Web Analytics Made Easy - Statcounter

ظریف در توییتر به زبان عربی نوشت؛ ایران هیچ فایده‌ای در ادامه جنگ و محاصره یمن نمی‌بیند و از راهکارهای مسالمت‌آمیز استقبال و همه طرف‌ها را به پیمودن این مسیر تشویق می‌کند.

به گزارش گروه سیاسی برنا، محمد جواد ظریف درتوییر به زبان عربی درباره لزوم بازگشت آرامش به یمن و حمایت از هرگونه ابتکارات مسالمت آمیز نوشت؛

" ایران هیچ فایده‌ای در ادامه جنگ و محاصره یمن نمی‌بیند و از راهکارهای مسالمت‌آمیز استقبال و همه طرف‌ها را به پیمودن این مسیر تشویق می‌کند و پشتیبان ابتکاراتی است که برای بازگشت سعادت و نیکروزی به یمن دعوت به گفت‌وگو می‌ نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایران جنگ مسالمت آمیز یمن برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۸۱۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشویق ایسلندی‌ها پس از صعود به جام‌جهانی (فیلم)

 

 

 

منبع : برترین ها 

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: درگیری شدید بین بازیکنان فوتسال ایران و مراکش (فیلم) خاطره جالب طیبی از گل معروفش که جهانی شد (فیلم) تکنیک فوق العاده کودک خرمشهری در زمین فوتسال (فیلم)

دیگر خبرها

  • روستای چاه‌غلامعلی زرند در محاصره سیل 
  • جنجالی که نماینده مشهد درباره «بمب اتم» برپا کرد؛ کریمی قدوسی کیست؟
  • واکنش سازمان ملل به بازداشت دانشجویان حامی فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا
  • «فاطمه» اسم رمز صبوری در غزه؛ وقتی مقاومت شیعه و سنی را همدل کرد
  • تشویق ایسلندی‌ها پس از صعود به جام‌جهانی (فیلم)
  • ۳ فایده بی‌نظیر تخم‌مرغ/ روزی چند عدد تخم مرغ بخوریم خوب است؟
  • سرکوب جنبش دانشجویی ضد صهیونیستی در آمریکا
  • استقبال از کتاب جدید ظریف/ وزیر خارجه سابق ایران: امیدوارم این کتاب گامی هر چند کوچک به سوی درک بهتر سیاست خارجی و بهبود جایگاه ایران در جهان باشد
  • جورچین صنعت گاز برای ادامه مسیر گاز ایران
  • جورچین صنعت گاز برای ادامه مسیر پرافتخار گاز ایران