؛ سرژ گنابری مقابل رئال مادرید گل می‌زند
  • چرخش 180 درجه: ستاره عاشق رئال منتظر بارسا
  • برتری 2-1 بارسلونا مقابل رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو با گل دقایق پایانی زیبای ژاوی (2004/4/25) / فیلم
  • وینیسیوس جونیور بهترین بازیکن ماه آوریل رئال مادرید
  • درخواست ژاوی از ستاره بارسا: به بایرن نرو!
  • تصمیم عجیب بارسا: ستاره هلندی در لیست فروش
  • خشم ستاره رئال: نمی‌خواهم اینجا بمانم!
  • تردید در مادرید: عربستان مشتری ستاره رئال
  • تصمیم ستاره رئال: تعویضی هم باشم می‌مانم