Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، امیری رئیس ستاد انتخابات شیراز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پنجمین روز از ثبت نام یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تعداد ۶۳ نفر در حوزه انتخابیه شهرستان‌های شیراز و زرقان نام نویسی کردند.

او با بیان اینکه ۶ نفر از این افراد زن و ۵۷ نفر مرد هستند، افزود: ۴۵ نفر از این افراد دارای مدرک ارشد، ۱۱ نفر دارای مدرک دکتری،۶ نفر دارای مدرک لیسانس و یک نفر نیز دارای مدرک حوزوی بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیری، پائین‌ترین سن نامزد انتخاباتی را ۳۰ سال و بالاترین را ۶۵ سال اعلام کرد.

رئیس ستاد انتخابات شیراز تصریح کرد: در ۵ روز گذشته داوطلب انتخابات دوم اسفند در حوزه انتخابیه شهرستان‌های شیراز و زرقان نام نویسی کرده اند.

داوطلبان باید اصل کارت ملی و یک نسخه تصویر آن، اصل شناسنامه عکس¬‌دار و یک نسخه تصویر همه صفحات، یک قطعه عکس جدید، اصل و یک نسخه تصویر آخرین مدرک تحصیلی معتبر (حداقل کارشناسی ارشد و یا معادل آن)، اصل و تصویر گواهی رسمی مبنی بر قبول استعفاء و عدم اشتغال در پست، مقام و مشاغل مشمول استعفای موضوع ماده ۲۹ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، اصل و یک نسخه تصویر کارت پایان خدمت وظیفه عمومی یا کارت معافیت دائمی و یا مدرکی معتبر دال بر روشن بودن وضعیت مشمولان خدمت نظام وظیفه عمومی را به وزارت کشور و فرمانداری های مراکز حوزه‌ های انتخابیه ارائه دهند.

داشتن مدرک کارشناسی ارشد و حداقل۳۰ و حداکثر ۷۵سال سن از جمله شرایط ثبت‌نام بوده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات اخبار مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۸۱۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دور دوم انتخابات در حوزه شیراز و زرقان تمام الکترونیک

به گزارش جام جم انلاین،رییس ستاد انتخابات فارس گفت : دور دوم انتخابات در استان برای تعیین سه کرسی باقیمانده مجلس شامل ۲ کرسی در حوزه انتخابیه شیراز و زرقان و یک کرسی در حوزه انتخابیه مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

اسماعیل قزل سفلی افزود: آموزش‌های لازم از طریق رسانه‌ها و در روز برگزاری انتخابات هم توسط عوامل اجرایی حاضر در پای صندوق‌های رای  به مردم داده می شود.
به گفته او : در حوزه انتخابیه مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد هم انتخابات همانند مرحله نخست به شکل نیمه الکترونیک برگزار می‌شود.
قزل سفلی افزود: در دور دوم انتخابات کسانی می‌توانند رای بدهند که در دور اول در حوزه انتخابیه (شیراز و زرقان) و (مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد) رای داده‌اند و یا دور اول انتخابات در هیچ یک از حوزه‌های انتخابیه کشور رای نداده باشند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: در مرحله دوم انتخابات در ۲ حوزه انتخابات ۸۲۳ شعبه اخذ رای پیش بینی شده که ۵۰۰ شعبه مربوط به حوزه انتخابیه شیراز و زرقان و ۳۲۳ شعبه مربوط به حوزه انتخابیه مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد است.
قزل سفلی اظهار کرد: بر اساس ماده ۷۳ قانون انتخابات و در چارچوب هیات بررسی تبلیغات، امکانات، تسهیلات دولتی، اماکن، سالن‌ها و تابلو‌های تبلیغاتی برای امر تبلیغات پیش بینی شده است.
وی ادامه داد: علاوه بر ۷۰ سالن، هزار و ۵۰۰ تابلو تبلیغاتی و افزون بر ۳۵ هزار متر مربع مکان نیز برای نصب پوستر‌های تبلیغاتی نامزد‌ها پیش بینی شده است.
او گفت: علاوه بر امکانات پیش بینی شده، هر یک از نامزد‌ها می‌توانند یک فیلم تبلغاتی ۲۰ دقیقه‌ای برای پخش از سیمای مرکز فارس آماده کنند و همچنین یک مناظره ۱۲۰ دقیقه‌ای در حوزه انتخابیه شیراز و زرقان پیش بینی شده است که طی سه روز بازپخش می‌شود.
قزل سفلی افزود: سه مناظره ۹۰ دقیقه‌ای هم در حوزه مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد پیش بینی شده است.
وی ادامه داد: این اقدامات علاوه بر کمک به کاهش هزینه‌های تبلیغاتی نامزدها، کمک می‌کند که مردم شناخت بیشتر و بهتری از نامزد‌ها داشته باشند.
در دور دوم انتخابات در این دو حوزه انتخابیه ۱۵ هزار نفر در حوزه اجرا، نظارت و حوزه تامین امنیت شعب اخذ رای فعالیت و همکاری خواهند داشت.

دیگر خبرها

  • دو ضربه مهم به بودجه‌نویسی کشور؛ یکی در دولت احمدی‌نژاد و یکی در دولت رئیسی
  • ببینید| نوری قزلجه: بیش از ۵۰ درصد اقدامات مجلس یازدهم رضایت‌بخش نبود
  • طرح ۵۵۰ هزار هکتاری کشاورزی باید در اولویت مجلس پیش رو باشد
  • کنایه مهاجری به ذوالنور: اگر می‌خواهید همین مجلس ضعیف، ضعیف تر نشود از دولت و شخص رئیس‌جمهور حساب کشی کنید
  • ماجرای عجیب رای به مصوبه جنجالی مجلس یازدهم
  • دور دوم انتخابات در حوزه شیراز و زرقان تمام الکترونیک
  • تغییر روزهای برگزاری نشست علنی مجلس
  • کارنامه ۴ساله مجلس یازدهم؛ از جهش تولید مسکن تا واردات خودرو
  • روزهای برگزاری جلسات علنی مجلس تغییر کرد
  • الکترونیکی شدن دور دوم انتخابات در حوزه شیراز و زرقان