Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-07@07:02:14 GMT

هدف از اتهام زنی‌ آمریکا به ایران

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۸۱۰۴۴

هدف از اتهام زنی‌ آمریکا به ایران

خبرگزاری فارس: یکی از نمایندگان پارلمان عراق اتهام‌های اخیر آمریکا به ایران در خصوص انتقال موشک‌ها به عراق را بی‌اساس خواند و گفت واشنگتن با طرح این گونه اتهام‌ها به دنبال هدف قرار دادن نیروهای الحشد الشعبی است.

احمد الکنانی نماینده فراکسیون «صادقون» در پارلمان عراق امروز پنجشنبه به اخبار منتشر شده از سوی رسانه‌های آمریکایی مبنی بر انتقال موشک‌های بالستیک کوتاه‌برد به انبارهای سری در عراق واکنش نشان داد و گفت: «آنچه رسانه‌های آمریکایی در این باره گفته‌اند، صحت ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اتهام‌ها از پیش برنامه‌ریزی شده و با هدف توجیه حملات به الحشد الشعبی عراق صورت می‌گیرد».

نیویورک تایمز بامداد روز پنجشنبه به نقل از مقام‌های آمریکایی مدعی شد که ایران از حوادث اخیر عراق برای ایجاد زرادخانه سری موشک‌های کوتاه برد در عراق استفاده کرده است.

این نماینده عراقی به بغداد الیوم گفت:‌ «سازمان الحشد الشعبی سازمانی امنیتی و زیر نظر فرماندهی کل نیروهای مسلح است و در بین عراقی‌ها دارای محبوبیت بوده و شیر اطمینان عراق به شمار می‌رود».

نیروهای الحشد الشعبی عراق که با فتوای جهاد کفایی آیت‌الله سید علی سیستانی، مرجعیت دینی عراق در سال ۲۰۱۴ برای مقابله با داعش تأسیس شد، طی تابستان امسال بارها هدف حملات هواپیماهای رژیم صهیونیستی قرار گرفت.

منبع: فردا

کلیدواژه: اتهام زنی آمریکا ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۸۱۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«توس۳» موشک انداز بی رحمی که همه استحکامات را درهم می‌کوبد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، منابع غربی از سلاح رعب آوری خبر دادند که ارتش روسیه از آن استفاده می کند.

این سلاح آتشبار سنگین توس -۳ نام دارد که توان درهم کوبیدن استحکامات نفوذناپذیر را هم دارد.

این سلاح نسخه پیشرفته آتشبار توس ۱ و ۲ است.

کارشناسان نظامی توس۳ را عامل افزایش توان نیروهای روسی دانستند و قدرت ویرانگری این آتشبار آنرا به سلاحی بی رحم تبدیل کرده است.

سرهنگ مارکوس رابزنر از نیروهای مسلح اتریش گفت: توس۳ نسخه ویرانگرتری از توس۱ و ۲ است و دقت بالایی دارد. توس۳ موشکهای حرارتی مرگبار شلیک می کند.

کد خبر 6096241

دیگر خبرها

  • حمله موشکی مقاومت عراق به بندر عسقلان اسرائیل/ اعلام آغاز مرحله چهارم نبرد انصارالله یمن علیه اسرائیل/ بازداشت یک نظامی آمریکا توسط روسیه/ تهدید دادگاه لاهه توسط ۱۲ سناتور آمریکایی
  • ادعای مهندسی معکوس سلاح کلیدی آمریکا در ایران
  • مهندسی معکوس این سلاح کلیدی آمریکایی در ایران؟!
  • موشک‌های پاتریوت آمریکا مقهور موشک‌های بالستیک ایران شد
  • «وعده صادق» بخشی از توانایی های ایران را نشان داد
  • روسیه این سلاح حساس آمریکایی را به ایران فرستاده
  • فلسطین کرونیکل: پاتریوت آمریکا در برابر بالستیک ایرانی به هیچ کاری نیامد | ادعای اولیه چگونه نقش بر آب شد؟
  • فلسطین کرونیکل: پاتریوت آمریکا در برابر بالستیک ایرانی به هیچ کاری نیامد
  • مرور یک تجاوز شیمیایی
  • «توس۳» موشک انداز بی رحمی که همه استحکامات را درهم می‌کوبد