Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-26@21:11:08 GMT

صدر جدول لیگ برتر آبی شد

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۸۱۴۷۴

پایان هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال با صدرنشینی استقلال همراه شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  هفته سیزدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال عصر امروز (پنجشنبه) با شش دیدار به پایان رسید. استقلال با کسب پیروزی دلچسب مقابل شهر خودرو، 25 امتیازی شد و به صدر جدول مسابقات صعود کرد. سپاهان با توقف برابر نساجی به رده دوم و شاگردان گل‌محمدی با شکست در تهران به جایگاه سوم جدول سقوط کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرسپولیس هم با برتری پرگل برابر ذوب‌آهن، با 22 امتیاز در رتبه چهارم جدول باقی ماند.

تراکتور هم که دو بازی کمتر از سایر تیم‌ها دارد، با توقف مقابل شاهین شهرداری بوشهر در رتبه هشتم جدول ایستاده است. در انتهای جدول تیم‌های پارس جنوبی، گل‌گهر سیرجان و شاهین شهرداری بوشهر در جایگاه‌های چهاردهم، پانزدهم و شانزدهم جدول ایستاده‌اند.

نتایج دیدارهای هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال به شرح زیر است:

پارس جنوبی جم یک - ماشین‌سازی تبریز یک
سایپا صفر - فولاد خوزستان صفر
استقلال یک - شهر خودرو صفر
تراکتور صفر - شاهین شهرداری بوشهر صفر
گل‌گهر سیرجان صفر - نفت مسجدسلیمان صفر
نساجی مازندران 2 - سپاهان اصفهان 2
صنعت نفت آبادان 3 - پیکان 2
ذوب‌آهن صفر - پرسپولیس 3

جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال در زیر آمده است:

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۸۱۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوراهای برتر استان بوشهر تجلیل شدند

به گزارش خبرنگار مهر، در هفتمین اجلاس مجمع رؤسای کمیسیون‌های شهرسازی و معماری شوراهای اسلامی و معاونین شهرسازی شهرداری‌های کلانشهرها و مراکز استان‌ها، که آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر و محمد هادی رستمیان معاون عمرانی استانداری بوشهر نیز حضور داشتند شوراهای برتر استان بوشهر، اعضای شوراهای شهر و روستا در استان بوشهر که ۶ دوره عضو شورا بودند، تقدیر شد

در این آئین از وحید نیک روش رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر، احمدی رئیس شورای اسلامی شهرستان دیر، صداقت رئیس شورای اسلامی روستای هلپه‌ای از دشتستان و حیدری رئیس شورای اسلامی بخش امام حسن از دیلم به عنوان شوراهای برتر استان بوشهر تجلیل شد.

همچنین از سید علی اکبر فاطمی از شورای اسلامی شهر کاکی، هوشیار از شورای اسلامی شهر بنک، کنگونی اصل از شورای اسلامی تنبک به دلیل اینکه از ابتدای شروع به کار شوراها تاکنون عضو شورا بودند، تجلیل به عمل آمد.

همچنین از محمد هادی رستمیان معاون عمرانی استانداری بوشهر، مجید محمودی مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری بوشهر و امیری نژاد به عنوان نمایندگان دولت در سطح استان بوشهر به مناسبت تعامل و همدلی با شوراهای شهر و روستاها نیز تجلیل شد.

کد خبر 6088585

دیگر خبرها

  • نرخ بهره بین بانکی به ۲۳.۵۱ درصد رسید + جدول
  • تناقض سازمان‌ لیگ و سردرگمی تیم‌ها/حرف قنبرزاده حرف آخر است؟
  • هشدار گواردیولا به سیتی و آرسنال
  • شوراهای برتر استان بوشهر تجلیل شدند
  • در لیگ برتر داوران صدرنشین جدول امتیازات هستند!
  • دیگر هیچ مسابقه‌ای رایگان نیست
  • تعیین تیم های داوری لیگ برتر با تایید کارگروه صیانت
  • هوشمند: پرسپولیس و استقلال کار سختی برابر نساجی دارند
  • غایب بزرگ استقلال برابر تراکتور
  • اوسمار پاسخ می‌دهد: چرا پرسپولیس دربی را نبرد