Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-06@18:21:29 GMT

دستگیری عاملان تیراندازی در شهرستان دیر

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۸۰۱۹۱

دستگیری عاملان تیراندازی در شهرستان دیر

سرهنگ نظریه بیان کرد: روز گذشته در یک عملیات هماهنگ عاملان تیراندازی در این شهرستان دستگیر و از آنها یک قبضه سلاح شکاری غیرمجاز کشف شد.

«سرهنگ مهدی نظریه» روز پنجشنبه (14 آذر) در گفتگو با خبرگزاری شبستان  در  بوشهر، اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد درگیری و تیراندازی در یکی از محلات شهر دیر، تیمی ویژه از ماموران انتظامی این شهرستان وارد عمل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرمانده انتظامی شهرستان دیر بیان کرد: با اقدامهای اطلاعاتی، متهمان شناسایی و محل اختفای آنها مشخص شد و دستگیری آنان در دستور کار ماموران قرار گرفت که در یک عملیات هماهنگ عاملان تیراندازی دستگیر و از آنها یک قبضه سلاح شکاری غیرمجاز بدست آمد.

 

سرهنگ نظریه اضافه کرد:  علت درگیری، اختلافات خانوادگی بود و متهمان به همراه پرونده به دستگاه قضایی معرفی شدند.

 

وی یادآورشد: پلیس قاطع با تمام توان با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی برخورد خواهد کرد و هرگز اجازه نخواهد داد گروهی هنجارشکن امنیت و آرامش شهروندان را به مخاطره بیاندازند.

 

پایان پیام/647

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مجلس شورای اسلامی کانون های مساجد مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد انتخابات مجلس وزارت کشور کانون های مساجد خبرگزاری شبستان تیراندازی دستگیری استان بوشهر خبرگزاری شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۸۰۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جک‌های قاچاق در توقیف پلیس بستک

سرهنگ عبدالرحیم دهقان فرمانده انتظامی شهرستان بستک گفت: ماموران انتظامی پاسگاه انوه در یکی از محور‌های مواصلاتی یک دستگاه کامیونت باری سفید مشکوک را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: ماموران با هماهنگی مرجع قضائی در بازرسی از این خودرو ۸ دستگاه جک کامیون و تریلی از نوع ۵۰ تن، ۳۰ تن و ۱۰ تن استوک فاقد مدارک قانونی و معتبر گمرکی کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بستک گفت: کارشناسان ارزش این محموله را ۱۰ میلیارد ریال ارزیابی کرده اند.

سرهنگ عبدالرحیم دهقان افزود: در این رابطه راننده متخلف پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • سرقت مسلحانه موتورسیکلت در شوش / سارقان خشن در کرخه غافلگیر شدند
  • جک‌های قاچاق در توقیف پلیس بستک
  • دستگیری ۸ اراذل و اوباش مسلح در آبادان
  • دستگیری زوج سارق دلار اتباع خارجی در چالوس
  • زوج سارق دلار‌های گردشگران خارجی در چالوس دستگیر شدند
  • دستگیری عاملان تیراندازی در علی آباد کتول
  • دستگیری عامل تیراندازی و وقوع قتل در مراسم عروسی
  • دستگیری چهار شرور در زابل
  • دستگیری چهار نفر شرور در زابل
  • زوج سارق دلار از اتباع بیگانه در چالوس دستگیر شدند