Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@02:20:46 GMT

گل گهر می تواند یک شروع خوب داشته باشد

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۸۱۴۶۱

گل گهر می تواند یک شروع خوب داشته باشد

به گزارش خبرنگار مهر، مجید جلالی در نشست خبری بعد از دیدار تیم های گل گهر و نفت مسجدسلیمان از سری رقابت های هفته سیزدهم لیگ برتر با اشاره به اینکه تیمش در این بازی حدودهفت موفعیت گلزنی داشت، اظهار کرد: در این بازی موقیعت های زیادی ایجاد کردیم و شانسی به حریف ندادیم.

وی با بیان اینکه دیگر نمی دانم برای گل زدن چه کار باید کرد، افزود: باید ذهنمان را رها کنیم و معطوف به گذشته نباشیم و ما می توانیم یک شروع خوب داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جلالی با تاکید بر لزوم گذر از این مرحله اظهار کرد: باید تمام توانمان را برای حل مشکلات تیم به کار گیریم.

وی با اشاره به کنار گذاشتن برخی از بازیکنان از ترکیب تیم گل گهر افزود: طی هفته های آینده هم یکی دو بازیکن دیگر کنار گذاشته می شوند.

سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان با بیان اینکه این دوره را پشت سر می گذاریم، گفت: ما بازی خوبی مقابل تیم پنجم جدول ارائه کردیم و می توانیم در آینده عملکرد بهتری داشته باشیم.

کد خبر 4789854

منبع: مهر

کلیدواژه: مجید جلالی تیم گل گهر سیرجان لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان بوشهر انتخابات مجلس شورای اسلامی ایلام گرگان بسیج مجلس شورای اسلامی قزوین هفته بسیج بیرجند شهرکرد مشهد ویروس آنفلوانزا یاسوج استانداری سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۸۱۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شبکه خبر دو هک نشده است

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی رسانه ملی، این بخش با عناوین یکی از شبکه‌های فارسی زبان خارجی شروع شده بوده و این نوع شروع برای عده ای از مخاطبان این شبهه را به وجود آورده که شبکه خبر دو هک شده است.

دیگر خبرها

  • جواد نکونام: تمدید قراردادها از هفته آینده شروع می‌شود؛ آرامش باشد شانس موفقیت بیشتر است
  • تمدید قراردادها رااز هفته آینده شروع می‌کنیم/ درخواست از هواداران
  • نکو ستاره‌ استقلال را سرحال می‌خواهد (عکس)
  • شروع طوفانی بارسا-خیرونا: 5 دقیقه و دو گل!
  • قبل از نهایی شدن قهرمانی: رئالی‌ها جشن را شروع کردند
  • مظلومیت حقوق بشر نزد افکار عمومی جهان مشخص شد
  • جلالی: با استمرار «فعالیت رسانه‌ها» و «اعتراضات دانشجویی» موضوع غزه «مساله اول» باقی می‌ماند
  • شبکه خبر دو هک نشده است
  • رکورد ویژه جلالی در استقلال قطع شد
  • جلالی - آلوز: یک جنگ بدون برنده