Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار تبریز گفت: در پایان پنجمین روز ثبت‌نام داوطلبان حضور در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تبریزٰ آذرشهر و اسکو تعداد داوطلبان در این حوزه به 144 نفر رسید.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، بهروز مهدوی،  در پایان وقت پنجمین روز ثبت‌نام از داوطلبان مجلس یازدهم شورای اسلامی اظهار کرد: تعداد ثبت‌نام کنندگان در پنج روز در تبریز ۱۴۴ نفر است که ۱۵ خانم و ۱۲۹ مرد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: آمار ثبت‌نام کنندگان در پنجمین روز ۳۷ نفر بوده که از آن تعداد ۴ نفر زن می‌باشد. 

فرماندار تبریز خاطرنشان کرد: از نظر سابقه نمایندگی مجلس ۶ نفر تاکنون ثبت‌نام کرده‌اند و همچنین ۳۱ نفر دارای سابقه داوطلبی و ۱۱۳ نفر اولین بار است که در این انتخابات ثبت‌نام می‌کند. 

وی توضیح داد: ۱۷ نفر از ثبت‌نام کنندگان دارای مدرک تحصیلی دکترا، ۱۱۶ نفر کارشناسی ارشد ارشد و ۱۱ نفر با مدرک لیسانس و حوزوی و فوق دیپلم شرکت کردند که به علت سابقه رزمندگی بیش از ۶ ماه حق ثبت‌نام دارند. 

مهدوی ادامه داد: بیشترین فراولنی سنی بین ۳۶ تا ۴۰ سال است که در این میان بیشترین فراوانی داوطلبان بین کارمندان است و همچنین از مجموع کل داوطلبان    ۲۴ نفر سابقه ایثارگری و   ۱۲۰ نفر سابقه غیرایثارگری دارد، 
وی متذکر شد: تاکنون هیچ گزارش تخلفی در روند ثبت‌نام گزارش نشده است. 

فرماندار تبریز خاطرنشان کرد: معمولا تجربه نشان داده که دو روز پایانی اوج ثبت‌نام خواهد بود و همچنین پایان ثبت‌نام ساعت ۱۸ روز شنبه به پایان می‌رسد ولی از آنجایی که قانون ۷ روز را برای ثبت‌نام انتخاب کرده‌اند از این‌رو تا ۱۲ شب روز شنبه روند ثبت‌نام را خواهیم داشت.

انتهای پیام/۶۰۰۲۷

منبع: فارس

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی تبریز مجلس داوطلبان خبرگزاری فارس فارس تبریز فارس آذربایجان شرقی ثبت نام انتخابات آذرشهر اسکو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۸۰۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش مطهری به ماجرای دختـر دف‌زن | خانم‌های مجلس به لاک غلیظش معترض بودنـد!

علی مطهری در یادداشتی در کانال تلگرامی خود نوشت؛

در برنامه بزرگداشت سالگرد شهادت آیت‌الله مطهری در خانه موزه آن شهید، مدیریت این خانه‌موزه برای خواندن شعری از حافظ که مورد توجه استاد شهید بوده یک برنامه دف و نی‌زنی تدارک دیده بود که دف‌زن یک خانم و نی‌زن یک آقا بود. وقتی این دو در جای خود قرار گرفتند چند تن از خانم ها نسبت به لاک غلیظ ناخن های کاشته آن خانم اعتراض داشتند. مدیر خانه‌موزه بدون آن که با من مشورت کند، آقایی را که همکار و استاد خانم دف‌زن بود، جایگزین وی کرد و طبعاً خوشایند آن خانم نبود.

سپس آن خانم های معترض از او دلجویی و عذرخواهی کردند. من هم در پایان برنامه از وی عذرخواهی کردم و رفع کدورت شد و با لبخند و مزاح خداحافظی کردیم و احساس من این بود که دیگر دلگیر نیست.

معلوم نیست افرادی که از واقعیت ماجرا خبر ندارند چرا قضاوت های نادرست می‌کنند و به این بهانه به اسلام و انقلاب و روحانیت می‌تازند. قرآن می‌فرماید: «لاتقف ما لیس لک به علم» درباره چیزی که به آن علم نداری قضاوت نکن.

دیگر خبرها

  • روایت مشکل‌تراشی بی‌سابقه برای پزشکان زن؛ کمر شلوارت را پایین‌تر بکش!
  • آغاز نام‌نویسی از داوطلبان متقاضی ترمیم نمره
  • ۴ گزینه اصلی ریاست مجلس دوازدهم چه‌کسانی هستند؟
  • ۴ گزینه اصلی ریاست مجلس دوازدهم چه کسانی هستند؟
  • واکنش مطهری به ماجرای دختـر دف‌زن | خانم‌های مجلس به لاک غلیظش معترض بودنـد!
  • احزاب آذربایجان‌ شرقی لیست‌های انتخاباتی خود را اعلام کردند
  • سابقه زیاد همکاری با آموزش و پرورش، از اولویت‌های جذب معلمان است
  • حال و هوای انتخاباتی در ۱۵ استان
  • سه رقیب جدید قالیباف در کرسی ریاست مجلس؛ وزرای احمدی نژاد به صف شدند
  • کرسی‌های باقیمانده مجلس دوازدهم