Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام سید احمدرضا شاهرخی گفت: همه باهم یک دل و یک زبان به دور از جناح بازی های متداول زیر پرچم نماز جمعه به سوی رشد و توسعه ی اخلاقی و فرهنگی و اقتصادی حرکت می کنیم.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ حجت الاسلام شاهرخی روزپنج شنبه در آیین تکریم ومعارفه نماینده ولی فقیه در لرستان وامام جمعه خرم آباد که با حضور حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین محمدی گلپایگانی رییس دفتر مقام معظم رهبری برگزارشده بود با اشاره به یاد وخاطره  دو امام جمعه ی فقید استان آیت الله میانجی و آیت الله شاهرخی ،اظهار کرد:  لازم می دانم از زحمات حجت الاسلام میرعمادی تشکر کنم و از خداوند أجر عظیم را برای ایشان خواهانم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه بی شک هر تحولی در استان رخ بدهد مرتبط با شورای اداری است.،افزود:همانطور که استاندار فرمودند مشکلاتی از درون و بیرون ممکن است باشد که با مشورت و خرد جمعی این مشکلات شناسایی و بعون الله قابل اصلاح هستند.

حجت الاسلام شاهرخی تصریح کرد: در هرحال مقام معظم رهبری مطالباتی دارند که باید برای این مطالبات اقدام عملی صورت گیرد، این یک تکلیف شرعی و قانونی است و برای این کار برنامه هایی تدوین شده است.

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه نمازجمعه در تراز انقلاب اسلامی با تعاون و همکاری حاصل می شود،یادآورشد: حال که به نمایندگی ولایت فقیه در استان منصوب شدم و به سرزمینم وارد میشوم لازم میدانم از حسن اعتماد معظم له تقدیر کنم.

حجت الاسلام شاهرخی خاطر نشان کرد: این خدمتگذار که تربیت شده حوزه و دانشگاه است در کنار دیگر ائمه جمعه و روحانیت پرتلاش و همه اقشار و تبعات خصوصا جوانان قرار میگیرم که با یاری خدا نماز جمعه را با شکوه و عظمت بیشتری برگزار کنیم و آنگاه با اتحاد و خرد جمعی آینده بهتری را برای لرستان رقم بزنیم.

او گفت: هدیه هایی که همان توصیه های مقام معظم رهبری است در خطبه های روز جمعه که هرکدام از این ها مدالی است پرافتخار ان شاءالله به استماع شما خواهم رساند.

همه باهم یک دل و یک زبان به دور از جناح بازی های متداول زیر پرچم نماز جمعه به سوی رشد و توسعه ی اخلاقی و فرهنگی و اقتصادی حرکت می کنیم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: انقلاب اسلامی بازی رشد و توسعه نماز جمعه ولی فقیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۸۱۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| رهبر معظم انقلاب: نظام اسلامی محال است که تسلیم زورگویی شود

فیلم| رهبر معظم انقلاب: نظام اسلامی محال است که تسلیم زورگویی شود

دیگر خبرها

  • امام جمعه شهر «شروینه» منصوب شد
  • افتخارات نیروهای مسلح حاصل اطاعت از فرماندهی معظم کل قواست
  • امضای ۵ سند همکاری بین ایران و سریلانکا
  • برگزاری جشنواره قلب شهر در مسجد ملااسماعيل یزد
  • فیلم| رهبر معظم انقلاب: نظام اسلامی محال است که تسلیم زورگویی شود
  • فعال کردن ۳۵۰ هزار میلیارد ریال صنایع راکد لرستان نگاه ویژه دولت را می طلبد
  • مصوبات مهم سفر رئیس جمهور به لرستان عملیاتی نشده است
  • مصوبات مهم سفر رئیس جمهور به لرستان عملیاتی نشد
  • فعال کردن ۳۵۰ هزار میلیارد ریال صنایع راکد لرستان نگاه ویژه دولت را می‌طلبد
  • نماز جمعه ‌به هیچ عنوان نباید وارد فضای ‌جناحی و گروهی شود