Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@03:53:45 GMT

رشد ۶۰ درصدی داوطلبان مجلس در کرمانشاه

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۸۱۱۴۸

رشد ۶۰ درصدی داوطلبان مجلس در کرمانشاه

بهرام سلیمانی پنحشنبه شب در گفت وگو با ایرنا، اظهارداشت: پنحمین روز از نام نویسی از داوطلبان حضور در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ساعت هشت صبح امروز همزمان با سراسر کشور در ۶ فرمانداری کرمانشاه، پاوه، اسلام آبادغرب، کنگاور، قصرشیرین و سنقروکلیایی آغاز شد و تا ساعت ۱۸ ادامه داشت.
وی با اشاره به اینکه امروز ۸۵ نفر برای حضور در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نام نویسی کردند، افزود: تاکنون ۲۴۰ نفر در ۶ حوزه استان نام نویسی کردند که از این تعداد ۲۱۶ نفر مرد و ۲۴ نفر زن بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دبیر ستاد انتخابات استان کرمانشاه توضیح داد: در حوزه انتخابیه کرمانشاه ۱۲۸ نفر، حوزه انتخابیه پاوه جوانرود، روانسر و ثلاث باباحانی ۲۸ نفر، حوزه انتخابیه کنگاور، صحنه و هرسین ۱۴ نفر، حوزه انتخابیه اسلام آبادغرب و دالاهو ۲۳ نفر، حوزه انتخابیه قصرشیرین گیلانغرب و اسلام آباد ۲۶ نفر و حوزه انتخابیه سنقروکلیایی ۲۱ نفر برای نام نویسی اقدام کردند.
سلیمانی افزود: از مجموع ثبت نامی ها ۳۱ نفر دارای مدرک دکتری، ۱۴ نفر دارای مدرک کارشناسی و ۱۰ نفر نیز دارای تحصیلات حوزوی و مابقی هم دارای مدرک کارشناسی ارشد هستند.
وی با بیان اینکه ۳۲ درصد از داوطلبان ایثارگر هستند، یادآور شد: از میان افراد ثبت نامی ۱۴ نفر سابقه نمایندگی مجلس، ۵۷ نفر نیز به عنوان داوطلب در ادوار مختلف انتخابات حضور داشته اند.
به گفته دبیر ستاد انتخابات استان کرمانشاه، کارمندان دولت با ۷۱ مورد نام‌نویسی بیشترین قشر حاضر در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را تشکیل می دهند.
سلیمانی در بخش دیگری از صحبت های خود با بیان اینکه در پنج روز نام نویسی از داوطلبان مجلس دهم در حوزه انتخابیه کرمانشاه ۱۴۸ نفر ثبت نام کرده اند، گفت: در دوره یازدهم انتخابات مجلس آمار نام نویسی داوطلبان کرمانشاهی نسبت به دوره قبلی بیش از ۱۱ درصد افزایش دارد.
زمان ثبت نام از داوطلبان از ساعت هشت صبح دهم آذرماه آغاز و تا ساعت ۱۸ روز شنبه شانزدهم آذرماه ادامه خواهد یافت.
فرمانداری های کرمانشاه، اسلام آبادغرب، کنگاور، قصرشیرین، پاوه و سنقروکلیایی که به عنوان مرکزیت حوزه های انتخابی استان انتخاب شده اند کار نام نویسی از نامزدهای حضور در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را بر عهده دارند.
در حوزه انتخابیه کرمانشاه سه نماینده، در حوزه انتخابیه اسلام آبادغرب و دالاهو یک نماینده، در حوزه انتخابیه قصرشیرین، گیلانغرب و سرپل‌ذهاب یک نماینده، در حوزه انتخابیه اورامانات (روانسر، پاوه، ثلاث باباجانی و جوانرود) یک نفر، در حوزه انتخابیه کنگاور، هرسین و صحنه یک نماینده و در حوزه سنقروکلیایی نیز یک نماینده راهی صحن مجلس شورای اسلامی خواهند شد.
استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت دارای ۳۳ شهر و ۲ هزار و ۵۹۵ روستا است و هشت کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی دارد. 

برچسب‌ها ثبت نام انتخابات مجلس شورای اسلامی کرمانشاه پروندهٔ خبری ثبت‌نام انتخابات مجلس یازدهم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ثبت نام انتخابات مجلس شورای اسلامی کرمانشاه ثبت نام انتخابات مجلس شورای اسلامی کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۸۱۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس

وزیر کشور گفت: کشور آماده برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی است و به‌زودی ۴۵ منتخب جدید مجلس مشخص خواهند شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، احمد وحیدی در حاشیه سفر خود به مشهد در جمع خبرنگاران گفت: همه مقدمات برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در 22 حوزه فراهم شده است.

وی افزود: همه مقدمات برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در 22 حوزه هدف آماده شده است و  به ‌زودی 45 منتخب جدید مجلس مشخص خواهند شد.

وزیر کشور گفت: این مرحله از انتخابات مجلس شورای اسلامی در 8 حوزه به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس
  • دور دوم انتخابات مجلس در هشت حوزه انتخابیه کشور تمام الکترونیک خواهد بود
  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس
  • دور دوم انتخابات مجلس در تبریز الکترونیکی برگزار می‌شود
  • انتخابات مجلس در ورامین تمام الکترونیک نخواهد بود
  • تشریح جزییات برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • رأی‌گیری در حوزه انتخابیه کرمانشاه، به‌صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • اعلام جزییات برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در کرمانشاه
  • برگزاری انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کرمانشاه
  • تمهیدات لازم برای برگزاری دور دوم انتخابات در خوزستان فراهم شد