Web Analytics Made Easy - Statcounter

برانکو پس از وقایع جام جهانی ۲۰۰۶ چهره‌ای نه چندان محبوب در فوتبال ایران بود که کمتر کسی تصور می‌کرد روزی دوباره سر از اینجا دربیاورد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

آنهایی که از ماجراهای جام جهانی ۲۰۰۶ آلمان بی‌خبرند شاید نمی‌دانند پس از آن اتفاقات تلخ، برانکو ایوانکوویچ سرمربی وقت تیم ملی از آلمان به کرواسی و سال‌های سال به ایران برنگشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در جام جهانی، نظم و انضباط تیم ملی از دستش در رفت و به‌هیچ‌وجه در آلمان موفق نبود.

برانکو در آن زمان چهره‌ای نه چندان محبوب در فوتبال ایران بود که کمتر کسی تصور می‌کرد روزی دوباره سر از اینجا دربیاورد. با این همه از آنجا که فوتبال یک ورزش غیر‌قابل پیش‌بینی است، برانکو دو مرتبه پس از ۲۰۰۶ به عنوان فرشته نجات در فوتبال ایران معرفی شد.

بار نخست، او برای مربیگری در پرسپولیس بحران‌زده با نژاد‌فلاح مدیرعامل وقت پرسپولیس به توافق رسید و چند سال روی نیمکت این تیم نشست. کارنامه‌ای خوب و قابل‌توجه هم از برانکو در فوتبال ایران و یک فینال لیگ قهرمانان به جا ماند.

دفعه دوم نیز که ایوانکوویچ کارکرد فرشته نجات را پیدا کرد همین داستان اختلاف فدراسیون فوتبال با ویلموتس است؛ درست نقطه‌ای که فدراسیون احساس می‌کند به بن‌بست رسیده و نیاز به یک مربی خارجی دارد که زیر و بم فوتبال ما را می‌شناسد.

خبرورزشی

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: برانکو ایوانکوویچ فدراسیون فوتبال برانکو ایوانکوویچ تیم ملی ایران تیم ملی فوتبال ایران سرمربی تیم ملی فدراسیون فوتبال مارک ویلموتس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۸۰۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر فرهنگ در سفارت ایران در آذربایجان حضور یافت

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمدمهدی اسماعیلی صبح امروز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت در دومین روز از سفر خود به آذربایجان با حضور در سفارت ایران در باکو با سیدعباس موسوی سفیر جمهوری اسلامی ایران در آذربایجان دیدار و گفت‌وگو کرد.

بحث و بررسی تحولات اخیر رابطه ایران و آذربایجان و اقدامات فرهنگی صورت گرفته و همچنین فضای فرهنگی پیش روی دو کشور از مهم‌ترین محورهای این دیدار بود.

گفتنی است، وزیر فرهنگ بامداد روز گذشته (دوازدهم اردیبهشت) به منظور حضور و سخنرانی در ششمین مجمع جهانی گفت‌وگوی بین‌فرهنگی عازم باکو شد.

اسماعیلی در این مجمع با اشاره به اهداف جمهوری اسلامی ایران در عرصه دیپلماسی فرهنگی، بر نقش سازمان‌ها و مجامع بین‌المللی برای ایجاد صلح پایدار جهانی و رفع منازعات کشورها تاکید کرد.

وی همچنین در حاشیه برگزاری این مجمع با همتای آذربایجانی خود نیز دیدار و گفت‌وگو کرد.

وزیر فرهنگ در این دیدار بر تعاملات فرهنگی طرفین به‌ویژه در حوزه سینمایی تاکید کرد.

۲۲۰۵۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902154

دیگر خبرها

  • والیبال ساحلی زیر ۱۹ ساله‌ ایران سهمیه جهانی گرفت
  • اندیشکده آمریکایی بررسی کرد؛ رشد خیره‌کننده ایران در بازار تسلیحات پیشرفته جهانی
  • شاگرد برانکو و کرانچار قشنگ‌ترین گل فوتبال ایران را زد!
  • تکذیب یک شایعه عجیب در مورد قطبی و تیم ملی
  • دانش‌ آموزی که فرشته نجات سه نفر شد
  • تمجید فوق‌العاده نشریه فورفورتو از علی دایی | او سوپراستار بین‌المللی فوتبال است | شاید نمی‌دانستید که علی دایی آنجا حضور داشت!
  • خشم پوچتینو: شایعه اخراجم احمقانه است!
  • شایعه جدید: جانشین پوچتینو از آلمان می‌آید
  • معرفی تیم‌های جام جهانی فوتسال/ تیم ملی ایران درمیان غول های دنیا
  • وزیر فرهنگ در سفارت ایران در آذربایجان حضور یافت