Web Analytics Made Easy - Statcounter

مصطفی آزادبخت در گفتگو با خبرنگار مهر از نام‌نویسی ۹۲ نفر در پنجمین روز از ثبت‌نام داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان همدان خبر داد.

وی افزود: از ۹۲ نفر ثبت نامی در استان همدان در روز پنجم، ۲۸ نفر درحوزه انتخابیه همدان و فامنین، ۱۵نفر درملایر، ۱۳ نفر در نهاوند، ۶ نفر در تویسرکان، ۱۳ نفر در حوزه انتخابیه بهار و کبودرآهنگ، ۶ نفر از اسدآباد و ۱۱ نفر در حوزه انتخابیه رزن و درگزین ثبت‌نام کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس ستاد انتخابات استان همدان عنوان کرد: از بین ثبت‌نام کنندگان ۸۳ نفر مرد و ۹ نفر زن هستند.

آزادبخت در خصوص تحصیلات داوطلبان ثبت نامی روز پنجم گفت: از بین افراد ثبت‌نامی ۴ نفر کارشناس، ۷۱ نفر دارای مدرک فوق لیسانس، ۱۳ نفر دارای مدرک دکتری و ۴ نفر دارای مدرک حوزوی هستند.

رئیس ستاد انتخابات استان همدان گفت: از بین ثبت‌نامی‌ها در سطح استان همدان در روز پنجم ۳۷ نفر کارمند، ۱۲  نفر استاد دانشگاه، ۱۱ نفرفرهنگی، ۸ نفر شغل آزاد، ۴ نفر نماینده، ۷ نفر بازنشسته، ۲ نفر پزشک، یک نفر قاضی، ۳ نفر بیکار و ۷ نفر سایر هستند.

کد خبر 4789833

منبع: مهر

کلیدواژه: ستاد انتخابات استان همدان استانداری همدان بوشهر انتخابات مجلس شورای اسلامی ایلام گرگان بسیج قزوین مجلس شورای اسلامی هفته بسیج بیرجند شهرکرد مشهد ویروس آنفلوانزا یاسوج استانداری سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۸۱۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف معافیت مشمولان ۳۵ ساله و دارای دو فرزند

به گزارش «تابناک» به نقل از تسنیم، پیشتر این موضوع در مجلس شورای اسلامی مصوب شده بود که شورای نگهبان به آن ایراد گرفته و به مجلس عودت داده بود و اکنون این نوع از معافیت از قانون بودجه هفتم حذف شده است.

دیگر خبرها

  • آغاز تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس از فردا در کرمانشاه
  • انتخابات دور دوم مجلس در حوزه انتخابیه مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد
  • ۱۰۶۴ شعبه اخذ رای در حوزه انتخابیه مشهد و کلات خواهیم داشت
  • ۱۰۶۴ شعبه اخذ رای در کل حوزه انتخابیه مشهد و کلات خواهیم داشت
  • آغاز تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از امشب
  • اعلام اسامی نامزد‌های نمایندگی مجلس شورای اسلامی در حوزه‌ی بیرجند، درمیان و خوسف
  • با کاندیداهای راه‌یافته به دور دوم انتخابات مجلس دو حوزه انتخابیه فارس آشنا شوید
  • آشنایی با نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات در میانه و شبستر
  • حذف معافیت مشمولان ۳۵ ساله و دارای دو فرزند
  • کدام نامزدهای دور دوم حوزه انتخابیه تهران سابقه‌ نمایندگی دارند؟+ جدول