Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی تیم بسکتبال مس کرمان گفت: امیدوارم تیم شهرداری گرگان قهرمان امسال لیگ برتر بسکتبال شود. ۱۴ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۳ استانها گلستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، سید حسین مهدوی امشب پس از شکست تیم مس کرمان مقابل شهرداری گرگان در هفته دهم لیگ برتر بسکتبال در گفتگو با خبرنگاران، اظهار داشت: بازی خوبی را شاهد بودیم، بازیکنان ما جوان و کم تجربه هستند و جو سالن گرگان برای آنها خیلی سنگین بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این پیروزی را به تیم شهرداری گرگان تبریک می‌گویم، جو سالن فوق‌العاده بود و امیدوارم تیم شهرداری گرگان قهرمان لیگ برتر بسکتبال شود.

لیگ برتر بسکتبال| هت تریک بردهای شهرداری بندرعباس در برابر مهرام رقم خوردلیگ برتر بسکتبال| شهرداری گرگان مقابل مس کرمان پیروز شد؛ صعود به رده دوملیگ برتر بسکتبال| نفت و مهرام شکست خوردند

مهدوی ادامه داد: بازیکنان ما سال نخست حضورشان در لیگ برتر بسکتبال را تجربه می‌کنند و بازی کردن در گرگان تجربه فوق‌العاده‌ای برای آنها بود.

تیم‌های شهرداری گرگان و صنعت مس کرمان در هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور بعدازظهر پنجشنبه در سالن امام خمینی (ره) گرگان به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری 84 بر 47 شهرداری گرگان همراه بود.

انتهای پیام/581/ف

R41471/P/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۸۱۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیدوارم رانگنیک پیشنهاد بایرن را رد کند

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ در ادامه جستجوهایش برای یافتن مربی جدید به رالف رانگنیک رسیده است. او که با تیم ملی اتریش نمایش‌های خوبی ارائه داده و به یورو ۲۰۲۴ راه یافته اکنون در دوراهی سختی قرار گرفته است.

امروز در خبری جدید اعلام شد که مذاکرات بین بایرن و رالف رانگنیک در حال حاضر در مراحل اولیه است. حقوق برای او مسئله‌ای نیست، بلکه رانگنیک می‌خواهد در مورد پروژه، برنامه‌های بلندمدت، بازیکنان ورودی، خروجی‌ها و نقش او بر تصمیم‌ها بداند.

دقایقی پیش مدیر ورزشی فدراسیون فوتبال اتریش هم پیشنهاد بایرن را تایید و ابراز امیدواری کرد که رانگنیک در تیم ملی بماند. پیتر شوتل گفت:«او در اینجا احساس راحتی می‌کند و از کار در تیم ملی راضی است. چیزهایی که در سال گذشته به آنها دست یافتیم برای ما دستاورد است و به خوبی آنها را کسب کرده‌ایم. وقتی نام باشگاهی مانند بایرن مونیخ به میان می‌آید کار برای ما سخت‌تر می‌شود. من امیدوار هستم که رالف نه‌تنها ما را انتخاب کند، بلکه در چند سال آینده نیز مربی اتریش باقی بماند.»

دیگر خبرها

  • بسکتبال سوپرلیگ غرب آسیا/ شهرداری گرگان در لبنان ناکام ماند
  • تیم بسکتبال شهرداری گرگان در اولین دیدار شکست خورد
  • سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا| شکست سنگین شهرداری گرگان در بیروت
  • باخت سنگین شهرداری در فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا
  • نمایندگان خراسان شمالی در اردوی استعدادیابی بسکتبال حضور دارند
  • کل‌کل سرخابی بین پدر و پسر قهرمان کشتی
  • کار سخت عقاب‌ها در فینال سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا
  • امیدوارم رانگنیک پیشنهاد بایرن را رد کند
  • هشدار در انتخاب سرمربی خارجی برای بسکتبال/ قلبی که با ایرانی است
  • فقط این مربی می‌تواند یونایتد را قهرمان لیگ برتر کند