Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، پرسپولیس بازی را تهاجمی شروع کرد و توانست با سود بردن از دو هافبک بازیساز فوق العاده‌اش (ترابی و بشار) شرایط را برای حریف سخت کند. وحید امیری نیز به خوبی در کنار علیپور اینبار نمایش موفقی از خود به جا گذاشته و ضمن ایجاد یک موقعیت گل، یک پاس کلیدی نیز در نیمه اول شکل داد. ذوب آهن اما برخلاف تصور نتوانسته به جز موقعیت‌های نه چندان خطرناک خطری جدی در نیمه اول روی دروازه پرسپولیس شکل دهد و شاید تنها موقعیت جدی این تیم روی ضربه مهاجم نیجریه‌ای بود که گلر پرسپولیس به راحتی آن را مهار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نیمه اول پرسپولیس با تک گل ترابی از روی نقطه پنالتی برنده به رختکن رفت. نیمه دوم در شرایطی آغاز شد که تصور می شد ذوب آهن برای جبران نتیجه به زمین برود ولی بازهم این پرسپولیس بود که توانست دوبار دیگر توسط علیپور و ترابی به گل برسد و حملات ذوبی ها نتیجه ای نداشت تا کالدرون با این برد 3 بر صفر از زیر فشار خارج شود و منصوریان همچنان خطر برکناری را حس کند.

در نیمه دوم این بازی البته رادوشویچ گلر دوم پرسپولیس هم با چند سیو عالی توانست مانع از بازگشت ذوب آهن به بازی شود.

ترکیب ذوب آهن: معراج اسماعیلی، هادی محمدی، محمد نژادمهدی، وحید محمدزاده، مسعود ابراهیم زاده(60- حمید ملکی)، دانیال اسماعیلی فر، حمید بوحمدان، مهدی مهدی پور، قاسم حدادی فر(79-  علیرضا منظمی)، ارسلان مطهری، کریستانتوس(59 - محمدرضا خلعتبری)

سرمربی: علیرضا منصوریان

ترکیب پرسپولیس: بوژیدار رادوشوویچ، سیدجلال حسینی، شجاع خلیل زاده، مهدی شیری، محمد انصاری، احمد نورالهی(86 - محمد حسین کنعانی زادگان)، محسن ربیع خواه، بشار رسن، علی علیپور، مهدی ترابی( 83 - کمال کامیابی نیا)، وحید امیری(81 -  محمد نادری)

سرمربی: گابریل کالدرون

255 41

کد خبر 1328076

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس باشگاه ذوب آهن باشگاه استقلال انتخابات مجلس یازدهم ایالات متحده آمریکا لیگ برتر نوزدهم سهمیه بندی بنزین وزارت کشور دونالد ترامپ باشگاه شهر خودرو انتخابات مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۸۰۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غفور، موسوی: نقطه پایان همین جاست

به گزارش "ورزش سه"، با اعلام لیست سی نفره تیم ملی والیبال توسط موریسیو موتا پائز سرمربی جدید تیم ملی والیبال خبری از انصرافی های تیم ملی نیست.

سید محمد موسوی، محمد فلاح و مهدی مرندی که از حضور در اردوی تیم ملی والیبال انصراف داده بودند، از لیست جدید حذف شدند و امیر غفور نیز احتمالا به دور از هیاهوهای مجازی انصراف خود را از تیم ملی به گوش اعضای کادر فنی رساند تا او نیز از لیست حذف شود.

این احتمال وجود دارد از سی نفری که توسط موریسیو موتا پائز به تیم ملی برای لیگ ملتهای والیبال معرفی شده‌اند باز هم بازیکنانی از حضور در تیم ملی انصراف بدهند.

اسامی بازیکنان دعوت شده به تیم ملی برای لیگ ملتهای والیبال این بازیکنان هستند:

میلاد عبادی‌پور، مهدی جلوه، امیررضا سرلک، علیرضا مصلح‌آبادی فراهانی، محمدرضا حضرت‌پور، پوریا حسین‌خانزاده، امین اسماعیل‌نژاد، صابر کاظمی، امیرحسین اسفندیار، علی رمضانی، جواد کریمی، علی‌اصغر مجرد، علی شفیعی، میثم صالحی، محمدطاهر وادی، علیرضا عبدالحمیدی، شهروز همایونفرمنش، آرمان صالحی، بردیا سعادت، محمد بربست، محمد ولی‌زاده، امیرحسین صداقت، متین احمدی، مبین نصری، علی حق‌پرست، سیدامیرحسین ساداتی، مرتضی شریفی، عرشیا به‌نژاد، مهدی رضایی و مهران توانا

دیگر خبرها

  • واکنش شاعرانه محمد مهدی عبداللهی به شعر رهبر انقلاب
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل آلومینیوم در جام حذفی
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس در جام حذفی
  • مهدی جعفرپور: پرسپولیس از سپاهان می ترسد، داوری ها فقط به نفع این تیم است
  • جوانان و امید‌های بوکس ایران در رینگ آسیایی
  • غفور، موسوی: نقطه پایان همین جاست
  • داور بازی سرنوشت‌‎ساز پرسپولیس مشخص شد
  • مهدی قایدی به پرسپولیس می‌پیوندد؟
  • اولین کاپیتانی ترابی در پرسپولیس